visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİLİ ADAYLARI SAĞLIK ÇALIŞANLARI İLE BULUŞTU

AK PARTİLİ ADAYLARI SAĞLIK ÇALIŞANLARI İLE BULUŞTU
22 Mayıs 2015 Cuma 23:25

AK PARTİLİ ADAYLAR SAĞLIK ÇALIŞANLARI İLE BULUŞTU

AK Parti Milletvekili Adayları Recep Özel ve Ayşe Usta,Devlet Hastanesi çalışanları ile Öğretmen evi Toplantı Salonu'nda bir arayageldi. 7 Haziran seçimlerine az bir süre kala AK Parti Milletvekili Adayları çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Bu kapsamda Mahalle mahalle, ilçe ilçe, köy köy ziyaretlerini sürdüren adaylar seçimlerde destek istiyor. AKParti Milletvekili adayları ise Devlet Hastanesi'nde çalışanlar ile bir araya gelerek hem AK Parti iktidarının hizmetlerini anlattılar hem de 7 Haziran seçimlerinde destek istediler. 


Toplantıda bir konuşma yapan Milletvekili Özel,Yeni Türkiye yolunda bu seçimin çok önemli olduğunu vurgu yaparak,"Biliyorsunuz ki Isparta en büyük hizmetleri bizim dönemimizde gördü.Sağlıkta sizler içinde olduğunuz için daha iyi görüyorsunuz ki nereden nereye getirdik. Bakın yeni bölge hastanesi yapıyoruz. Isparta hizmetleri en iyi şekilde almaya devam edecek" dedi. Milletvekili adayları konuşmalarından ardından toplantıya katılanların sorunlarını ve sıkıntılarını dinledi.



cacık

cafer küllü
24 Mayıs 2015 Pazar 15:16

bi cacık olmaz rahat olun 15 kişiyi toplamışlar oraya sağlık çalışanının hakkını nasıl ödiyceksiniz öbür tarafta şaka gibisiniz çok komiksiniz

68 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aslıhan Ç.

YORUM
24 Mayıs 2015 Pazar 14:00

Yapılan yorumlara yapılan beğenilere bakınca, daha yorum yapmaya ne hacet.

53 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORAYA GELENLER

GENÇ SENİRKENTLİ
24 Mayıs 2015 Pazar 09:51

DEVLET MEMURUNUN SİYASİ OTURUM VB.. ŞEYLERE KATILMASI YASAK DEĞİL Mİ?? KANUN MADDESİ VAR 657.. YA AKLIM ALMIYO DEVLET KENDİ ELİYLE KENDİ KANUNUNA MUHALEFET EDİYOR.. HİÇ BİR AVRUPA ÜLKESİNDE BÖYLE SAHNELER YOK.. BU SADECE TÜRKİYEYE ÖZELLİKLE ISPARTAYA MAHSUS... YANLIŞ ŞEYLER

46 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teprik

yalvaçlı
23 Mayıs 2015 Cumartesi 23:29

bilgiç vekilime paralel Harun u sağlık ekibinden temizlediği için teşekkürler

1 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

secimden sonra

usta
23 Mayıs 2015 Cumartesi 21:50

secilemedik ten sonra ısparta bölgesinde seni bakalım göre bilecek miyiz

53 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah kırkbinkere

Ak Ispartalı
23 Mayıs 2015 Cumartesi 21:06

İbrahim uluışık gibi aydın insanlarımız varken Akpartiyi kimsenin yıkmaya gücü yetmez.

2 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla

top al

hasan
23 Mayıs 2015 Cumartesi 20:29

ah topal sen bı ters gelsen bu hayatta baska hıc bısey ıstemıce bukadar cok coklama:D

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni türkiye derken?

söylermisiniz
23 Mayıs 2015 Cumartesi 02:04

12 senedir iktidarda olan siz degilmiydiniz ? Daha hangi yeni türkiyeden bahsediyorsunuz? Zaten yunan´a adalarimizi teslim ettiniz. Türkiyenin en güzel yerlerini arablar basta olmak üzere yabanci zenginlere sattiniz. Bundan baska daha ne yapacaksiniz bu yeni türkiyede?

104 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

devamı

ibrahim uluışık
23 Mayıs 2015 Cumartesi 00:57

bütün arkadaşlara seslenniyorum dünle bugünü karşılaştırın kkararınızı verin. Teşkkürler.

3 Beğendim
68 Beğenmedim
 
Yanıtla