17 Ağustos 2017 Perşembe 07:03

AK PARTİDEN SOKAK ORTASINDA İFTAR

AK PARTİDEN SOKAK ORTASINDA İFTAR
23 Haziran 2017 Cuma 02:50

AK PARTİDEN SOKAK ORTASINDA İFTAR

AK Parti Isparta Gençlik kolları tarafından bu iftar yok artık dedirtti. Su ,simit ve hurmadan oluşan iftar yemeği Belediye İşhanı Önünde sokak ortasına örtü serilerek gerçekleştirildi. İftara AK Parti  il Başkanı Osman Zabun, yönetim kurulu üyeleri , gençlik kolları, kadın kolları ve bazı vatandaşlar katıldı. Ak Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun ” bugünkü iftarımızın ayrı bir önemi var.iftarımızı simit, hurma ve suyla açıyoruz. bunun anlamı; dünyadaki bütün Müslüman alemi için, zor şartlar altında oruç tutan Müslüman kardeşlerimizin durumunu bir gün bile dahi olsa anlayabilmek için böyle bir iftar düzenleme kararı aldık. Zor durumda oruçlarını açan Müslüman kardeşlerimizin bir nebze de olsa hallerini anlayabilmek için bu etkinliği düzenledik. böylece onlarla birlikte olabilme ihtimalini elimizden geldiği kaldığı kadar göstereceğiz.inşallah İslam camiasında ki akan kanlar durur.” Dedi.



YORUM OKURLARIMIZIN



Murat Çelikçi
25 Haziran 2017 Pazar 18:39

Reisleri her akşam padişah sofraları donatırken kuş sütü eksik sofralarda saltanat sürerken bu yapılan riyakârlık değilse nedir??.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA

ISPARTA
24 Haziran 2017 Cumartesi 11:14

RESMEN ŞOVMEN BUNLAR

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aaaa
24 Haziran 2017 Cumartesi 03:36

Tamamen riyakarlık yapıyor lar arkadaş lar

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AL SANA İFTAR

HEDİYE
24 Haziran 2017 Cumartesi 01:54

eger buda habercilikse artık başka söze gerek yokk DUYGU SÖMÜRÜSÜNDEN BASŞŞKA BİŞEY D EĞİL İNANIN SAMİMİ DEĞİLSİNİZSADECE REKLAM KOKAKN HAREKETER

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

esnaf
23 Haziran 2017 Cuma 19:26

birde mendil serip istenseydiniz

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapmayın

adnan
23 Haziran 2017 Cuma 15:51

bunu yapacaksanız kimsenin haberi olmadan evinizde yapın ki sadece Allah bilsin. bırakın bu numaraları.inanın çok yazık oluyor her gün tıka basa yiyeceksin bir gün çıkıp orada boy göstereceksin.tamamen rol samimiyetten yoksun yazık.

43 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHÇE KAPISI

SABUN
23 Haziran 2017 Cuma 15:31

2020 MASALIK İFTAR YEMEĞİNE NE OLDU ??? KANDIRDIĞINIZI ZANNETMEYE DEVAM...

24 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüloooğğ

hüloğcu
23 Haziran 2017 Cuma 14:36

ver mehteri ver ver ver.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sultan
23 Haziran 2017 Cuma 13:06

Merak ediyorum o resimdekilerden kaçı kamera önünde olmadığı zamanlarda da bu şekilde mütevazi iftar aciyor. Olari tebrik ediyorum gerisine de geçin beyler bu gösterişi diyorum.

30 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ümmet iftarı

fukulaci
23 Haziran 2017 Cuma 11:54

Bire gafiller. Belediye yalamaları. Yusufun ayakkabı altları. Haddinizi bilin. Bu tüm Türkiye de uygulanan ****ette güzel ve başarılı bir program. Siz ne anlarsınız. İşiniz gücünüz demogoji acıtasyon laf kalabalığı. Adamsanız siz daha iyisini yapın sosyal farkındalık uyandırın. Lokantaya gitmişlerdir diyenler için söylüyorum tüm günahlar size geçti hayırlı olsun.

13 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

sa

tatar ramazan
23 Haziran 2017 Cuma 11:24

yazıklar olsun mübarek ramazanı bari alet etmeyin emellerinize kınıyorum ak parti il yönetimini

48 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözlerim yaşardı

star
23 Haziran 2017 Cuma 10:09

ben bunları görünce gözlerim yaşardı.simit ve suyla iftar ha.yersennnnnnnnn.

49 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

Isparta halkı
23 Haziran 2017 Cuma 09:52

Yapmadığınız bir bu şow kalmıştı onuda yaptınız sonunda. Artık bu millek size ve yaptığıhız bu yapmacık hal ve hareketlere şaşırmıyor artık.

45 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

onlar doydu mu?

siz anladınız
23 Haziran 2017 Cuma 09:51

ziyafet yapmadığınız, simit yediğiniz için aradaki farkı Müslümanlara gönderin onlar yesin.

32 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deterjan
23 Haziran 2017 Cuma 09:32

Osman zabun yüzünden partiye gidesim gelmiyor.inşallah kongerede birdaha yüzünü görmeyiz.zaten hiçkimse zabun u istemiyor.

38 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

metal group

adem
23 Haziran 2017 Cuma 09:29

zabun ve metral yorgunları iş başında :))

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aman dikkat seneye bu tarihe kalmasin bu sov!

secmen
23 Haziran 2017 Cuma 09:22

her yil bu tarihte tekrarlanan sov yalniz seneye bu tarih ramazan olmiyacak hatirlatalim kendilerine!

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağaç kökğü yesin dediklerinizden selamlar- yalnız ağaç kökü yiyende- köfteli patates yiyende var- tek ve aynı kriterden

ağaç kökü yesib dediklerinizden selamlar yalnız te
23 Haziran 2017 Cuma 09:07

bari kriterler nelerdir bilseydikte- tek ve aynı kriterdne ağaç kökü yesin dediğinizde var- köfteli patateste iftarsa- ihraç ve göreve iade hatta açığa alınmayanda oldu- tek ve aynı kriterden arz ederim- allah kabul etsin

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ulan ne adamlarsınız

mehmet
23 Haziran 2017 Cuma 08:58

evinizde açsanıza o zaman show resmen show yazıklar olsun

24 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
23 Haziran 2017 Cuma 08:49

Keşke ağaç köküyle açsaymış orucunu

25 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatansever
23 Haziran 2017 Cuma 08:40

Başka işiniz yok mu sizin.Dünyadaki tüm müslüman alemi içinmiş.Önce kendi ülkemizdeki müslümanı anlayalım.ama yookkk biz çok anlayışlı bir milletiz ya doldururuz ülkemize Suriyelileri

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

artik biz yemiyoruz bunlari!

secmen
23 Haziran 2017 Cuma 08:32

sanki 15 yildir ülkeyi baskalari yönetiyor, ülkemizde fakir bitmedigi icin bunlarindafakir ve magdur edabiyati bitmiyor dogal olarak! söylemde: adaletle kalkindirmak, gercekte: adam kayirmak olunca icraatlari.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tencereler

ıspartalı
23 Haziran 2017 Cuma 08:23

resimde görülen iki adet tencerenin içinde simitmi var

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum yok

Ispartalı
23 Haziran 2017 Cuma 08:22

Simiti yedikten sonra nereye gittiler (HANGİ LOKANTAYA RESTORANTA= onu neden söylemiyorsunuz?

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla