26 Eylül 2018 Çarşamba

  • 6,166 TL
  • 7,261 TL
  • 239,71 TL
  • 99.292
ISPARTA 21°
BU BİRLİK BERABERLİK BİZİ HER YERE GÖTÜRÜR

BU BİRLİK BERABERLİK BİZİ HER YERE GÖTÜRÜR

162 BİN KİŞİYE AF GELİYOR

162 BİN KİŞİYE AF GELİYOR

DEMİRKÖPRÜ’DE FECİ KAZA 9 YARALI

DEMİRKÖPRÜ’DE FECİ KAZA 9 YARALI

IYAŞ'IN ÇEKİLİŞİ YAPILDI İŞTE TALİHLİLER

IYAŞ'IN ÇEKİLİŞİ YAPILDI İŞTE TALİHLİLER

AK PARTİ YÖNETİM KURULU DAĞILIMI YAPILDI

AK Parti İl Başkanlığından açıklama yapıldı.

Isparta

Değerli Basın Mensupları;

Kurulduğu günden bugüne Türk milletinin umudu, adalet ve kalkınmanın savunucusu, bu yolda ülkemize ve milletimize çağ atlatan partimiz, Isparta’da 6.olağan kongre sürecinibaşarıyla tamamlamıştır.

AK Parti Genel Merkezimiz, Milletvekillerimiz, teşkilatımız ve partimizin bütün organlarıyla birlikte gerçekleştirilen istişare ve demokrasi süreci sonrasında ilçelerimizde kongrelerimiz ve kongre sonrasında görevlendirmelerimiz yapılmış, en son 31 Aralık 2017 günü Sayın Başbakanımız Binali YILDIRIM’ın katılımlarıyla il kongremiz gerçekleştirilmiştir. Sayın başkanımız Osman ZABUN kongremiz sonucunda il başkanlığı görevine yeniden getirilmiştir.

Liderimiz, Sayın Cumhurbaşkanımızın uyarıları ve talimatları doğrultusunda, teşkilatlarımızda yenilenme ve değişim gerçekleştirilmiştir. Bugün AK Parti Teşkilatları hedeflerine ve ideallerine odaklanmış, halkımızın desteğini alarak daha büyük daha güçlü bir Türkiye yolunda üzerimizdeki sorumluluğun farkında olarak bize verilen bu kutsal göreve layık olabilmek için hep birlikte elimizden gelen her şeyi yapacağız.

AK Parti teşkilatları Isparta’nın her türlü sorunun çözümü, kentin gelişimi, büyümesi noktasında bilgi, birikim ve tecrübeye sahiptir. AK Parti’nin örnek şehircilik projeleri, insan odaklı hizmet anlayışı ile ilk hedefimiz 2019 yerel seçimleridir. Isparta, özlediği ve istediği belediyecilik hizmetine AK Parti ile inşallah kavuşacaktır.

Isparta, 2002 yılından bu yana her seçimde partimize olan desteğini daha da artırmış, en son gerçekleştirdiğimiz, Anayasa değişikliği oylamasında yüzde 56’lık oy oranı ile Türkiye ortalamasının üzerinde destek olmuştur. Bizleri bugüne kadar hiç yalnız bırakmayan tüm hemşerilerimize teşekkür ediyoruz. Allah hepsinden razı olsun. AK Parti teşkilatları olarak Kasım 2019’da yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı ve parlamento seçimlerinde oylarımızı daha da artırarak büyük başarılara ulaşmak istiyoruz. Bu hedef için yorulmadan, bıkmadan, usanmadan çalışacağız.

Sayın İl Başkanımızın görevlendirmeleri doğrultusunda bundan sonra sık sık siz gazeteci arkadaşlarımızla biraraya geleceğiz. Partimizin hizmetlerini, politikalarını ve gelecek projelerini kamuoyu ile paylaşacağız.

İl Başkanımız Sayın Osman ZABUN başkanlığında gerçekleştirdiğimiz,ilk yönetim kurulu toplantısında partimizin görev dağılımı ve yürütme kuruluşu şekilde oluşmuştur.

İŞTE O İSİM LİSTESİ

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

esnaf ali

11 Ocak 2018 Perşembe 09:23

doktor bey bazı şeylere çok kızıyorum ama sen olunca kıyamıyorum.ALLAH başarılar nasip etsin. desteğim tam

diriliş

10 Ocak 2018 Çarşamba 17:28

Yazık Isparta ma çok yazık. çok değerli cumhurbaşkanım Isparta mızda 2 dönemdir alamıyoruz..Bu milletvekillleri ile bu yönetim ile..Açık ve net her şey ortada..Isparta da herşey açık ve net gözüküyor.. Bu yönetim ile lütfen gidilmesin Reisim başkomutanım

ARİF

10 Ocak 2018 Çarşamba 14:31

LAFLA PEYNİR GEMİSİ YÜRÜMEZ ÖNCELİKLE BU ŞEKİLDE YORUM YAZANLAR EMİNİM KARŞIT GÖRÜŞCÜ YADA FETO MENSUBU OLANLAR İÇLERİNİ KORKU KAPLAMIŞ OLANLAR OLUMSUZ DÜŞÜNÜR ZAMAN HERŞEYİN İLACIDIR.BİZ AK PARTİYE GÖNÜL VERMİŞSSEK İÇİMİZDE VATAN MİLLET AŞKI CUMHURBAŞKANIMIZIN SEVGİSİYLE YÜRÜYORUZ.HENÜZ BELEDİYE BAŞKAN ADAYIMIZ BELLİ OLMADAN KONUŞMAYALIM BELKİ ISPARTANIN EVLADI İSMAİL ÖZDEMİR GELİR

Tarık TÜRKASLAN

10 Ocak 2018 Çarşamba 14:19

Cumhurbaşkanlığı seçiminde oyum tabii ki Recep Tayyip ERDOĞAN Başkanımıza... Ama bu nasıl İl yönetimi!!! Bizler, Refah Partisi, Fazilet Partisi, Ak Parti için bir nefer olarak çalışıyorken, bu isimlerin çoğunun AK Partiyle bir alakası yok idi. Daha dün 2007'de, yönetimin 1 numaralı başkan yardımcısı Mustafa Tutar DP Milletvekili adayı değil miydi?

yurttaş adem

10 Ocak 2018 Çarşamba 11:03

hukuk işlerine elektrik mühendisi bakacak, hukuku ne kadar önemsedikleri ortada (!) OHAL ve KHK çıkarma yetkisi verin bu yönetime.

esnaf

10 Ocak 2018 Çarşamba 10:49

gerçekten çok iyi bir liste olmuş.buraya beğenmedim yazan yada karalama yapan kişilerin diğer partilerden oldukları çok belli oluyor. önemli değil. taş yerinde ağırdır....

ak yanlış belediyenin kapısından döner...

10 Ocak 2018 Çarşamba 08:41

ay yanlış listenin başından belli il siyasi hukuk işlerine elektrrik mühendisi getiriiliyor iki hukukçü dururken.osman zabub bey yine kendi bildiğini yapmış.yusuf başkana hayırlı uğurlu olsun demekten başka elimizden bir şey gelmiyor....

YAZIK

10 Ocak 2018 Çarşamba 08:40

Yazık oldu Yine kaybeden Isparta oldu

ERDAL PARMAKSIZ

10 Ocak 2018 Çarşamba 04:23

Ekibiniz hayırlı olsun Cumurbaşkanlığı oyum Recep Tayyip ERDOĞAN bu değişmez gerçek.Milletvekiliği oyum eğer bu bu ekibin seçeceği adaylar arasından tercih etme zorunluluğum varsa oyum ak partiye değil.Belediye başkanlığı seçiminde yine bu ekibin seçeceği Balaman ve adını hatırlamadığım diğer aday gibiler çıkacaksa oyum Yusuf Ziya Günaydına bukadar açık.AK PARTİNİN bu il kadrosu iş yapmaz. Düzen değişmez MV sayısına göre 2 ,2 ,1 yada 2 ,1 ,1 artısı yok bana göre SAYGILAR

Hasa basan

09 Ocak 2018 Salı 20:23

Ak partinin Bu kadrosu ile MHP den ağaç diksen belediye başkanı olur yazık oluyor ıspartaya

AkSeç

09 Ocak 2018 Salı 19:43

Başbakan Binali Yıldırım Isparta ekibini iyi seçmedi.

sam

09 Ocak 2018 Salı 16:29

yazık seçtikleri adamlar halkın içinde olmayan zengin tabakakası kişiler gitti yine ıspartada belediye....

Hedef 2019+2023

09 Ocak 2018 Salı 15:55

Sayın Mehmet Ali ERTUĞRUL Beyefendi;Sayın Cumhurbaşkanımız bu açıklamayı yaptı; 2019 seçiminin yerli ve milli olanlar ile ipi başka mahfillerin elinde olanlarla geçeceği açıktır. Tüm aktörler bu çerçevede pozisyon almaktadır. Sizlerden 2018 yılını çok iyi değerlendirmenizi istiyorum. Savkasabasına yazık etmeyin,Kasabalının sevdiği saydığı usulsüzlüğü,yolsuzluğu olmayan herkesi kucaklayan bir kardeşimizi aday gösterelim ve buna bağlı olarak ta Mahalle Muhtarlarımızı belirleyelim ve hep birlikte.

ıspartalı

09 Ocak 2018 Salı 12:30

hayırlı olsun efendim.... maşallah yusuf ziya günaydına tekrardan başkanlık yolunu açtığınız için teşekkürler....

ali

09 Ocak 2018 Salı 11:42

bunlar halkın tabanına inmişlermi.halk içinde gezmişlermi.allah aşkına zabunu il bşk yapan bilgiçtir.bilgiç milletvekili seçiminde hiç delegelerden oy almışmı.ismail özdemir bey bunlardan daha iyi milletvekili olurdu ama siyaset aslanı kediye boğdurur mhp 2019 belediye bşklığı hayırlı olsun.şimdiden 2 milletvekilliği garanti.partiye her ilçeden bir yönetici seçersin ne olup bittiği bilmek için 10 yıllık akpliyim bunlara oy vermem.insana tepeden bakmayacan.

JOHNNY BRAVO

09 Ocak 2018 Salı 11:37

FOTOĞRAFTA ÇIKAR MENFAAT GÖRÜYORUM BU KADROYLA ÇOK ZOR

cum caddesi esnafı

09 Ocak 2018 Salı 08:22

beş tanesi hariç listedeki kişiler etrafına selam sabah vermeden giden kişilerdir.biraz halka inin tepeden bakmayın

belediyeci

09 Ocak 2018 Salı 07:21

sn.veli izci ve m.ali şenol ağbi varsa bunlar mihenk taşları olup partiyi ayakta tutarlar.gerisine bir şey diyemem.hayırlı olsun.AllAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.

Hatırlıyoruz tabii unutmadık...

09 Ocak 2018 Salı 03:55

Ne o DYP den MHP den iş çıkmadımı? Cepler dolmadı mı?ama aferin ilk 15 e girilebilmiş.

Vah vahhhhhhh

09 Ocak 2018 Salı 03:41

Öyle isimler varki bu fotoğrafın içerisinde Ak parti kurulduğunda küfredip başka partilerin yönetiminin karelerinde boy gösteren. Baktılar ki orada ekmek yok, şimdi hepsi Ak partili oluvermiş.

Zabun varsa ben yokum

09 Ocak 2018 Salı 00:20

O.zabun olduğu sürece partiye küskün insanların sayısı her geçen gün artacak.bu yüzden hastası olduğum ak partiye üzülerek oy vermemeyi düşünüyorum.çünkü o.zabun birleştirici bir başkan değil.küçük bir konuda soru sorsanız bile hemen bağırmak çağırmak.bunu herkez biliyor zaten.

şahin

08 Ocak 2018 Pazartesi 23:52

yanlışta ısrar hayır getirmez

Mümkün değil olmaz

08 Ocak 2018 Pazartesi 23:25

Bu kadro ile mümkün değil olmaz.yerel seçimlerde bu kadro ile kazanmak mümkün değil.görün de bakın.çünkü akp için koşturacak bir kişi yok.

Esnafın dili şarkıkaraağaçlı

08 Ocak 2018 Pazartesi 23:23

DAHA ÖNCEDE YAZMIŞTIM.BU YÖNETİM İLK SEÇİNDE GÜMLER.ÇÜNKÜ İÇLERİNDE SADECE BİR KAÇ İSİM VAR.ODA BİR ELİN PARMAKLARINI GEÇMEZ.ÇOĞUNDA AK PARTİ SEVDALILIĞI VE NEFERLİK YOK.BU YÜZDEN BU YÖNETİM OLDUĞU SÜRECE BEN VE BENİM GİBİ DÜŞÜNEN ÇOĞU ESNAF ARKADAŞ AK PARTİYE OY VERMEYİ DÜŞÜNMÜYOR.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR