visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ YALVAÇ İLÇE BAŞKANI BELLİ OLDU

AK PARTİ YALVAÇ İLÇE BAŞKANI BELLİ OLDU
20 Ocak 2015 Salı 17:19

Ak Parti'de günlerdir cevabı merakla beklenen soru yanıtını buldu.

Ak Parti Yalvaç İlçe Başkanlığı'na Ahmet Sektioğlu'nunatanma kararı bugün resmi olarak kamuoyuna açıklanacak.  

yeter artık

3,göz
01 Şubat 2015 Pazar 20:09

yalvaçlı alışmıştı herpartiye göz kırpıp işini yaptırıp.ben ondandım bundandım demyeye sekti oglu hepinizi en yakından tanıyo piliniz bitti degilmi adama ve partiye verip veriştiriyonuz sizigidi paralel ciler...yeter artık

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadece il başkanı değil

antiochei
22 Ocak 2015 Perşembe 08:53

Yalvaç'ta sadece il başkanı değil eski vekil başroldeydi. Mevcut vekillerde bu karışıklığa müdahale edemeyip aciz kaldılar. Dolayısıyla hepsi sınıfta kaldı. Yalvaç ı 30 mart seçimlerinde olduğu gibi gözden çıkarmış olmalılar

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANCAK BUKADAR YAPABİLİRSİNİZ

ıspartalı
22 Ocak 2015 Perşembe 08:18

BU HALE GETİRENLER GÖRECEKKKİ YALVAÇLI , SİZE PİRİM VERMEYECEK

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaçı karıştırdılar

Yalvaçlı
22 Ocak 2015 Perşembe 02:23

Yalvaçı kasıtlı olarak karıştırdılar. Daha sonrada belediye seçimlerinde daha önce fark yediren yenilgi yaşatan birini ilçe başkanı atadılar. İl başkanı yalvaçta sınıfta kalmıştır.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karıştırıcılara.

Vatandaş
21 Ocak 2015 Çarşamba 12:12

Çok yoruldunuz, bi dinlenin artık.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla