visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ TAM KADRO SAHAYA İNDİ!

AK PARTİ TAM KADRO SAHAYA İNDİ!
26 Eylül 2015 Cumartesi 22:43

AK Parti ISPARTA'DA 1 Kasım seçimleri için start verdi. Milletvekili Adayları hem Kurban Bayramı ziyareti hem de seçim çalışması ziyaretleri kapsamında 2 günde 7 ilçe ile bir çok beldeyi ziyaret ettiler.

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun parti yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Milletvekili Adayları Süreyya Sadi Bilgiç, Said Yüce, Haydar Kemal Kurt ve Gülsüm Tunçbilek 2 Sütçüler,  Aksu, Yenişarbademli,Çiçekpınar, Şarkikaraağaç, Çarıksaraylar, Yalvaç, Hüyüklü, Gelendost Sarıidris,Eğirdir, Büyükkabaca, Senirkent, Uluborlu, Keçiborlu, Senir, Güneykent, Gönen,Atabey, Kuleönü ve Sav ilçe ve beldelerini ziyaret ettiler

AK Parti'nin usta milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç teşkilatları ile birlikte büyük bir aile örneği sergileyerek bu seçim için Isparta'da daha büyük zaferle çıkacaklarını kaydetti. 















Temizlik harekatı

Ahmet Güner
28 Eylül 2015 Pazartesi 18:36

Eski Ak Parti ruhu yeniden canlandırılmalı, ciddi bir temizlik harekatı başlatılmalıdır. AK Parti Isparta'da Milli Eğitimde yaptığı atamalara baksın. Hergün Erdoğana ve Akpartiye söven, manevi duyguları ayak altına alan adamlar okullara müdür yapıldı. Akıl sağlığı yerinde olduğu bile şüpheli adamlar şu an okul müdürü oldu. Halk bunları görüyor. Tabi sandık başına giderken bunları Ispartalı değerlendirecektir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eyvallah

Ak genç
28 Eylül 2015 Pazartesi 10:38

Goca reis Bahçeli'nin sayesinde tek başına iktidarız Allah'ın izniyle. Biz Allah'tan bir istedik, O pir verdi, Bahçeli'yi yoldaş verdi.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

refleks

hikmet demirtaş
28 Eylül 2015 Pazartesi 09:16

Ne yiyip ne içiyorsa bu adamlar memleketin durumundan, ağlayan ****ardan, devalüasyondan, işsizlikten, enflasyondan haberleri yok. Kafayı bulmuş halde gezip eğleniyorlar. Yalvarıyorum ne içiyorsanız bize de verin yoksa delireceğiz memleketin hali duman olmuş.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iktidarmışşşşşş

inanma
28 Eylül 2015 Pazartesi 00:21

daha çok beklersin

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
27 Eylül 2015 Pazar 19:49

Allah uyuz versin tırnak vermesin bu ampüllere

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP

Ispartalı
27 Eylül 2015 Pazar 15:44

Rabbimin izniyle 1 kasımda tek başımıza iktidarız.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla