visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ SONUÇTAN MEMNUN

AK Parti sonuçtan memnun
16 Ağustos 2014 Cumartesi 23:03

İl Başkanı Zabun : 2015 seçimlerine odaklanacağız

Cumhurbaşkanlığı seçimlerini değerlendirmek için Ak Parti Isparta İl Teşkilatı basının karşısına geçti. Seçim değerlendirmesinin ardından basının sorularını da cevaplayan İl Başkanı Osman Zabun, bundan sonraki tek hedeflerinin 2015 seçimlerinde Türkiye’de darbe anayasasını kaldıracak meclis aritmetiğine katkı sunmak olduğunu açıkladı.


KISKANMAYIN

MEVCUT TEŞKİLATIN BAŞARISI
18 Ağustos 2014 Pazartesi 15:37

mevcut il başkanı ve ekibinin başarısıdır bu. KİMSE KUSURA BAKMASIN ADAMLAR ARI GİBİ ÇALIŞIYOR. tabi kıskananlar olacak..normal.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gölge etmesinler

ali bilir
18 Ağustos 2014 Pazartesi 09:37

Eğer vekil Recep'le sendikacı İhsan gitmesin bakalım önümüzdeki seçimlerde ne olacak?Yine memnun olacak mısınız acaba?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖLGE ETME

ALİ ÖZ
18 Ağustos 2014 Pazartesi 04:11

BAŞKAN GÖLGE ETME BAŞKA İHSAN İSTEMEZ.SEN NE KADAR AZ KONUŞURSAN AK PARTİ O KADAR FAZLA OY ALIR.İŞİNE BAK.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

GARİP YORUMCULAR İÇİN YAZIYORUM
17 Ağustos 2014 Pazar 20:20

1)SEÇİMLERE KATILIM yüzde 78( yurtdışı katılımı yüzde 8 düştüğün zaman) bu demekki amerikada ve almanyada katılım yüzde 50-55 düzeyinde. TÜRKİYEDE KATILIM REKOR DÜZEYDE DEMEK.2)MEVCUT İL YÖNETİMİnin sınavıydı bu ve BAŞARIYLA ÇIKILDI. ISPARTADA YÜZDE 55,5 OY MÜTHİŞ BAŞARI,KİMSE RTE tek başına oyu demesin. geçin bunları.3)bu oylara bakıpta yanılınsa ne olacakki, yine 2 vEKİL çıkarır.BUNDAN ÖNCEKİ YÖNETİMLER 2 VEKİL ÇIKARDI. BU YÖNETİMDE 2 ÇIKARIR AMA 3 ÇIKARSA REKOR OLUR(KONTENJAN 4 İKEN ISPAR)

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

makara bakara

egemen bağış
17 Ağustos 2014 Pazar 18:21

Bülent ARINÇ ın evini de senmi izletiyordun. Şimdi anlaşıldı. çok mühim bir adamsın ZABUN. Yav zaten Plav pişmiş sandık önümüze gelmiş. tüm adaylar içinde geneli kucaklayıcı bir aday bulamayan % seçmen sandığa gitmedi. sandığa gitmeyenler sayesinde RTE kazandı. Bunda senin payın ne sayın ZABUN?

3 Beğendim
78 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

ZABUN...
17 Ağustos 2014 Pazar 17:10

AHHHH ZABUN BEY 5 AY ÖNCEKİ SECİMLERDENDE MEMNUNMUSUNUZ MERAK EDİYORUM??? İKİ DÖNEMDİR BELEDİYE SECİMLERİNDE YANLIŞ ADAYLA SANDIĞA GÖMÜYORSUNUZ PARTİMİZİ LÜTFEN MEVCUT YÖNETİM VE MEVCUT VEKİLLER CEKİLSİNLER ARTIK AKP AYNI CHP VE MHP GİBİ OLDU YANLIŞ YÖNETİM VE YANLIŞ YÖNETİCİLERLE

32 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ah Keşke

Ak Partili
17 Ağustos 2014 Pazar 02:36

Ak benim güzel başkanım. Keşke senin dediğin gibi olsa. inan ki korkuyorum. Cumhurbaşkanlığı seçimlerine bakıp da yanılma. Çünkü bu oylar uzun adamın hatırına verildi. 2015 seçimlerinde adam gibi birileri aday olmazsa bak gör o zaman.

11 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla