visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ SEÇİME HAZIR!

AK PARTİ SEÇİME HAZIR!
25 Ekim 2015 Pazar 15:43

AK Parti teşkilatı düzenlene programda bir araya gelerek seçim öncesinde son istişare toplantısını gerçekleştirdi.

AK Parti, 1 Kasım'da yapılacak olan seçim öncesinde teşkilat üyeleri ile kahvaltı programında bir araya geldi. AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel, Milletvekili adayları Said Yüce, Haydar Kemal Kurt ve Gülsüm Tunçbilek ile parti başkanları, Belediye Başkanları, İl ve Merkez ilçe yöneticilerinin katıldığı programda seçim günü sandık müşavirlerinden ve alınacak önlemlere kadar bütün istişareler yapıldı. 













Sandık

Emekli
26 Ekim 2015 Pazartesi 14:20

AKPnin sandıklara sahip çıkma fikri güzel ve de ironik.Cami imamlarını parti müşahidi yaptınız,camilerde iktidara oy verin imalı vaazlar verdirttiniz TRT tırları şu anda bile Davutoğlu'nun mitinglerinde kullanılıyor.Sandığa sahip çıkacakmışsınız zaten herşeye sahipsiniz!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

Yezitler
26 Ekim 2015 Pazartesi 14:03

Bana edebiyat dersi verecek edepsiz edebiyatsız yezit. Yezit ne ve sen nasıl bir yezitsin. Hadi öğren. Atalarınız kerbeladaydı kuşak kuşak geldiniz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YİYİN BEYLER YİYİN 1 KASIM AKŞAMI GÖRÜŞÜRÜZ

mahmut aksu
26 Ekim 2015 Pazartesi 07:55

Bu değerli millet yolsuzlardan hırsızlardan hesap soracağız deyip de tüm yolsuzları aklayanlardan, çözüm süreci diye haykıranlardan çözüm süreci başladı anneler ağlamıyor diye afis bastıranlardan, gel hocam gel hasretine dayanamıyoruz diye timsah gözyaşı dökenlerden,zamanında çözüm sürecine karşı çıkan tüm insanları vatan haini ilan edenlerden, apo cuma namazı kılardı onun yerinde ben olsam bende dağa çıkardım diyenlerden öyle bir hesap soracakki sandıktan çıkan sonuca kimse inanamayacak % 35

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
25 Ekim 2015 Pazar 17:34

Takoz 32 sahibin kim bilmem ama ben o şehrin sahibiyim kendimce hükmümce uzaklarda olsamda. Bu güne kadar bulunduğun kervan haramilerin kervanıydı. Şimdi birbirlerini yiyecekler tüm hırsızlar gibi. Azıcık beynin varsa tarafsız ol ve kal.Takoz olma infial güç seni yakar yıkar geçer. Fikirler söylenecek hırsızlar bilinecek. Andaval kemikçiler dürtülecek. Adam olacak kullanılmayacaklar hırsızlarca.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla