visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ KAZANDI

AK PARTİ KAZANDI
10 Ağustos 2014 Pazar 20:46

AK PARTİ KAZANDI

Isparta'da resmi olmayan sonuçlara göre Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçları belli oldu.

Buna göre Isparta genelinde Recep Tayyip Erdoğan 127 bin 540 (%55,3) oy alırken, Ekmeleddin İhsanoğlu ise 100 bin 169 (%43,21) oy aldı. Selahattin Demirtaş ise 4 bin 44( %1,74) oy aldı.

 

SEÇİMŞARKISI EŞLİĞİNDE KUTLAMA

Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarının belli olmasının ardından Isparta Kaymakkapı meydanında kutlamalar yapılıyor.

 

Kaymakkapı meydanında toplanan çok sayıda vatandaş RecepTayip Erdoğan’ın seçim şarkısı eşliğinde kutlama yapıyor. Ayrıca toplanan vatandaşlar konvoy yapmak için hazırlık yapıyor.

 

sonuç:

adam gibi adam
11 Ağustos 2014 Pazartesi 16:23

DEMEK NOLUYORMUŞ SAYIN MİLLET VEKİLLERİ VE İL YÖNETİMİ ADAM GİBİ ADAM ADAY OLUNCA SEÇİMLERİ ALIYORMUŞ KOYDUNUZ UZAKTAŞI KENDİNİZEDE UZAKTAŞIDA SANDIĞA GÖMDÜNÜZ ASIL SİZLER EĞER BİRAZCIK SİYASETİ BİLİYORSANIZ BİRGÜNDE KENDİ BAŞARINIZI KUTLAYIN O MEYDANLARDA ERDOĞANIN BAŞARISI BELLİ VE BAŞARISIDA VAR... ASIL İKİ VEKİLDE VE İL YÖNETİMİNDE NE VAR BÜYÜK BİR FİYASKOSUNUZ....

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇALIŞINCA OLUYOR DEMEKKİ

OSMAN ZABUN TEBRİKLER
11 Ağustos 2014 Pazartesi 10:37

genel merkez telefonla İL BAŞKANLIĞINI TEBRİK İÇİN ARAMIŞ.TEBRİKLER!!TÜRKİYE ORTALAMASININ ÜSTÜNDE OY ALINDIĞI İÇİN. demekki neymiş...ÇALIŞKAN BİR İL BAŞKANI OLUNCA HERŞEY OLUYORMUŞ. yolun açık olsun OSMAN ZABUN VE YÖNETİMİN.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

sil baştan mesajı

balıkçı
11 Ağustos 2014 Pazartesi 10:18

mesaj, biz burdaydık ama siz bi havalar bi uçmalar bi fotograf şow, halkın adamı lazım (ERDOĞAN)dı oldu, kendinize gelin cancanlılarla uğraşmayın.

35 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla