visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ İL BAŞKANI, GÜNAYDIN’A SERT SÖZLERLE CEVAP VERDİ

AK Parti İl Başkanı, Günaydın’a sert sözlerle cevap verdi
04 Haziran 2014 Çarşamba 10:33

AK Parti İl Başkanı, Günaydın’a sert sözlerle cevap verdi

Yerel seçimlerin ardından dün ilk kez Belediye Meclis Toplantısında gündeme gelen Ticaret ve Kültür Merkeziyle ilgili Belediye Başkanı Günaydın’ın açıklamalarına AK Parti kanadından yanıt gecikmedi. Günaydın’ın suçu başkalarına atarak çözüm bulamayacağını söyleyen Zabun, “Ucuz kahramanlık yapmasın. Peşkeş varsa adli mercilere intikal ettirsin” dedi.

ısparta aşığı
04 Haziran 2014 Çarşamba 16:50

Sayın günaydın"a haksızlık edilmiş, yusuf ziya günaydın, mehmet ateşgül, aziz şencan, zeynep günaydın, bu güzel şehrin değerleridir. kıymetlerini bilelim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan
04 Haziran 2014 Çarşamba 15:39

adli mercilerde nasıl akp siyasetini kullandığına bizzat şahit oldum osman zabun. siyaseti kullanmadan yapabileceğin bir şey varmı. masum insanların ahını aldın siyasetle. birgün sende o koltuktan kalkınca o zaman herşey başlayacak. ak parti çoğu yerin istifasını almaya başladı senide göreceğiz inşallah.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

maske
04 Haziran 2014 Çarşamba 14:01

peşkeşmi, sayın günaydın sanırım mahkemelerden aldıgı cezalar namaz kıldıgı için töbe töbe ya sen ailen yandaşların il başkanın hepsi peşkeşden ceza aldı bu konuda en son konuşacak kişi sizsiniz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEZER GEZER
04 Haziran 2014 Çarşamba 12:48

akp ilboşkanı gitsin hükümetine bingöl ,lice, Diyarbakır Karayolunu açtırsın küçük adam ufacık siyaset yapar sen daha günaydının ayagının tozu olamazsın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun
04 Haziran 2014 Çarşamba 12:07

kimi neyi savunduğunun farkında bile değilsin bu kadar cehalet pes doğrusu.aç zeyilnameleri bi oku, adam dükkan bile almamış ortak alanlar beledyeye verilmiş sen neyi savunuyosun yoksa bu sözleşmeler yapılırken ordamıydınız.45 dükkanı geri alan başkana bu yorumlara sadece gülerim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

barbaros32
04 Haziran 2014 Çarşamba 11:59

Başbakan şu chp zihinyeti gibi durmadan iftira atarak icraat yerine bal yapmaz arı gibi anca boş konuşan şu akp il başkalığını ıspartada ne zaman değiştirecek arkadaş hala kafanız basmadı galiba biz size ve şuanki vekiller yüzünden oy vermedik çünki ancak boş boş konuşuyonuz çok biliyodunuz neden balaban zamanında devletin tüm imkanı sizdeyken bitirip buğün bu işletmeyi faaliyete geçirmediniz ama bu merkez bu seferde bitmezse bu sefer MHP yede oy yok ama acilen ıpartanın akp il başkanı heyeti ve vekilleri değişmeli yararlarından zararı var millette bunun cevabını sandıkta verdi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okan
04 Haziran 2014 Çarşamba 11:13

Her şeyin kılıfına uygun olarak yapıldığını bildiğin için adli makamlara başvur demek kolay. Herkes biliyor balamanın kaç dükkanı peşkeş çektiğini. Evrak üzerinde her şey resmi sonuçta. Nasıl adamsınız siz yahu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla