visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ HİZMET NOKTASINDA TÜM İLÇEYİ BİRLEŞTİRDİ

AK PARTİ HİZMET NOKTASINDA TÜM İLÇEYİ BİRLEŞTİRDİ
26 Ocak 2015 Pazartesi 22:25

Isparta'nın Senirkent ilçesinde bir ilk yaşandı. Mhp'li belediye binasında Ak parti İlçe başkanı Kadir Heybeli yemekli toplantı düzenledi.

Ak Parti İlçe Teşkilatı’nın tertiplemiş olduğu birlik ve beraberlik yemeği Senirkent Belediyesi’nde Kaymakam Mehmet Sayın,Belediye başkanı Erol Çivelekoğlu,Ak Parti İlçe Başkanı ve Teşkilatı,belediye meclis üyeleri,kadın kolları ve gençlik kolları başkanları,MHP İlçe teşkilatı,CHP ilçe teşkilatı ve belediye meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleşti.


Yemekte bir konuşma yapan Ak Parti ilçe başkanı Kadir Heybeli 'Memlekette siyasilerinin ve yöneticilerini top yekün birlik beraberlik ve dayanışma içerisinde görmek şüphesiz ki mutluluk vermektedir.Bizim temennimiz bu tür etkinliklere ilave olarak SENİRKENT’e yapılan bütün hizmetlerin çoğunluk  kesimlerce olur görmesi ve desteklenmesidir'dedi.,


tek birlik karede, sengetliyi düşünen nerede

ilginç.
28 Ocak 2015 Çarşamba 01:34

memleketin çocuğunu siyasi meze yapıp gurbete gitmesini zorunlu kılanların sengette birlikten bahsetmeleri ne kadar ilginç.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şişşştt

HERKESSUSACAK
27 Ocak 2015 Salı 16:05

esnaf kefalete çıkan aday oluncamı ayrılıyor memleket 17 senedir saltanatlık sürenler kaç para maaş alıyor acaba bi araştırın hangi bi maaşını nereye bağışlamış taşan hangi cami derneğinde bir tek imzası var PARASIZ YERLERE İMZA ATMAZ TAŞAN ABİMİZ

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan

birisi
27 Ocak 2015 Salı 09:11

birlik beraberlikten bahseden ak parti esnaf kefalet için neden aday çıkardı acaba böyle mi birlik beraberlik oluyor

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZLENEN HAREKET SENİRKENT HAREKET

SENİRKENT HAVASI
27 Ocak 2015 Salı 04:22

SENGETLİ DOSTLAR OLMASI GEREKEN BU İŞTE HİÇ KİMSE BU MANZARAYA PARTİYİ KİŞİYİ KARIŞTIRAMAZ KARIŞTIRMAMALI SENİRKENT TÜRK SİYASİ HAYATINDA DEMOKRASİ DAVASINA SAHİP ÇIKIP 1946 DA GEREKEN CEVABI KORKMADAN CESURCA VEREN ENDER BİR ŞEHİRDİR BENİM SENGENDİM.ÇOK YILLAR ÖNCE BÖYLEYMİŞ SENİRKENT FOTOĞRAFTAKİ GİBİ BİRLİK İÇİNDE.AYRICA BU TOPLANTIYI YAPMAK İÇİN BURAYA GELEN İNSANLARIN HİÇBİRİSİ KİMSEDEN İZİN ALACAK DEĞİL NE GENEL BAŞKANLARDAN NEDE ALAYINDAN...HEPİNİZİ KUTLUYORUM ÇOK İYİ YAPMIŞSINIZ.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHPİl BAşkanlığı izin vermiş mi?

DOBRA
27 Ocak 2015 Salı 01:17

Senirkent,in MHP,li Belediye Başkanlığında AKP İlçe Başkanının yemek vermesine MHP İl Başkanlığı İzin vermiş mi? Bundan böyle AKP.nin hırsızlık, yolsuzluk, rüşvet konularına MHP,nin yaptığı eleştirilere kim inanır? Bu davranış MHP,de bunun mücadelesini veren Teşkilatları (İl,İlçe, Genel Merkez)i gölgeleyip, kamu oyunda küçük düşürme olmuyor mu?012

3 Beğendim
5 Beğenmedim