visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ'NİN SÜTÇÜLER REKORU!

AK PARTİ'NİN SÜTÇÜLER REKORU!
07 Haziran 2015 Pazar 19:58

İŞTE Sütçüler seçim sonuçları

07 Haziran genel seçimlerinde resmi olmayan sonuçlara göre Sütçüler ilçesinde sandıkların tamamı açıldı.

Ak Parti %68,1 

CHP  %9,8 

MHP %15,1    

HDP %0,6 

Diğer %1,8 


Eleştiri

Bojuware 201
08 Haziran 2015 Pazartesi 17:04

Hezimetmi 2 dağın arasında gurbette hamballık yapan çocuğunu bekle sadaka ile karnını doyur sana müstehaktır beter olun.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olabilir

Sütçülerli
08 Haziran 2015 Pazartesi 13:42

Uzaktaki köyüm. Çok siyaset konuşan ama hep mağdur olan memleketim. Babamın yattığı yer. Aza kanaat getiren insanların memleketi. Dokunmayın Sütçülerime. Hangi partiyi seçseler de hizmet gitmez bizim ****ara.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rezalet

Dutkuru genclik
08 Haziran 2015 Pazartesi 13:21

İyi gari Baskent olur Sütçüler.Herkes gider Mersin'e, biz gideriz tersine! Sütcüler 13 yıldır yerinde sayıyor, herkes memnun ki gene rey vermişler. Böyle devam o zaman! Herkes hakkettiğini yaşıyor.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hezimetmi

rast
08 Haziran 2015 Pazartesi 10:15

hezimeti kim yaşadı acaba bak ben yazıyorum.gazeteciysen yayınla.330-258=-72.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKIŞMıYOR

ASALET
08 Haziran 2015 Pazartesi 08:55

'Ben İl dışında yaşayan senede bir kaç sefer Sütçülere gelen bir hemşeriniz. Allah AşkıNa Süyçüler nekadar geliişti nerdeyse bu 12 yıllık dönemde en çok göç veren bir ilçe, üç tane beldeyi kaybetmiş, sosyal yardımlarla geçinen bir ilçe olmuş, tarım bitmiş,hayvancılık bitmiş,ilçeye gelirken,köylere giderken yollarda nerdeyse eşekle gidilecek hale gelmiş, köylerinde okullar kapanmış bayrak dalgalanmaz olmuş, iki dönem seçtiniz parmakcı bir meçlis üyesine ,birdaha ekledlniz, hayırlı olsun ,çek.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla