visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ'NİN ADAY LİSTESİNİ YAYINLADI

AK PARTİ'NİN ADAY LİSTESİNİ YAYINLADI
17 Mart 2015 Salı 17:29

AK Parti'nin aday listesini yayınladı

İnternet fenomeni 'başkentçi' sosyal medya hesabından Ak Parti'nin aday listesinde yer alacak isimleri yazdı.

 

'başkentci' kullanıcı adıyla yaptığı paylaşımlarla kamuoyunun dikkatini çekmeyi başaran sosyal medya hesabı Ak Parti'nin aday listesinde yer alacak isimleri yazdı.

 

İşte O Tweet;

olmasın

zalim
03 Nisan 2015 Cuma 23:19

karağaçtan olmasın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şans

Esnaf
02 Nisan 2015 Perşembe 01:04

sayıtdilek şükrü başdeyirmen süleymankaya aybatılı şanz 2 veya 3 cünkü

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ifade

Anlamsız
29 Mart 2015 Pazar 14:06

Ya Hasan Balaman aday değil ki, aslında o ruh öküzünün bir diğeri sana daha iyi yakışır.Hasan Balaman ..................... Mı yaptı, anlayamadım, adam aday değil, herkezi bırakmış, o adama laf çakıyorsu. Sizin gibilere aslında 2014 belediye seçimlerinde iyi çaktılar. Anlayana.............

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 hASAN bALAMAN 2 tEKİN bAYRAM

TAM İSABET
28 Mart 2015 Cumartesi 22:35

Neden olmasın? ikisi bir RUH öküzü.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ismail özdemir 2. açıklanacak.

süreyya bilgiçten başka ihtimal yok
28 Mart 2015 Cumartesi 15:40

ama ıspartadan akp bir vekil potansiyelinde ve sadi bilgiç mecliste kalmaya devam edecek. ıspartadan yeni vekil olmadığı gibi meclise akp den meclise giden son Ispartalı olarak tarihe geçecek. sıfırı da tükettiler. her seçimde 1 adet vekil eksildi. asansör zemine çakılacak.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek 3 kesin alır ve olacak işe bakın

gönlünüzden geçsede
28 Mart 2015 Cumartesi 05:23

TEKİN BAYRAM, SUAT KOLUKIRIK,TAHİR ALAN, İSMAİL ÖZDEMİR BU LİSTEDE 4 DE DÖRT YAPACAK ISPARTA,KİTERLER, 1. CİNİN SADECE YÖNETİM İSTEMİYOR, HALK İSTİYOR BÖYLE VEKİLE İHTİYACI VAR ISPARTANIN DİYOR, 4 DÖNEM BAŞKANLIK YAPTI, İLÇELER SEVİYOR,2.Cİ TABAN SEVİYOR 3.CÜ GENELMERKEZ SEVİYOR, 4.CÜ TEMAYÜLDE İSMİ GENELDE ÇIKIYOR BÖLGESİDE DESTEK VERİYOR 4 ÜDE VEKİLLİK YAPAR AK PARTİYE YAKIŞIR. YÖNETİM 4 ÜNÜDE İSTEMİYOR ÇÜNKİ ISPARTAYA HİZMETİN ALASI GELİR

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

böyle olursa en az 3 garanti

seyit
28 Mart 2015 Cumartesi 00:34

Aybatılı, Suat Kolukırık, İsmail Özdemir, Bir bayan

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

REALİTE

UZMAN
20 Mart 2015 Cuma 20:44

1 AHMET KAYA BAĞ2 TAHİR ALAN 1 AHMET KAYA BAĞ3 SUAT KOLUKIRIK4 ELİF ADANIREski vekiller kesinlikle olmamalıÇok vefasızlar adamı şalgamı bilmiyolar neredeyse Büyük kabacayıda kaybedeceklerdi

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

olacak...

xxxx
20 Mart 2015 Cuma 18:08

serkan çakkallıoğlu adaylığı kesin...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAZİN SON

GERÇEK
20 Mart 2015 Cuma 18:05

eğer bu adaylarla yola çıksın ak parti 2. vekili zora sokar.paralelci bile var içinde neyin kafasını yaşıyorsunuz siz...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

ısparta
20 Mart 2015 Cuma 16:26

Tüm liste boş liste. 3 akp olması için halkın içinden halkı bilen donanımlı Ankaraya gidipte Ispartayı unutmayan ve sadece Ş.Karaağaç a çalışın olmayacak.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüsran yaşanır

iso32
20 Mart 2015 Cuma 15:37

eyer ak parti bu adaylarla çıkarsa çok büyük hüsran yaşar demedi demeyin.vekiller çalıştı çalışmadı orası tartışmaya bile gerek yok her şey ortada.bu vekiller yüzünden belediye seçimi kaybedildi kim için hasan balaban için şimdi kim gösterdi milletvekilleri sonraki seçimdede taban seçemedi bu seferde belediye seçiminde adayı.bakıyorum milletvekili seçimindede aynı hataya doğru gidiliyor.iyi düşünmek lazım

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hava civa

nbr
19 Mart 2015 Perşembe 22:06

halkın içinden vekil istiyoruz... yağcı vekil istemiyoruz..Isparta'lı İl Kültür müdürü mü bulamadınızda da burdur millet vekili ve genelmerkeze yağcılık için mi burdur dan ithal müdür getirdiniz...

42 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

liste

mustcet
19 Mart 2015 Perşembe 20:32

Ismail ozdemir ismail ozdemir

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

isparta icin

Polismustafa
19 Mart 2015 Perşembe 20:31

Ismail ozdemir liste başı olmazsa bide denenmiş olanlar olursa isparta kaybeder

3 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday listesini veriyorum

donsuzkişot
19 Mart 2015 Perşembe 18:03

1-hasan balaman,2-mehmet aybatılı,3-tekin bayram4-herzaman oduğu gibi pınar topsakal. KARDEŞLER ISPARTANIN KURTULUSU BU LISTEDE.NEDEN Mİ?BU ADAMLAR TUTTUĞUNU KOPARAN BÜROKRASYI IYI BİLEN,BAŞBAKANIN KAPISINA YATAGI YORGANI SERİP İSTEDİĞİNİ ALMADAN DÖNMEYECEK ADAYLAR.MIYMINTI ADAYLAR ISPARTAYA HİZMET GETİREMEZ.CEVVAL ADAMLAR BU İŞİ YAPAR!!

5 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

durmak yok yola devam

gırgır
19 Mart 2015 Perşembe 11:28

ıspartalı rahat ol başkentçi siyasetin mizahı yani gırgırı ya tutarsa diye göle maya çalıyor genel merkez yepyeni isimlerle halkın gönlündeki isimlerle geliyor.... gırgıra devam 7 nisana kadar tüm listeler yalan.

38 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

değişiklik şart

DEĞİŞİK ADAM
19 Mart 2015 Perşembe 10:17

bence 1-hasan balaman2-nuri uzaktaş olsun. 3-4 önemli değil. bence değişik bir dönem olur :D

5 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOST ACI SÖYLER

AK PARTİ DOSTU
19 Mart 2015 Perşembe 10:13

Olmamış bu liste. neden olmadığı ben de siz de Ak parti de iyi biliyo. bence AK parti iyi düşünmesi gerekiyor. son belediye seçimlerinde yanlış aday seçiminden dolayı kaybetti. demek ki iktidar partisi olması yetmiyor. halk iktidar partisini de seviyor ama sevmemdiği adamı da sevdiği partide görmek istemiyor. bence AK PARTİ İYİ DÜŞÜNMESİ GEREKİR.

49 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLET ŞAŞIRACAK

AK PARTİLİ
19 Mart 2015 Perşembe 09:24

Bu seçimde çok ilginç sonuçlar çıkacak. Bu millet bazılarının dediği gibi koyun değil. Çok akıllı. Ve körü körüne oy vermeyecek. Bakın söylüyorum. 1-Ak Parti 1-MHP ve 1-CHP alacak. Kaliteli aday çıkaran MHP ya da AK PARTİ 2.yi alır. Yok 3 Ak Parti 1 MHP yada 4-0 Ak Parti. Külli yalan. Millet gözünü açtı.

33 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

LİSTE

ALİ
19 Mart 2015 Perşembe 09:20

1.HAYDAR KEMAL KURT 2.TAHİR ALAN 3.PINAR TANER TOPSAKAL 4.CELALETTİN GÜLTEKİN

2 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

BENDE BİR ATAYIM DEDİM

ıspartalı
18 Mart 2015 Çarşamba 23:57

ENFAZLA İLGİ GÖREN VE ISPARTADA 3 KESİN 4 Ü ZORLAYACAK LİSTE 1 TEKİN BAYRAM 2 SUAT KOLUKIRIK 3 İSMAİL ÖZDEMİR 4 PINAR TANER TOPSAKAL ARAŞTIRIN TEMAYÜLDE BÖYLE ÇIKMIŞTIR

4 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eski vekil ve Isparta

Ali
18 Mart 2015 Çarşamba 22:33

Eski vekiller ve Isparta yanyana gelmeyecek iki şey. inşallah böyle bir hata yapmazlar.

89 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMAZ

HAKKI BAYBARS
18 Mart 2015 Çarşamba 20:37

1- ŞULE TOLA2- MEHMET AYBATILI3- HİDAYET ŞENOL4- İSMAİL ÖZDEMİR

4 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

2 suat nalıkırık (Romen Açılımı)

1 süreyya sadi piliç (Sermayeler ve Lions Kontenja
18 Mart 2015 Çarşamba 20:21

3 sait dilek (Kürt Açılımı)4 pınar taner Topsakal (Sözde uygulanan Bayan Kontenjanı)

62 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla