visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 21:46

AK PARTİ'DEN SÜPRİZ TEŞEKKÜR

AK PARTİ'DEN SÜPRİZ TEŞEKKÜR
29 Temmuz 2014 Salı 01:14

Milletvekili Bilgiç, tapu devrini yapan Günaydın’a teşekkür etti

Ramazan Bayramının sürpriz gelişmesi bugün protokolün bayramlaşma töreninde yaşandı. AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ile Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın bir araya geldi. Görüşmenin ayrıntılarını Kanal 32 Haber’e anlatan Milletvekili Bilgiç, Bölge Hastanesinin yapılacağı alandaki belediyeye ait arazinin tapu devrinin gerçekleşmesinden dolayı Başkan Günaydın’a teşekkür ettiğini söyledi.



ah ah

+32
30 Temmuz 2014 Çarşamba 22:57

sizden b i b olmaz biri cami duvarına, diğeri mescit e farkınız yok

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aferim

murat
30 Temmuz 2014 Çarşamba 14:39

aferim efendi ol...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

qwerty
29 Temmuz 2014 Salı 17:27

Önce sağlık yönetimini paralel yapıdan temizleyin. Neden temizlemiyorsunuz? Tek bir seçenek geliyor aklıma.......

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖR DÖĞÜŞÜ

ABÖLGE HASTANESİ
29 Temmuz 2014 Salı 10:56

ADAM 5 YILDAN BU YANA HASTANENİN YERİ İLE İLGİLİ OYALAMA ENGELLEME TAKTİĞİ YAPIYOR VE BAŞARILI OLUYOR. MİLLETVEKİLİ DE ENGELLEDİ DİYE TEŞEKKÜR EDİYOR. BİRDE BUNUN ADINA SİYASET DİYEREK KILIF BULUYORLAR.

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

GECTE OLSA ANLADILAR DEMEKKI !

AK GRUP
29 Temmuz 2014 Salı 01:29

EE TABI ANLADILAR ISPARTA HALKI KABALIKTAN VE KAVGADAN DEGIL NEZAKETTEN YANA !

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla