visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ'DE SEÇİM İŞLERİ TOLA'YA EMANET

Ak Parti'de Seçim İşleri Tola'ya Emanet
19 Şubat 2015 Perşembe 12:28

AK Parti'de Seçim Koordinasyon Merkezi Isparta İl Başkanlığı görevine Abdullah Tola görevlendirildi.

AK Parti'de 7 Haziran genel seçimleri kampanyasını yönetecekisim belli oldu. Seçim Koordinasyon Merkezi Isparta İl Başkanlığı görevineAbdullah Tola getirildi. Tola, AK Parti’yi ve adaylarını 7 Haziran genelseçimlerine hazırlayacak, kampanyayı yürütecek.

 

Abdullah Tola kimdir?

 

"1965 İstanbul doğumlu. İlk ve orta öğretimini İstanbulGöztepe'de yaptı. Lise eğitimini Isparta Senirkent Lisesi'nde aldı. 1989 daAnkara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarımsal Mekanizasyon Bölümünü bitirdi.Askerliğini kısa dönem olarak Çanakkale de yaptı. Üniversite eğitiminimüteakiben 1990-2005 yılları arasında Isparta Merkez ve Senirkent'te muhtelifdallarda ticaret ile uğraştı. On sene Senirkent Gazetesi'nin yazı işlerimüdürlüğünü ve işletmeciliğini yaptı. 2005 -2010 tarihleri arasında İhsanOrganik Tarım A.Ş ve Anadolu Cevher Madencilik A.Ş'nin Yönetim KuruluBaşkanlığını idame ettirdi. 2010 dan sonra Isparta’da matbaa ve tanıtımhizmetleri üzerine iş yeri açtı.

 

2001 yılında AK Parti kurucu ilçe başkanı olarak görevyaptı. Bu görevi 2010 yılına kadar devam ettirdi. 2012 yılında AK Parti IIYönetim Kurulu üyeliğine seçildi. Ak Parti Siyaset Akademisi I-II-IIIProgramlarım başarı ile tamamladı. 2010 da üstlendiği Tarım Federasyonu Ispartail başkanlığı görevine halen devam etmektedir. Senirkent Yükseliş Vakfında,Kızılay Demeğinde, THK da muhtelif tarihlerde görev aldı. Evli ve 4 çocukbabasıdır."

 

İletişim: GSM: 0532-237 27 45 - İş: 0246-250 20 25abdullahtola@tolamatbaa.com

emanet

efsane
23 Şubat 2015 Pazartesi 20:23

emanet ehline verilmiş hayırlı olsun allah yardımcınız olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlıl olsun

ibrahim uluuışık
21 Şubat 2015 Cumartesi 01:08

yeni görevinizde başarılar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlıl olsun

ibrahim uluuışık
21 Şubat 2015 Cumartesi 01:08

yeni görevinizde başarılar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çekince

mert
20 Şubat 2015 Cuma 09:56

Hayırlı olsun.FAkat Tola soyadında bir aday adayı varken seçim işlerinde tarafsız kalabilecek mi? Ben biraz etik bulmadım.Hayırlısı olsun ne diyelim.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşi yapacak olanlana verilir.

Senirkent
20 Şubat 2015 Cuma 08:36

Hayırlı olsun .Allah yüzünü ak edip utandırmasın. 8 HAZİRAN Isparta için,Ülkemiz için Yeni bir gün olacak inşaallah.Dualarımız sizinle.Hiç durulmadı aydınlık olan yolumuza devam ediyoruz.İNSANLAR BİLMEDİKLERİ VE YETİŞEMEDİKLERİNE DÜŞMANDIR.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

işin ehli

R.A.TOMBUL
20 Şubat 2015 Cuma 07:59

İşi ehline vermek lazım. Tebrik eder muvaffakiyetler dilerim...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslan

aslan
19 Şubat 2015 Perşembe 21:19

Tola. Soyadına yakışır bir yerdesin. Sonuna kadar arkandayız

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

.a
19 Şubat 2015 Perşembe 21:17

Baskan sonuna kadar arkandayiz sana da bu yakisirdi gorevini hakkiyla ya****agina da eminiz hayirli olsun !

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tola başkan

Başkanım.
19 Şubat 2015 Perşembe 21:16

İşte tolaya da bu yakışır. Başkanım be! Görevini sonuna kadar yapacağına ve daha da iyi yerlere geleceğine sonuna kadar inanıyoruz. Sana bu başkanlık bize de bu yönetici yakışır.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum

Kral
19 Şubat 2015 Perşembe 18:24

Sana oy verende akıl yoktur 1 lira için babamı hapse attırdın sen

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tertip

bület ersoy
19 Şubat 2015 Perşembe 17:35

askerliği hangi mangada hangi kışlada yapmış

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlk darbe Toladan

Zeki Müren
19 Şubat 2015 Perşembe 15:32

Amcasına yakışır bir adamdır Abdullah Tola. Taş gibidir. Yolsuzluk, hırsızlık, uğursuzluk yapana, kasalarda ve evde para saklayana, ayetlerle alay edene, haramilere vuracaktır tekmeyi. Hatta yetki versen osmanlı da olduğu gibi alayını kazığa oturtur. Bir başkadır Abdullah Tola kardeşimiz. Oturt kazığa Tola sana bu yakışır.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tecrübe

Ali H
19 Şubat 2015 Perşembe 13:52

Kardeşim yolun açık olsun Allah Yar ve Yardımcın olsun. İnsanlar bulundukları makamlardan ayrıldıktan sonra ah ,,, O olsaydı diyorsa sen görevini yapmışsın demektir.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla