visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ'DE LİSTELER DEĞİŞECEK

AK PARTİ'DE LİSTELER DEĞİŞECEK
16 Ağustos 2015 Pazar 14:45

Olası bir erken seçim nedeniyle seçim stratejisi üzerinde çalışan AK Parti üç ayaklı plan geliştirdi.

AK Parti seçim stratejisinde değişikliğe gidiyor. Üç ayaklı yeni plan şöyle:Yapılanlar yerine yeni projeler geliştirilip anlatılacak;emeklilere ve sosyal kesimlere yeni vaatler oluşturulacak; Partiye puan kaybettiren vekiller listeden çıkarılarak milletvekili listeleri yenilenecek.

 

SEÇİM STRATEJİSİNİ YENİLEYECEK

 

AK Parti, olası bir erken seçim nedeniyle seçim stratejisi üzerinde çalışıyor. 7 Haziran seçimlerinden hemen sonra seçmenin neden kendilerine oy vermediği ile ilgili geniş çaplı bir araştırma yaptıran AK Parti, olası erken seçimde stratejisini yenilemeyi planlanıyor. Anket sonucu 7 Haziran seçimlerinde özellikle ekonomik vaatler, projeler, sosyal kesimlere yönelik bölümlerin yetersiz kaldığını ortaya çıkarmıştı. Erken seçimde bu olumsuzlukların hepsini gidermeye dönük plan hazırlanacak. AK Parti'nin üçayaklı stratejisi şöyle:

 

ÖNEMLİ PROJELER:

 AK Parti geçmişte olduğu gibi vatandaşa umut veren, geleceğe dönük projeler ile seçmenin önüne çıkacak. Yapılanlar değil,yapılacaklar, ülkenin ulaştırılmak istendiği nokta anlatılacak. Son seçimde üçüncü köprü, havaalanı gibi büyük projeler yerine daha çok geçmişte yapılanlar ön plana çıkmıştı.

 

SOSYAL KESİMLER VE YARDIMLAR: 

AK Parti kurmayları son seçimde kendilerini olumsuz etkileyen konulardan birinin emeklilere ikramiye ve sosyal kesimlere dönük vaatler olduğunu düşünüyor. Seçime giderken bu konuda önemli adımlar atılması planlanıyor. Emekli, memur ve çalışanlara bütçe olanakları dahilinde bazı iyileştirmeler yapılması düşünülüyor. Bunların neler alacağı üzerinde çalışılacak ve önümüzdeki süreçte netleşecek. Öğretmenlerin eş durum tayinlerinde sağlanan kolaylıklar bu kapsamda değerlendiriliyor. Hükümetin, kurban bayramında emekliye 600-700 liralık kurban parası vermesiüzerinde de duruluyor. Ayrıca meydanlarda, AK Parti'nin emekli maaşlarını seyyanen 100 lira arttırdığı bunun yıllık bin 200 lira yani bir ikramiyeye denk düştüğü de anlatılacak. Memurlarla yapılan toplu sözleşme görüşmeleri hükümetin 2016, 2017'ye ilişkin tekliflerini arttırabileceği de kulislerde konuşuluyor.

 

LİSTELER YENİLENECEK:

 AK Parti, listelerde yapılan hatalarında partiye birkaç puan kaybettirdiğini düşünüyor. Seçimde Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerindeki illerin başta olmak üzere aday listelerinde yenilikler yapılacak. Teşkilattan isimler listelere dahil edilirken,"ithal aday" denilen ve başka illerden getirip aday gösterilme uygulaması kısıtlı tutulacak. 3 dönem kurula kalktığı için seçmenden oy getirecek 70 üç dönemlik eski milletvekilinden 20-30'una listelerde yer verilmesi de konuşuluyor. Partideki küskünlüklerin giderilmesi, küsüp ayrılanların geri getirilmesine dönük de adımlar atılacak.

ADAYLAR

AHMET
19 Ağustos 2015 Çarşamba 16:10

AK PARTİ BU SEÇİMDE ISPARTAYA GENÇ,DİNAMİK,HALK TARAFINDAN DEĞER VERİLEN DAYALAR OLMADIĞI SÜRECE VE HALA RECEP VEKİLLER OLDUĞU MÜDDETÇE ISPARTA DA KAYBETMEYE MECBURUZ

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

ayşe
18 Ağustos 2015 Salı 09:29

bir altan raşit civan,m.emin bilgiç ve topsakal olmasın kazanmamız için adam gibi adamlara ihtiyaç var

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bırakın adres göstermeyi

bırakın adres göstermeyi
17 Ağustos 2015 Pazartesi 10:02

son paragrafınız o kadar enterasanki. bide "Ak Parti böyle düşünüyor"."ithal aday kısıtlı tutulacak" falan ne bunlar. Davutoğlundanmı aldınız direk bu bilgileri gerçi siz Erdoğan danda almış olabilirsiniz. hiç olmazsa yorum olduğunu biraz daha belirtin. birde nedir bu ithal aday meselesi, bu adamlar uzaydanmı geliyor. memleketin farklı noktalarında bazı tecrübeler kazanıp geliyorlar. örneğin vali bey adam tecrübesini bizim için kullansa nolur. bırakın kısır döngüyü. sonuçta bir kişi değil bunla.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlısı

elmacı
17 Ağustos 2015 Pazartesi 08:34

ıspartadan iki vekil rahat çıkıyor.sıkıntı yok.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

hakkaniyet
16 Ağustos 2015 Pazar 23:49

Sayin basbakanim ispartada OZELmudur OZEL muftu istemiyoruz insallah size ulasir beser zulmeder kader adalet eder

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dertlı

sanayı
16 Ağustos 2015 Pazar 21:32

esnaf bılır kıme oy verecegını anketle oradan cıkar

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

maaş

esnaf
16 Ağustos 2015 Pazar 21:28

emeklı esnaftan kesmeyın ssk bakurlu 1200 gecınemıyor 1500 31yıl ödedim aldıgım 1100 allahtan rıvamı ıspartalı gercek vekıl tesleyen deyıl halkın adamı esnaf madur tokı kananıyla dükkan istiyoruz esnafı dinleyın sandık

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

adaylar

ispartali
16 Ağustos 2015 Pazar 21:10

Biz isparta halki olarak ankarada yasayarak myk uyesiyim diye ak parti teskilati hava atan baska vekilleri kazandirmak icin kendine guveni ispartada tuketen vekil istemiyoruz burada biz mujgan cingoz pinar taner topsakal gibi basarili adaylari istiyoruz.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet hoca gerekeni yapar

Panik yok
16 Ağustos 2015 Pazar 19:45

Panik yok. Hoca gerekeni yapar. Vardır bir bildiği. Size soracak değil koca profesör

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cemaat

cami
16 Ağustos 2015 Pazar 17:50

Müftülüğü ge baski yapan vekil istemiyoz yoksa muftu hoca gorevini yapamiyo adalet adam kayirma oluyo vicdanlar susuyo adalet kaybediyo aileler madur oluyo gobegini kasiyan uskudari geciyo tabi olan gaRiban gorevlilere oluyo

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİKKAT

VATANDAŞ
16 Ağustos 2015 Pazar 17:27

Mehmet Aybatılı gibi kripto paralellere DİKKAT..!!!

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

istemiyoruz

süreyya recep
16 Ağustos 2015 Pazar 17:15

akparti milletvekili aday göstermede bir daha aynı yanlışa düşmez inşaallah. süreyya ile recep aday gösterilince teşkilatın motivasyonu düştü millete bu adamları kabullendiremiyoruz vesselam...

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adaya bakarız ona göre oy veririz.

pınar fanatikleri
16 Ağustos 2015 Pazar 17:09

Biz Pınar hocayı vekil olarak görmek istiyoruz. Geçen seçim sırf aday gösterilmedi diye oy vermedik. Bayanları seçilemeyecek yerlerde görmek istemiyoruz.Hizipçileri İsparta ya hizmet edecekleri yere insanlarla uğraşanları istemiyoruz. Ankaradan dalga geçer gibi bayan aday getirin bakalım sonuç değişecek mi?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa

Vefa
16 Ağustos 2015 Pazar 16:46

Vefa

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bencede

Yalvaçlı
16 Ağustos 2015 Pazar 16:44

Yine Ankaradan gazel okumayın. Her başvuran fırsatçıları kabul etmeyin.Beyler sonra küsüyorlar ve aleyhte çalışıyorlar.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok geç olmadan

AKısparta
16 Ağustos 2015 Pazar 16:30

Halkı ve teşkilatı dinledikten sonra gerekirse davet edin.Çünkü gerçek liyakatlı insanlar onurlu kişlerdir.Devşirmelerden vazgeçin.Yoksa geriye sayma devam eder.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla