visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ'DE DURMAK YOK!

AK PARTİ'DE DURMAK YOK!
29 Temmuz 2014 Salı 14:33

AK PARTİ'DE DURMAK YOK!

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel, Parti İl ve Merkez İlçe Teşkilat üyeleri ilebirlikte bayramın ilk günü 6 ilçeyi ziyaret ederek vatandaşlar ilebayramlaştı. 

Ramazan Bayramı'nın ilk gününde AK Parti ilçeleri ziyaretederek vatandaşlar ile bayramlaştı. Cumhurbaşkanı Adayı Recep Tayyip Erdoğaniçin hazırlanan seçim otobüsü ile ilçeleri gezen AK Partililer hem bayramlaştılar hem de seçim çalışmaları yaptılar.

6 İLÇEYİ GEZDİLER

Sütçüler, Aksu, Yenişarbademli, Yalvaç, Şarkikarağaç,Gelendost ilçeleri ile Çiçekpınar Kasabası'nı ziyaret eden Milletvekilleri veİl teşkilatı ilçe başkanlıkları tarafından hazırlanan bayramlaşma programlarına katıldılar.

 FOTO GALERİ HAZIRLANIYOR ...

SÜTÇÜLER  İLÇESİ  BAYRAM ZİYARETİ 1.GÜN 









YALVAÇ  İLÇESİ  BAYRAM ZİYARETİ 1.GÜN 





















GELENDOST   İLÇE BAYRAM ZİYARETİ 1.GÜN 






ŞARKİKARAĞAÇ İLÇE BAYRAM ZİYARETİ 1.GÜN 














 YENİŞARBADEMLİ İLÇE BAYRAM ZİYARETİ 1.GÜN 














AKSU İLÇE BAYRAM ZİYARETİ 1.GÜN 










NOT: BAYRAM ZİYARETLERİ DEVAM  EDİYOR  2 GÜN  ATABEY GÖNEN  KEÇİBORLU  




















BU GEZILERLE OY VERECEK DEGILIZ ARTIK !

SECMEN
01 Ağustos 2014 Cuma 16:38

BOSUNA BU SEFER TÜRKIYE YAPACAK SÜPRIZI ! ÜLKEYI PARSEL PARSEL SAT! ETRAFINDAKILER VE EFRADINDAKILER CEMEAT DAHIL GEMICIKLER ,VILLALAR SAHIPLERI VE BÜYÜK SALTANATLAR SAHIBI OLSUNLAR ! MILLETE IS ORTAMI OLUSTURUP CALISIP KAZANMALARINI SAGLAMAK YERINE 3 KURUS ATIN FAKIRIN FUKARANIN AGZINA! ARTIK BIZ FAKIRLERDE KANMAYACAGIZ SIZIN SADAKALARINIZA ; BURASI BIZIM ÜLKEMMIZ VE HAKKIMIZ OLANI ISTIYORUZ ! IS ISTIYORUZ ; ALIN TERIYLE KAZANDIGIMIZIN YARISINI VERGI ADI ALTINDA HARAC ALINMASINI ISTEMIYORUZ !

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİK EDİYORUM

BAŞKAN VE EKİBİ ÇALIŞIYOR
31 Temmuz 2014 Perşembe 11:08

il başkanı leyleği havada gördü galiba. birgün şu ilçede BİRGÜN BU İLÇEDE. vücut dayanmaz bu tempoya. tebrik ediyorum. kadın kolları ve gençlikten ses yok gördüğüm kadarıyla.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başbakan

selim
30 Temmuz 2014 Çarşamba 00:34

başbakanımız cumhurbaşkanı olursa,osman ZABUN başbakan olsun.emi.

5 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIMDI SORSANA , SONRA AGLIYACAGINA !

SALIH MERT
29 Temmuz 2014 Salı 17:24

SIYASETCIYLE BIR POZ RESIM YETER BIZIM MILLETE , SONRADA AGLAMIYACAKSIN ARKADAS ! MEMLEKETINE YAPILMIS ONCA HIZMET DUBLE YOLLAR , HIZLI TIREN , ONCA YAPILAN ULASIM VE FABRIKALAR FALAN ! ISSIZLIK MISSIZLIK YOK AFYONA BAGLANALIM FALAN DIYE MILLETVEKILLERI GIDINCE AGLAMIYACAKSIN ! SEN ASIL´SIN O VEKIL YANI SENIN VEKIL´IN SIMDI SORSANA MEMNUN OLMADIGIN HER SEYI , TABI OGLUNA IS DEGIL TOPLUMA IS , TARLANIN YOLUNU DEGIL TOPLUMUN YOLLARINI SORSANA HAZIR GELMISLER !

8 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla