visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ’DEN 2 FLAŞ TEKLİF

AK Parti’den 2 flaş teklif
03 Mart 2015 Salı 03:17

Tekliflere MHP Grubu tepki gösterdi

Isparta Belediye Meclisi’nin Mart ayı ilk toplantısında AK Parti Grubu, 2 flaş teklif sundu. Tekliflerden ilki Ege Üniversitesinde bıçaklanarak öldürülen Fırat Çakıroğlu isminin Isparta’daki bir cadde veya sokağa verilmesiydi. İkinci teklifte dar gelirliler için toplu konuttu. Bu teklifler MHP grubu tarafından tepkiyle karşılandı.


ahlak eksik ahlak

kadirin
04 Mart 2015 Çarşamba 08:38

siyasi etikle bağdaşmayan bir teklif.akp'ye yakışmış.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

süper

aykut
04 Mart 2015 Çarşamba 01:41

akp meclis üyelerini tebrik ederim akıllıca pratik zeka budur mhp üyelerini bastırmış doksandan atmış.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendi sözleri

yusuf
03 Mart 2015 Salı 23:30

neden tepki gösteriyorlar ki dar gelirliye konut kendi secim kampanyaları... döneklikmi yapıyolar şimdi. ..

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNŞALLAH

HAYDAR
03 Mart 2015 Salı 18:55

,ARİF GÜRDALI BÖYLE BİR KONUYU GÜNDEME GETİRDİĞİ İÇİN KUTLUYORUM, ASGARİ ÜCRETLİYİDE EVSAHİBİ YAPALIM DEMİŞ.İNŞALLAH BEKLİYORUZ

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
03 Mart 2015 Salı 11:02

kadir boş konuşmuş herzamanki gibi.itici ve sevimsiz olmaya devam ediyor.muhalet olarak girdi hala muhalefet meclis üyesi.sinirinden ne dediğini bilmiyor.senden önce mhp gurubu gereğini yapar sen böyle ucuz siyaset yaptığınla kalırsın.piyasa siyasetçisi.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla