visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:40

AK PARTİ’DE DÜĞMEYE BASILDI…

AK Parti’de düğmeye basıldı…
02 Temmuz 2017 Pazar 22:37

AK Parti’de düğmeye basıldı…

AK Parti Teşkilattan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Ataş, partisinin İl Başkanları Toplantısı'nda, 4 Temmuz'da başlayacak delege seçimlerinin objektif ve sağlıklı bir şekilde yapılması için illerde gözlemci olarak komisyonlar kurulmasını istediklerini belirtti. Yeni bir yapılanmaya gidileceğini açıklayan Ataş, "Değişim kaçınılmaz, yeni yol haritasını gösteren rehber hazırlayıp teşkilatlara gönderdik" dedi.

AK Parti Teşkilattan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Ataş, parti genel merkezinde gerçekleşen İl Başkanları Toplantısı  sonrasında AA muhabirine yaptığı açıklamada, dün Cumhurbaşkanı ve Ak Parti Genel  Başkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda üzerinde  durulan konuların detaylarının bugün istişare edildiğini söyledi.     AK Parti'nin önünde bir kongre sürecinin olduğuna işaret eden Ataş,  kongrede işbaşına geleceklerin 2019 seçimleri için etkin çalışacak isimler  olacağını, bu nedenle tüm belde, ilçe ve il teşkilatlarını çok önemsediklerini vurguladı.

 

'DEĞİŞİM KAÇINILIZMAZ'

 

Yönetimlerde bugüne kadar gözlemledikleri eksiklikler ve tabandan  gelen eleştirileri dikkate alarak yeni bir yapılanmaya gideceklerini aktaran  Ataş, şöyle devam etti: "Cumhurbaşkanımızın,tabanımızın hassasiyetleri önceliğimizdir. Arkadaşlarımıza, 'Bu partide tartışılmaz ve vazgeçilmez tek isim varsa oda Recep  Tayyip Erdoğan'dır. Onun dışında hepimiz tartışılabiliriz, vazgeçilebiliriz. Ama  Recep Tayyip Erdoğan vazgeçilmezdir. Bu süreç içerisinde bir değişim söz konusu olursa, bu konularda bizi anlayışla karşılamanızı istiyoruz.' dedik.Ülkemizin,  partimizin geleceği için bu değişimleri yapmaya mecburuz. Biz çalışmayan, aksayan  nereler var, bunların istişaresini yapacağız.Partimizin kuruluşundan bugüne  kadar görev yapmış, il, ilçe başkanları, milletvekilleri, belediye başkanları,  herkesle en geniş anlamda istişarelerimizi yapacağız. Nihai olarak Genel Başkanımızla müzakere ettikten sonra karar verip, kongre sürecine gideceğiz."

 

KONGRE REHBERİ HAZIRLANDI

 

Delege seçimlerinin 4 Temmuz-19 Ağustos tarihleri arasında  gerçekleşeceğini bildiren Ataş,partililere, belirlenen kriterler çerçevesinde objektif bir seçim olması tavsiyesinde bulunduklarını aktardı.Toplantıda, kongre sürecinin resmi takviminin konuşulduğunu belirten  Ataş, "İllerde, delege seçimlerinin objektif ve sağlıklı yapılması için gözlemci olarak komisyonlar kurulmasını istedik." diye konuştu.  Kongre süreciyle ilgili kafalara takılan bütün hususları anlatan bir  "Kongre Rehberi" hazırladıklarını bildiren Ataş, "Bu, Teşkilat Başkanlığımızın  hazırlayıp teşkilatlara verdiği bir rehberdir yani yol haritasıdır.?" ifadelerini kullandı.

 

  AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ataş, toplantıda, 15 Temmuz anma  programına ilişkin il başkanlarından gelen soruları cevaplandırdıklarını  anlatarak,o gece bir yıl önce nasıl bir ruh haliyle yaşandıysa, yine aynı  şekilde meydanlara inerek demokrasi nöbetleri tutulması ve gelecek nesillere  taşınması anlamında il başkanlarına talimat verildiğini kaydetti.

Sıvı sabun

Gerçek akgençler
03 Temmuz 2017 Pazartesi 20:22

Parti kapatma davası duyulduğunda hemen noterden istifasını alan il Başkanı korkaklığıyla bu parti yürümez

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olağanüstü hal

Hatice
03 Temmuz 2017 Pazartesi 17:14

Olağanüstü hal var diye, iş başındakiler keyfi davranıyorlar. Kuldan utanmadıklarını, Allahtan da korkmadıklarını gördük. Er yada geç olağanüstü hal bitecek, bakalım o zaman insan içine çıkacak yüzleri kalacak mı? Yüzleri varsa tabi.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ULAŞILAMAZ

High mountain
03 Temmuz 2017 Pazartesi 16:41

Genel sekretere ulaşmak, başbakana ulaşmaktan daha zor. Hatta imkansız.

60 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tolga
03 Temmuz 2017 Pazartesi 14:05

Şehir hastanesi başlı başına sıkıntılı.neden derseniz şirket bazın da te.... müdürü ilk okul mezunu.bazı amir memur desen gazinolardan gelmiş lokalden gelmiş hiç tecrübesi yok.sadece eylence sektöründe garsonluk yapmış.ee bu hastane nasıl yürüyecek.haaa

64 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Niye bekleniyor arkadaş
03 Temmuz 2017 Pazartesi 14:01

Yesyeni hastanenin durumu belli.hasta gelmiyor.o kadar insan işten çıkarılıyor.buna dur diyen yok.eee genel sekreter istifa etmiyorsa sen görevden alacaksın arkadaş.bulunmaz bursa kumaşı değil yanii.genel sekreterin yanına makamına gitsen çözüm üretemiyor.zaten randevu alman mümkün değil görüşemezsin.görüşsen sonuç yok.biz bişey yapamıyoruz.yapamıyorsan bırak arkadaş.yapacak insan o kadar yüksek maaşa çalışacak çok baba yiğit var....

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaybeden gitmeli

sengetli
03 Temmuz 2017 Pazartesi 11:27

ben onu bunu bilmem ister kabul et ister ret et ama kaybedenler( başta zabun olmak üzere senirkent,aksu,gelendost,şarkikaraağaç,yenişarbademli,eğirdir ve yalvaç) kesinlikle gitmeli.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALKIŞLAR HÜSEYİN YAVUZA

Sağlıkçı
03 Temmuz 2017 Pazartesi 09:29

Hastane öyle güzel yönetiliyor ki, önceden günde 8-9 bin hastaya bakılırken, şehir hastanesinde günde 3 bin hastaya kadar düştü. Genel Sekreteri bu başarısından dolayı ayakta alkışlıyoruz.

123 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acil

Ayşe
03 Temmuz 2017 Pazartesi 09:27

Vekillerin de acilen değişmesi şart.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Torpilliler

Cevdet
03 Temmuz 2017 Pazartesi 09:14

Yakınlarını işe yerleştiren AKSU İlçe Başkanı da değişmeli.İnsan ya siyaset yapmalı ya ticaret yapmalı.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Beni ı.
03 Temmuz 2017 Pazartesi 08:39

Sağlıkta genel sekreter degişmeli daha ağırlığı olan dialog kurabilen. Koltuğa geçince değişmeyen biri gelmeli. Vekillerin İspartaya yapacağı en büyük iyilik bu olur.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok büyüttünüz

ısp.
03 Temmuz 2017 Pazartesi 02:07

işkurdan torpilleyada farklı birşekildealınanların 6 aylıksüreleri dolmuştur.....asıl akp içerisindeki hazımsızmeclisüyeleri ve saz ekibini partiden ihraçedin onlarher zaman herşeye şikayetederler.etmedilermi RECEP ÖZEL GİTSİNDE KİM GELİRSEGELSİN DİYENLER ŞİNDİDE AYNIKİŞİLER MEVCUT VEKİLLERGİTSİNDE KİM GELİRSEGELSİN DİYORLAR...YAZIKKİ NE YAZIK ŞİKAYETCİLER PARTİYİ ELEGEÇİRİYOR LA BU ŞİKAYETÇİLERYAĞMURLU HAVADA SU VERMEZLER ATIN BUNLARİ LİYAKATLI İNSANLAR GELSİN...........

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ey genel merkez.

abdullah
03 Temmuz 2017 Pazartesi 01:37

Teşkilatlarda da vekillerde de değişim şart. Hala anlamadınız mı?

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hatırla bakalım doktor
03 Temmuz 2017 Pazartesi 01:17

Bir zaman lar bazı doktorumuz ameliyathanenin için de olmadık laflar olmadık hakaretler sayıyordu.malum akp için olmadık hakaretler sayıyordu.ha oldumu şimdi ben bunlara şahidim ne olacak şimdi ha.dahası var da.ben şu anda allaha şükür çalışıyorum.beni işten çıkardılarmı bülbül olurmuyum olmazmıyım.canım yanmış arkadaş.hadi bakalım.

27 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eyy uyan ısparta
03 Temmuz 2017 Pazartesi 01:09

Sayın vekil sayın osman zabun hüseyin yavuz bu ğün yine yeni şehir hastanesin den adam çıkaracaklar.haberiniz varmı yok haberiniz olsun.23 veya 24 kişi işten atılacaklar.hadi bakalım göreceğiz bu gidişe bir dur diyen olacakmı.olmaz babammmm olmazzz.ama başta hüseyin yavuz a hakkım haram zukkum olsun.bu yüzden ak partiye oy vereni ...

88 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asas
03 Temmuz 2017 Pazartesi 00:23

Şu genel sekreteride bir değiştirseler.çok yıprandı.tam bir teçrübe eksikliği.hastaneden o kadar insan çıkarıldı.valhi billahi kılı kıbırdamadı.yazıklar olsun.istifa acilen istifa etmesi lazım.hastane ve ıspartada bütün hastaneler laşka çok laşka.arayan yok soranı .....buda tabi haliyle denetlemediği için.denetleyecek kim.kim denetleyecek.

240 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deterjan 1
03 Temmuz 2017 Pazartesi 00:14

Makamın dan kovulan biri olarak o kadar hakaretleri yediğimiz halde biz yine ak partiye oy verelim diye düşünüyorduk.ama yetti artık.insanlara bağırman çağırman her şeyin bir sonu geliyor.ne zaman ak parti binasına gitsem.il başkanı osman zabun sürekli birilerine bağırmak hakaret etmek yeter artık.eğer genel merkez bu olayları görmemizlekten geliyorsa sözün bittiği yer.pes pes pes.

257 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazım kartal
03 Temmuz 2017 Pazartesi 00:08

Ak parti ıspartada hızla erimeye devam ediyor.bazıları benim banka avukatlığım devam etsin de ısparta ne olursa olsun düşüncesinde.

132 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sabun
03 Temmuz 2017 Pazartesi 00:05

Onu bunu bilmem arkadaş.ısparta da osman zabun ve ekibi gitsinde kim gelirse gelsin.değilseki belediye seçimlerinde osman zabun kalırsa ak parti mümkün değil kazanamaz.yine mhp ye gün doğar.

175 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla