visitor analyticsvisitor analytics

AK KADROLAR SENİRKENT'TE İFTARDA BULUŞTU

AK KADROLAR SENİRKENT'TE İFTARDA BULUŞTU
20 Temmuz 2014 Pazar 14:18

AK KADROLAR SENİRKENT'TE İFTARDA BULUŞTU

AK Parti Senirkent İlçe Başkanlığı tarafından iftar düzenlendi. Ramazan Ayı dolayısıyla AK Parti İl Başkanı Osman Zabun ve Yönetim Kurulu üyeleri ilçelerdeki iftar programlarına katılmaya devam ediyor.Senirkent AK Parti İlçe Başkanlığı tarafından geniş katılımlı iftar programıdüzenlendi. İftar programına çok sayıda partili katılırken birlik ve beraberlik mesajları verildi. 








chp,mhp,dev sol,kominist parti vb 9 parti birleştiler...

fatih mert
21 Temmuz 2014 Pazartesi 15:17

NEDEN ÇATI ADAY...you tube girelim arkadaşlar........savcı sayan israil..yazalım ve izleyelim.saygılar sunuyorum.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yiyin efendiler yiyin

Kamikaze
21 Temmuz 2014 Pazartesi 11:20

Gün boyu akşam ne yesek diye düşünüp, iftarda kursaklarınızı hınca hınç doldurana kadar yiyin efendiler. Gazzede, Kuzey Irakta müslüman kardeşlerimiz, çocuklarımız ölürken siz siyaset yapın, aç kursaklarınızı doyurun. Yiyin efendiler yiyin devletin malı deniz. Yiyin efendiler yiyin Gazzede katliam yapılırken siz banaklarınızı yiyin. Kalabalık görünün, dolu dolu olun, siyaset sizi kurtaracak efendiler yiyin. Yiyin efendiler, kefenlerinizi giyin, hüloğğğ diyin efendiler.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bizim düğün daha kalabalıktı

bayram
20 Temmuz 2014 Pazar 16:22

Bizim düğün daha kalabalıktı. Üstelik gelenlerin hepsi benim dostum. Yukarda geniş katılım diye bahsedilen iftar yemeği olduğu için mekanın çoğunu zaten tablalar kaplamış. insanlar nekadar bir sayın? çok az insan var :)

11 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçimden seçime hatır soruyorsunuz

niye geldiniz?
20 Temmuz 2014 Pazar 15:40

Senirkentlinin sizden bir beklentisi kalmadı. Belediye seçimlerinin neticesi de belli, kaybettiniz. Yalvaçta Haydar Kemal Kurt ve Tekin Bayrama rağmen kaybettiniz. Şarkikaraağaçta Süreyya Sadi Bilgiç'e rağmen kaybettiniz, en önemlisi tüm gücünüzü kullanarak girdiğiniz yarışta hile bile yapıp Isparta Merkez Belediye Başkanlığı seçimini de Değerli Aday olduğunu düşündüğüm Nuri UZAKTAŞ'a rağmen kaybettiniz ve kaybettirdiniz. Eğer yanında sizler olmasaydınız Nuri UZAKTAŞ seçilmişti.Hiç başarınız yok

36 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLUNU< AÇIK OLSUN

ISPARTALI
20 Temmuz 2014 Pazar 15:01

osman zabun ve ekibi bu işi iyi ****ürüyor. çok aktifler. ISPARTADA Düzenlenen iftar yemeğine katılım acayip kalabalıktı,yer bulamadık oturacak.ben ilk kez katıldım. İFTAR SAATİNDE YER KALMADIĞI İÇİN YAŞLI BİR AMCAYA ve çocuklara YERİNİ VEREN yönetim kurulu üyesi arkadaşları gördükten sonra bu dava bitmez dedim.RABBİM yolunuzu açık etsin.

22 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla