visitor analyticsvisitor analytics

AİLESİ KAZADA HAYATINI KAYBETTİ

AİLESİ  KAZADA HAYATINI KAYBETTİ
09 Nisan 2016 Cumartesi 15:00

AİLESİ KAZADA HAYATINI KAYBETTİ

Isparta’da FETÖ/PDY’DEN  tutuklanan Halil Karakoç ‘un  annesibabası  kardeşi trafik kazasında hayatınıkaybetti

 

KONYA'nın Beyşehir İlçesi'nde cenaze aracı ile hafif ticariaracın çarpışması sonucu meydana gelen kazada 4 kişi öldü, 2 kişi de yaralandı.

 

Alınan bilgiye göre, Konya’dan Beyşehir’e bağlı YeşildağMahallesi’ne cenaze taşıyan Hüseyin Köse idaresindeki 42 B 1361 plakalı cenazenakil aracı, Beyşehir ilçe merkezine 3 kilometre uzaklıkta karşı yönden gelenBarış Şahin (42) yönetimindeki 31 KJM 80 plakalı hafif ticari araçla çarpıştı.

 

Şarampole devrilen hafif ticari araçta bulunan sürücü BarışŞahin ile araçtaki Salim (67) ve Havva Karakoç (66) ve ismi henüz öğrenilemeyen 1’i kadın toplam 4 kişi olayyerinde hayatını kaybetti.

 

Şarampole devrilen hafif ticari araçta bulunan sürücü BarışŞahin ile araçtaki Salim (67) ve Havva Karakoç (66) ve ismi henüz öğrenilemeyen 1’i kadın toplam 4 kişi olayyerinde hayatını kaybetti.

 

Hafif ticari araçtan yaralı çıkarılan 12 yaşındaki Ali EsatŞahin ile devrilen cenaze aracının sürücüsü Köse Beyşehir Devlet Hastanesi’nekaldırıldı.

 

Yaralı çocuk, acil servisteki müdahalenin ardından NecmettinErbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi.

 

Ulaşımın bir süre aksadığı yol, araçların kaza yerindenkaldırılmasıyla tekrar trafiğe tekrar açıldı.

 

Cenaze aracında taşınan Kerem Davutoğlu‘nun cenazesi isebaşka bir araçla Beyşehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

ALLAH RAHMET EYLESİN

TULGA
10 Nisan 2016 Pazar 13:00

Çok yazık olmuş şu durumda olmasaymis iyiymiş...MEKANLARI CENNET OLSUN ALLAH SABIR VERSIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olum gercek

Osmanli
10 Nisan 2016 Pazar 11:11

İşte hepimizin sonu olum...onun için ki bir danışın peşine düşüp. ..Kül hakkı yemeyelim..iftira atmayalım. ..o ilmi insanların faydasını kull****ım. .o makamları adalet için kamu için harcayan im. ..herkesi eşit görüp. .sizden olmayanları dislamayalim..ülkemizi satmayalim..benim canımı o örgüt iftira ile cezaevine koydu toprak atmaya gidemedim bilirim ne olduğunu. .Allah rahmet eylesin.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Ahlak
09 Nisan 2016 Cumartesi 19:02

Şu acılı durumda bile eleştirip arkasından (ama gerçekten üzüldüm) diyolar ya bide, asıl size yazık.ALLAH RAHMET EYLESİN yakınlarınada sabırlar ihsan etsin ALLAHIM KİMSEYE bu insanların bu durumlarına sevinenlere bile böyle acı göstermesin.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Almayin artik su mazlumlarin ahını

Korkuyorum
09 Nisan 2016 Cumartesi 18:01

"Allahim icimizdeki beyinsizler yuzunden bizi helak edecek misin"ayeti bu ulkeye zuhur edecek diye korkuyorummmmm...

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Ahmett
09 Nisan 2016 Cumartesi 17:33

Keşke **** amaçlarınız olmasaydı, keşke bizler gibi sizinde ailesini geçindirmek, ülkesine hizmet etmek, normal ibadetlerini etmek gibi amaçlarınız olsaydı. Öyle böldünüz ki toplumu... Öyle zararlar verdiniz ki hem ülkeye hem dine... Keşke insan gibi işlerinizi yapsaydınız sadece. Keşke tutuklanmayıp aileni ardından buraya sürüklemeseydin. O kadar yazık ettiniz ki hem size güvenen insanlara hem de kendinize. Ama üzüldüm gerçekten. Rabbim rahmet eylesin, sabır versin sizleri de ıslah eylesin

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başı sağolsun

Erkan
09 Nisan 2016 Cumartesi 17:15

Allah rahmet eylesin. Böyle bi dönemde bu acılar gerçekten zor. Rabbim sabırlar versin.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla