visitor analyticsvisitor analytics

AHMET YILDIRIM GÖREVDEN ALINDI

AHMET YILDIRIM GÖREVDEN ALINDI
09 Ağustos 2016 Salı 23:31

Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ahmet Yıldırım görevden alındı

Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü'nde uzun süredir Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Ahmet Yıldırım bugün görevden alındı. Yıldırım'ın görevden alındığına dair tebliğatın kendisine ulaştığı öğrenildi.Yıldırım araştırmacı kadrosuna atandı.

Yıldırım'ın görevden alınmasının FETÖ ile alakası olmadığını 2009'da çıkarılan 76. Maddeye göre görevlendirilen tüm idarecilerin görevlendirmesinin iptal edildiği öğrenildi.

Ayinesi iştir

Nursema
15 Ağustos 2016 Pazartesi 22:26

Sözüm arif olanlara: Bir sürü niteliksiz çapsız okul müdürleri ile eğitimi yönetenler, muhtemelen nitelikli son adamı da göndererek gereğini yapıyorlar. Sonra ağlıyorsunuz biz ne yaptık diye. Çıkın açıklayın o zaman neden görevden aldığınızı. Anlatamazsınız tabiki, ıvır zıvır bir dedikoduya kurban ettiğinizi...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mantıksız

Kerimoğlu
15 Ağustos 2016 Pazartesi 12:28

Eski Cemaatçilere dokunulmaz iken çalışkan biri görevden alınmaz.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl yani

Nursel Gündüz
15 Ağustos 2016 Pazartesi 01:17

Ahmet Yıldırım'ın bu dönemde görevden alınması bence algı yönetimi. Birileri ayağını kaydırdı ki, bir daha ayağa kalkamaması için bu dönemde görevden aldılar.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık oldu

Yaşar Kayaoğlu
13 Ağustos 2016 Cumartesi 14:09

ISparta İl Milli Eğitim Müdürlüğünün durumu ortada. Yazık olmuş. Kurumlar kaliteli insan kaynağı ile hizmet üretebilirler. Ahmet Müdür, aklı başında, koltuğu dolduran, vizyonu olan, temsil yeteneği olan önü açık bir yöneticiydi Kurumumuz için. Tanımam, bilmem ama mensubu olduğum bir teşkilattan ayrılması içime sinmedi. Çünkü çapsız, ne idiğü belirsiz bir çok yöneticinin olduğu bir kurumdan, işe yaraya tek adamı alırsan bunun faturası yarın siyasete kesilir bilginiz olsun.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin Aslı

Mehmet İşçi
12 Ağustos 2016 Cuma 12:45

Bir kaç gündür Aklıma takılan bişey var. Şayet bu adam görevden alınarak başka bir göreve atandı ise bu işin tek bir gerekçesi olabilir " Paralel temizlik yapıyor". Zaten 10 gündür Fetöcüler kendi aralarında kurumlarda öne çıkan isimleri ihbar ederek, soruşturma sürecini sulandırma talimatı almışlardı. Bu adamın görev değişikliği de bence bu.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakkaniyet

ahmet y
11 Ağustos 2016 Perşembe 14:43

Ahmet yıldırım işini iyi yapan temiz dürüst bir adamdır. yıllardır tanırım kendisini ayrıca fetolara en az 5 yıldır düşman olduğunu biliyorum. görevden alınması meb için kayıptır

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin ehli

Mesnevi
11 Ağustos 2016 Perşembe 13:10

İşinin ehli semerci gidiyor diye sevinen eşekler,sonra sırtındaki yaralardan şikayet etmeyecek. "Mesneviden"

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

asla fetöcu degil

egirdirli
10 Ağustos 2016 Çarşamba 23:55

2013 balkan seyahatinde şimdi meydanda demokrasi nöbeti tutan bazı kişiler kafilenin ohridde bulunan fetö okulunu (yahya Kemal beyatl koleji) ziyaret etmek için ricada bulunurken ahmet bey "bu parazitlerin okulunu asla ziyaret edemeyiz" diye taaa o zamanada duruşunu belli eden ahmet yıldırım asla fetöcü değildir. il milli eğitim müdürlüğünde herkesi dinleyip anlayabilen adaletli bir yöneticiydi. ahmet yıldırım i harcayanlar onu kendi emelleri önünde engel görenlerdir...

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süper

Yaşar Kaya
10 Ağustos 2016 Çarşamba 22:10

Yerinde ve geç kalınan bir karar.

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

özen

demokrat
10 Ağustos 2016 Çarşamba 13:46

76.maddeden müdür olan özen soy isimli biri var.kendini çok iyi kamufle ediyor.hele A.Ç isminde biri var meydanlardan hiç ayrılmıyor.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet görevini yapmalı Vatandaşını ve DEVLETİNİ korumalı

İHBARSA İHBAR
10 Ağustos 2016 Çarşamba 13:36

Kimler ZAMAN gazetesine abone yapmak için uğraştı zorladı?Kimler zaman gazetesi temsilcisiydi?Kimler zaman gazetesi abonesi ve niye obone olmuşlardı KimlerFETÖ ye KURBAN VE KURBAN DERİSİ topladı?Kimlerin çocukları FETÖ okullarında BEDAVA OKUDU?Kimler FETÖ fitre,zekat ve öğrencilere burs istedi Kimler(hangi memurlar) Bakanlıklar arası geçiş yaptı kurum değiştirdi?Kimler AKP kaybetsindiye2014 yerel seçiminde,comhurbaşkanlığı seçiminde,7 haziran ve 1 kasım 2015 seçimlerinde CHPye HDPye OY İSTEDİ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatansever.

Çok yaşa AK PARTİ !!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:52

fetocuları hademe-memur-öğretmenleri koruyan bu fetocuların isimlerini EMNİYET 'E-VALİLİĞE_İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNE bildirmeyen okul müdürleri ve yrdımcıları da EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNE BİLDİRİLDİ.....

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

beyinsiz,ahmak,mikrop fetocular !!!

kripto fetoşlara da sıra gelecek ve memurluktan me
10 Ağustos 2016 Çarşamba 11:49

fetocuları koruyan-isimlerini EMNİYET 'E-VALİLİĞE_İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNE bildirmeyen okul müdürleri ve yrdımcıları da EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNE BİLDİRİLDİ.....

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİLİ !!!

Çok yaşa AK PARTİ !!!
10 Ağustos 2016 Çarşamba 10:40

fetocu olan polisler,dr. 'ler,akademisyenler,iş adamları ,öğretmenler ve fetocu olan tüm memurlar;beyinsiz herifler,ahmaklar, şimdide kendinizi ****yorsunuz.15temmuz öncesinde fetocu olanları herkes biliyor,Allah'ın izniyle zamanla kendini gizleyen fetoculara da sıra gelecek ve onlarda açığa alınacak-görevlerinden uzaklaştırılacak.Yeter ki fetocu olmayanlar GÖRMEDİM-DUYMADIN-BİLMİYORUM demesinler ve fetocuları emniyet müdürlüğüne,bimer e-valiliğe,hemen bildiriniz.17 / 25 aralık tan sonra fetoc

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖRFEZ DERSHANESİ

GENÇ SENİRKENTLİ
10 Ağustos 2016 Çarşamba 09:47

BU SENE KÖRFEZ DERSHANESİNDE OKUYUPDA KPSS DEN ATANAN PERSONELLERİDE AÇIĞA ALIN.. DERSHANE MALİ KAYITLARINDA MUTLAKA İSİNMLERİ BİLGİLERİ VARDIR.. BU ADAMLAR 17/25 ARALIK İHANET OLAYINDAN SONRA BİLE İŞ ŞEKİLLENMİŞKEN DERSHANEYE DEVAM ETMİŞLER.. BİR BAKIMA BU SİSTEME MADDİ OLARAK DA DESTEK OLDULAR.. TİTİZ BİR ÇALIŞMA İLE BU SENE BU DERSHANDE ÖĞRENİP GÖRÜP ATANANLAR TESPİT EDİLEBİLİR

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yerinde bir karar

Mehmet ogretmen
10 Ağustos 2016 Çarşamba 09:46

Ahmet beyi tanımam etmem. Ancak Turkiye genelinde 76. Madde ile atananların alınması çok doğru ve yerinde bir karar.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazik

Selim gumus
10 Ağustos 2016 Çarşamba 09:41

Ahmet hocam isinin ehli bir yöneticiydi. Yazik olmus camiamiz adina.

8 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

gecikmis eksik bir karar

hayirli olsun
10 Ağustos 2016 Çarşamba 09:17

Huseyin celik doneminde 76. Maddeden atanan butun idareciler fetö mensubuydu ne demek FETÖ ile alakasi yok.. dogru, eksik, gecikmis bi karar.. olmasi gereken aciga alinmaliydi.. ettiklerini ceksin... hayirli olsun milli egitim camiasina

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet YILDIRIM

Mustafa Aygün
10 Ağustos 2016 Çarşamba 09:13

Işini iyi yapan, çalışanı destekleyen başarılı biri olarak tanıyorum. Üzüldüm.

6 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

gidene uğurlar olsun.

Gerçekler
10 Ağustos 2016 Çarşamba 02:58

Herkes milli Eğitimde değişti ama Ahmet değişmedi.Bence muhakkak bu güçlü bağlantıları koruduğu öğretmenler başta anaokulu müdürleri incelenmelii..Şüphe iyidir.Suçlama yok Şüphe sadece şüphe pek tanımam kendisini ama koruduklarını iyi blirim.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Normal bir durum

Ahmet İnalcık
10 Ağustos 2016 Çarşamba 02:23

Göreve gelinir, gidilir, bu hayatın doğal akışı içerisinde olabilir bir şeydir. Bu şahıs da bir müddet milli eğitime müdür yardımcısı olarak hizmet etmiş, şimdi de başka bir pozisyonda hizmet eder.Bu görevden alma ****et normaldir ve abartılacak bir durum değildir.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf Yusuf

AK PARİLİ
10 Ağustos 2016 Çarşamba 01:42

Su an eminim pek çok yorum yapmak isteyen kişi var ama korkudan yapamıyorlar. Korkunun gözünü seveyim.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla