visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 17:45

AHIRINA GİRMEYE ÇALIŞAN 4 YILANI ÖLDÜRDÜ

AHIRINA GİRMEYE ÇALIŞAN 4 YILANI ÖLDÜRDÜ
21 Haziran 2016 Salı 15:40

AHIRINA GİRMEYE ÇALIŞAN 4 YILANI ÖLDÜRDÜ

Nurettin ARKAN/YALVAÇ (Isparta), (DHA) - ISPARTA'nın Yalvaç İlçesi Eyuplar Köyü Muhtarı Ahmet Turan, hayvanlarının bulunduğu ahıra girmeye çalışan 4 yılanı öldürüp sosyal medyada fotoğrafını paylaştı. Muhtar Ahmet Turan, "Benim gibi yılan öldüren bir şahsa ceza kesildiğini sonradan öğrendim. Yetkililere bilgi verilmesi gerektiği söyleniyor. Ama biz gerekli mercilere ulaşıp oradan bir yetkili gelinceye kadar o yılanları nasıl muhafaza edeceğiz bunu kimse belirtmemiş" dedi.

Yalvaç'a bağlı Eyuplar Köyü'nde Muhtar Ahmet Turan, dün öğle saatlerinde evin bahçesinde 4 yılan olduğunu fark etti. Boyları 1- 2 metre arasında değişen farklı türlerdeki yılanların ahıra girmeye çalışması üzerine Ahmet Turan, demirbir el aletiyle yılanları öldürdü. Ölü yılanları evinin merdivenine sıralayan Ahmet Turan, fotoğraf çekerek sosyal medyadaki kişisel hesabından paylaştı.Fotoğrafın üzerine, 'Ramazan ayı bereketi. Evimizin etrafındaki yılanları Allah'ın yardımı ile etkisiz hale getirdik' yazan Muhtar Turan'a bazı doğaseverler tepki gösterdi.

'ZARAR VERİRLERSE SORUMLUSU KİM OLACAK'

Konuya ilişkin DHA muhabirinin telefonla ulaştığı Ahmet Turan, evin bahçesine geçen yıldan saman balyaları koyduklarını belirterek şunları söyledi:

"Yılanlar bu balyaların altına yuva yapmış. Eşim birkaç kez buradan ahıra girdiklerini görmüş, bana söylemişti. Çürümeye yüz tutmuş olan saman balyalarını yenilerine yer açmak için kaldıralım dedik. 4 yılan birden ortaya çıkarak ahıra yöneldi. Hayvanlara zarar verir endişesi ile etkisiz hale getirmek zorunda kaldık. Benim gibi yılan öldüren bir şahsa ceza kesildiğini sonradan öğrendim. Yetkililere bilgi verilmesi gerektiği söyleniyor ama, biz gerekli mercilere ulaşıp oradan bir yetkili gelinceye kadar oyılanları nasıl muhafaza edeceğiz bunu kimse belirtmemiş. O esnada ya zarar verirlerse sorumlusu kim olacak?

'YILAN ÖLDÜRENE 2 BİN 141 TL CEZA KESİLMİŞTİ

İzmit'te müteahhitlik yapan Servet Canlı'ya, evine girmeye çalışan yılanı kürekle öldürdüğü gerekçesiyle Kara Avcılığı Kanunu'na göre 2 bin 141 lira para cezası kesilmişti.

NE CEZASI

ATAKAN
23 Haziran 2016 Perşembe 10:22

YABAN DOMUZU VURULMASI YASAK TAMAM YASAK AMA DEVLET OLARAK ÖRGÜ TELİNE ÇEK ÖNLEMİNE AL ORMAN SAHASINDA VURUR KEN YAKALA YAZ 15BİN TL CEZA.YILANA GELİNCE İNSAN CANINDAN ÖNEMLİ DEĞİLDİR.BENİM MÜLKİYETİME GİRDİKTEN SONRA CANLI YAKALAMA ŞANSIM YOK.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

reklam

ssssssssss
22 Haziran 2016 Çarşamba 10:38

eeee reklamında bir bedeli var. reklamları izlediniz.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

SONUÇ

DUMRUL
22 Haziran 2016 Çarşamba 08:48

merak ediyorum birisi bir yılan öldürdü 2000 tl ceza aldı aynı şekilde muhtar yaptı sonuç ne olacak ya muhtarada ceza yazılmalı yada diğer şahsın ceza kaldırılmalı

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhtar

muhtar
22 Haziran 2016 Çarşamba 01:29

muhtarlıktan istifa kötü örnek oluyor yılanların yaptığı işi yapsın

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başına gelir

Umarım
21 Haziran 2016 Salı 20:11

Senin allah b...ı versın!!

3 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara yılan la işin zor

Karayilan
21 Haziran 2016 Salı 18:40

Muhtar 4 maaş yok de.Tererus karayilan vur mükafat al..fit ol

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

meşhur

oldun
21 Haziran 2016 Salı 17:14

ensonhaber.com da yerin hazır.Artık seni herkes tanıyor.Akşamda haberlere çıktın mı tamamdır.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

keşke fotoları

koymasaydın
21 Haziran 2016 Salı 17:02

4 tane 2141. işin zor muhtar:)

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla