visitor analyticsvisitor analytics

AĞAÇ KATLİAMI

Ağaç katliamı
24 Eylül 2014 Çarşamba 22:01

Isparta Belediyesi, ağaçları keseni pankartla ilan etti

Akdeniz Elektrik Dağıtım Şirketi’nin Isparta’da elektrik tellerine değmesi nedeniyle yaptığı ağaç budamasını yargıya taşıyan Isparta Belediyesi, bu kez ağaç katliamını yapanın şirket olduğunu pankartla ilan etti.

İŞTE O PANKART 


ISPARTALILAR DİKKAT

bojuware 201
26 Eylül 2014 Cuma 16:25

AKDENİZ AKEDAŞ 2011 YILI NİSAN AYINDAN GÜNÜMÜZE KADAR TAHSİL ETTİĞİ KAYIP KAÇAK BEDELİNİ İADE ETMEK ZORUNDA YARGITAY KARARINCA BURDUR TÜK. KORUMA MAH KARARIYLA. BUNLAR MİLLETİN DAMINA KOYUCAZ DİYEN AKİTLERDEN GİDİN PARANIZIN İADESİNİ İSTEYİN. MİLLET ONLARIN DANINA KOYSUN MUTLU MUTLU.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aklın yolu birdir

ısparta sevdalısı
26 Eylül 2014 Cuma 14:06

Arkadaşlar pankart asarak acizliğini gösteren belediyenin park ve bahceler müdürlüģünde bu işleri bilen bir ekibi yok mu? Bu olay ilk kez yaşanmıyor.Hızırbeyde geçen sene gece saat 9 da balta ile budadılar.Belediyeyi defalarca aradım.Bu tamamen belediyenin iş bilmezliğibelediye kendi ekiplerine bunu yaptırmış olsa eli baltalı kişilere iş kalmaz vesselam

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Vatandaş
25 Eylül 2014 Perşembe 19:40

Hiçte mecbur kesim yapılmaz. Elektrik hatlarını yer altına almak gerekirken yapılanların hatalı olduğunu söyleyen belediyeye haksızca taraflı olarak yorum yapan vatandaşlar adalet birgün sizede gerekecek bunu unutmayın.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUNUN DAHA İYİ BİR YOLU VAR

ISPARTALI
25 Eylül 2014 Perşembe 15:00

Elektrik Dağıtım Firması Elektrik Şebekesini yer altına alsın, hem ağaçlar kurtulur, hemde çevre kirliliği olmaz.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

akıltutulması

vatandaş
25 Eylül 2014 Perşembe 11:53

eletrik direkleri daha önce dikilmesine rağmen direklerin altına ağaç diken dikmeye devam eden beledıyenın hiç mi suçu yok?aptalca yapılan uygulamalar cadde daraltmalat bisiklet yolları,bu beledıyenın icraati degılmı?bu mantık doğru mu sizce?

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilinçsizlik

MAHMUT AKSU
25 Eylül 2014 Perşembe 11:07

Sorun ağaçların dallarının kesilip kesilmemesi değil. sadece bilinçli bir kesim istiyoruz. ağacın bir tarafının dallarının tamamen kesilerek (tellere değmeyen bile)ağacının dengesinin bozulması hoş Cenab ı Rabbim öyle bir yaratmışki o kesilen tarafda ağaç den****i sağlamak için tekrar bir dal çıkaracaktır. lütfen hiç olmasa bir ziraat mühendisi gözetimde kesim yapın.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

gönül
25 Eylül 2014 Perşembe 10:42

mecburi kesiliyor zevkine gidip şunları keselim demiyorlar ya o ağaçlar tellere değdiğinde yağmurlu bir günde altından geçenlerin ölümüne sebebiyet verebilir

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OBJEKTİF OL

DEMOGOJİ İYİ OKU
25 Eylül 2014 Perşembe 10:09

Elektrik hatlarını yeraltına almayanda suç yok, ağacı büyümesini engelleyecek şekilde kesende suç yok ;Ağacı dikende ,sulayanda mı suç var... Kendine gel ağacına sahip çık Akedaşa değil...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEMOGOJİCİ CİHAN

ISPARTALI
25 Eylül 2014 Perşembe 10:06

CIHAN MISIN NESİN ADINI DA ANLAMADIM AMA AĞAÇ HERYERE DİKİLİR. PEYGAMBERİMİZİN BİLE HADİSİ VAR BU KONUDA "KIYAMETİN KOPTUĞUNU BİLE GÖRSENİZ FİDAN DİKİNİZ" DİYE ADAM UĞRAŞTI DİDİNDİ ISPARTAYI YEMYEŞİL YAPMAK İÇİN, GECE GÜNDÜZ DEMEDİ TAŞIMA SUYLA SULAYA SULAYA O AĞAÇLARI BU HALİNE GETİRDİ. AMA SİZİN GİBİ NANKÖRLER NE ANLAR İNSANLIKTAN. İŞİNİZ GÜCÜNÜZ ELEŞTİRMEK. ASLINDA DAHA SÖYLENECEK ÇOK ŞEY VAR DA BURADA YAYINLAMAZLAR DİYE YAZAMIYORUM. SELAMLAR SANA SADECE CIHANCIM

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir fidan

ts
25 Eylül 2014 Perşembe 09:38

hayatında ağacı ,bitkiyi tanımayanlar elektrik tellerine ağacın değdiğini görünce vahşileşiyor. ağacın budanma şekli vardır ağacın tellere yakın olan kısmını budayarak ağaca yön verirsin ve tellerden uzaklaştırırsın bunlar ağacı yarı belinden keserek ağaçtan kurtulduklarını zanneden zavallılar düşünmüyorlarki o ağaç gelecek sene daha kuvvetli sürgün verip tekrat tellere ulaşacaktır yazıklar olsun culuk enrji yetkililerine...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

öneri

qwerty
25 Eylül 2014 Perşembe 08:40

Bu şekilde ağaç kesilmesi doğru değil fakat plansız ağaç dikilmesi de doğru değil. KAldırımlar yayalar için olmalıyken bazı yerlerde 50 cm kaldırım var tam ortasına ağaç dikilmiş,yanlara da araba park etmiş.İnsanlar yoldan yürümek zorunda kalıyor.Elektrik tellerini modern memleketlerdeki gibi yer altına alıp ağaç dalı kesme saçmalığından kurtulunabilir.Fakat ağaç dikilen alanlara da dikkat edilmesi gerekir.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CanLı

SenGetLi
25 Eylül 2014 Perşembe 03:11

demogoji denen şahıs ormana önceden dikilen ağçların üstünden elektirk telleri geçeceğimi düşünmeyen atalarımazı karıştırarak belediye suç atma.özelleştirmeden alınuna tedaş lardan daha çok para kazanmak isteyen özelsektörler agaçları kesip satıyolar ağaçşarda canlı senin gibi cahillerin kafası basmadığı için siyasete sokuyolar bu meselelleri

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

demogoji

CIHAN
25 Eylül 2014 Perşembe 00:33

elektrık tellerının altına agac dıkersen sonuc malumdur.

12 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla