visitor analyticsvisitor analytics

AFEDERSİNİZ! GEÇECEK MİYİZ, DURACAK MIYIZ ?

AFEDERSİNİZ! GEÇECEK MİYİZ, DURACAK MIYIZ ?
04 Mart 2015 Çarşamba 16:31

AFEDERSİNİZ! GEÇECEK MİYİZ, DURACAK MIYIZ ?

Özellikle şehir merkezindeki ışıklar trafikte yüke nedenoluyor. Kırmızı-yeşil arasındaki süre dengesizliği trafikte yığılmalara nedenoluyor.

 

Önceki gün bir vatandaşın facebook hesabından yayınladığı bufotoğraf sinyalizasyon sistemindeki problemleri ortaya koyuyor. 113 Cadde'dekitrafik ışıkları hem kırmızı hem de yeşil yanarken görüntülendi. Vatandaş 'budurumda geçecek miyiz, duracak mıyız?' diye sordu.

Sor_un

Edip
05 Mart 2015 Perşembe 10:07

Başkana sormuşlar: Boynun niye eğri diye. Oda demiş mahkemelerden başımı kaldıramıyorum :-)

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek sorun

gerçek sorun
04 Mart 2015 Çarşamba 21:28

ıspartada kaldırımların durumu çok kötü. tamamen işgal altında. öğrenciler okul çıkışlarında kaldırımda yer bulamayıp yolun içinden yürüyorlar. belediyenin basının umrunda değil. kaldırımlardaki eşyalardan dolayı araçla dönüşlerde yolu göremiyoruz. esnaf bazı yerjerde kaldırımıbilgal ettiği gibi yolada reklam tabelaları koymuş yada kafasına göre yola bariyer çaktırmış. acil çmzüm lütfen.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

özkanlar kavşağı da aynı

ıspartalı bilirkişi
04 Mart 2015 Çarşamba 18:50

Özkanlar kavşağında sdü ye giderken sarı yanmadan kırmızıdan direk yeşile geçiyor ,aylardır bu böyle ama bakan çeken yok.laf yeri gelmişken yazayım dedim.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla