visitor analyticsvisitor analytics

ADLİ KONTROL KALDIRILDI

ADLİ KONTROL KALDIRILDI
30 Aralık 2014 Salı 16:41

Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Uzm. Dr. Osman Aydın'ın adli kontrolü kaldırılırken, tutuklanma talebi de reddedildi.

Isparta Emniyet Müdürlüğü tarafından, ihalede usulsüzlükyapıldığı iddiasıyla gözaltına alınan aralarından Kamu Hastaneleri BirliğiGenel Sekreteri Osman Aydın'ın da bulunduğu 11 kişi mahkemece adli kontrolkaydıyla serbest bırakılmıştı. Adli kontrol mahkeme tarafından kaldırılırken ayrıcatutuklanma talebi de reddedildi.

 

Hayırlı Olsun

fuat
04 Ocak 2015 Pazar 14:43

Osman bey çok dürüst, yöneticiliğindeki başarı ve liyakatinden dolayı her defasında daha etkin görevlere layık görüldü. Karalama çabalarına rağmen yeniden atanmasından dolayı mutluyuz. Tüm ISPARTA lılara hayırlı olsun. Kendisine Başarılar diliyoruz ve dua ediyoruz.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pes artık

Vatandaşa yanıt
03 Ocak 2015 Cumartesi 23:14

Osman bey'in, Ali Cengiz oyunları ile türlü iftiralar atılarak genel sekreterlik koltuğundan ettirilmek istendiğini tüm Isparta biliyor.En önemlisi Sağlık Bakanlığı'da bu iftiraları biliyorki kendisini tekrar atıyor. Kendisine hayırlı olsun bu koltuğa da bir başkası yakışmadı zaten.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynen devam

vatandaş
03 Ocak 2015 Cumartesi 08:14

başka yerlerde yargının selameti için görevden alınırdı,hiçmi bu işi yapacak adam yok illa ...... mi olmak lazım.

1 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

personel

Hastane
31 Aralık 2014 Çarşamba 11:32

VATANDAŞ İSİMLİ YORUM YAPAN KİŞİ HER İKİ OLAYINDA AYNI OLDUĞUNU İDDİA EDİYOR ACABA KENDİSİ HAKİM Mİ? YOKSA SAVCI MI? YOKSA OSMAN BEYE TÜRLÜ İFTİRALARLA ONU YIPRATMAYA ÇALIŞANLARIN AVUKATLIĞINI MI YAPIYOR

37 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oto tamircisi

YIKAMA YAĞLAMA
31 Aralık 2014 Çarşamba 10:47

Bunun neresi flash haber. Normal bir adli vaka.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel maralel

YAYGARA
31 Aralık 2014 Çarşamba 10:44

Tutukluluğunun kaldırılması aklandığı anlamına gelmez. Tutuksuz yargılanacak. Mağdur olan o kadar vatandaş varken ve Hastane zarara uğratılmışken bu neyin yaygarası anlamak mümkün değil.

4 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH VEKİL O NEGÜZEL VEKİL

KARACEYLAN
31 Aralık 2014 Çarşamba 09:11

Bırakın artık osman beyle uğraşmayı.osman bey işinde kaydında ,sizler hala boş işlerdesiniz.yahu beyler bu güzel insan ALLAH VEKİL NE GÜZEL KEFİL diyor, sizler ise mu****irle meşgulsünüz.sizler dünyalıkla kendinizi bataklıkta yoruyorsunuz,osman bey ise ALLAH için memleket sevdasıyla nur içinde huzur buluyor.dedikya osman bey yola devam durmak yok.

32 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞA CEVAP

ADLİYE
31 Aralık 2014 Çarşamba 07:57

BAŞIMIZA HAKİM SAVCI KESİLMİŞSİN.YANLIŞ MESLEK YAPIYORSUN GALİBA.SEN HARCANIYORSUN.BENİM BİLDİĞİM HAKİM SAVCI OLMAK İÇİN HUKUK FAKÜLTESİ OKUMAK GEREKİYOR.

28 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET YERİNİ BULMUŞ

fatih
30 Aralık 2014 Salı 23:02

OSMAN BEY GİBİ ÇOK DÜRÜST VE ÇALIŞKAN BİRİNİN BU ŞEKİLDE YIPRATILMASI VE KARALANMASI ÇOK ÜZÜCÜ BİR DURUMDU ADALET YERİNİ BULMUŞ

36 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türkiyede kanun nasıl işliyor.

vatandaş
30 Aralık 2014 Salı 22:40

hatırlarsanız 2012 yılında belediyeye operasyon yapıldı ve bazı kişiler tutuklandı cezaevinde 4 ay civarında yattılar. bu operasyon ile o operasyon aynı suçlama ile yapılmıştır. o zaman adamlar 4 ay tutuklu kaldılar ve mahkemeleride şimdilerde bitti. o zamanki suçlamalardan dolayı ceza almayan vatandaşlar neden 4 ay yattılar. bu 4 ayın hesabını adalet o kişilere geri ödedimi. veya şöyle sorayım bir tane yürekli kişi çıkıpta ben neden yattım 4 ayımın hesabını verin diyemedi.olay aynıdır.

0 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLUMSUZ YORUM YAPANLARA CEVAP OLSUN

.... BEYAZKAYA
30 Aralık 2014 Salı 22:24

Bu FANİ DÜNYADA ONDAN İZİNSİZ YAPRAK DÜŞMÜYÜRSA .BIRAKIN KARDEŞİM TORPİL MORPİL CEMAET FALAN FİLAN GEÇİN BUNLARI ALLAH'IN ADALET

42 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeni balıyor

Adalet
30 Aralık 2014 Salı 21:09

yargılama devam ediyor.

5 Beğendim
43 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
30 Aralık 2014 Salı 19:05

ordanda adam fılan bulup yırtmıstır bu cemaatcıler ama ıns allah ıyı demez

6 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUA EN GÜZEL

ALİ KİPRİT
30 Aralık 2014 Salı 18:21

ŞU ANDA HABERİ YENİ ALDIM ÇOK SEVİNDİM OSMAN BEYİN ALLAH YARDIMCISI OLSUN.OSMAN BEY İÇİN ÇOK DUA EDİLDİ.BUNA İNAN BEN TAŞIMACILIK YAPIYORUM.KAMYONDA BORU TAŞIYORUM.BORU.BU SOGUK HAVADA BORULAR ARAÇTAN KAYIP DÜŞTÜ ÇOK ZORUMA ZORUMA ZORUMA GİTTİ.AMA BU MUTLU HABERİ ALINCA ÇOK SEVİNDİM.

46 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

OSMAN BEY ADAM GİBİ ADAM

KANDEMİR NEVİZADELERDEN
30 Aralık 2014 Salı 18:13

ŞİMDİ SORUYORUM ACABA KARŞI YAKANIN VİCDANI RAHATMI BU GÜZEL İNSANLARI ÜZMEYE KIRMAYA İNCİLTMEYE KİMİN HAKKI VAR HİÇ KİMSENİN YOK KİM OLURSAN OL KRAL F.. OLSAN DA MANAV YA..OLSAN DA KİPRİT YE..OLSAN DA ÇAKMAK A.. OLSAN DA ALLAHIN ADALETİ VAR HOCAAA

46 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yolun açık olsun

Akademisyen
30 Aralık 2014 Salı 17:38

Kendisi ve ekibinden en ufak bir şüphem bile yoktu. Tekrar geçmiş olsun.

44 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Durmak yok yola devam

Üniversite
30 Aralık 2014 Salı 17:28

hak yerini buldu Allah daima doğruların yanındadır. kendisini öğrencilik yıllarından tanırım.Kendimden şüphe duyarım ama ondan asla şüphe duymam.Allah yar ve yardımcın olsun.DURMAK YOK YOLA DEVAM OSMAN BEY

43 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH Be

Şule
30 Aralık 2014 Salı 17:20

Güzel insan seni seviyoruz. Tarkan her ne kadar sana yandaş falan deselerde sanada teşekkür

43 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüce Adalet

Musa
30 Aralık 2014 Salı 17:11

Hak yerini buldu, bu insan suç işleyecek birisi değildir zaten, Adalet yerini buldu.

43 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

acı bir anı olarak kalsında yarar var.

ahmet yücel
30 Aralık 2014 Salı 17:06

adli kontrolun konması, bırakın ifadeye bile çağrılması kocaman bir ayıptı.Ispartada meyve veren ağaç taşlanır sözünü çok sevmiş olacak ki bu vaziyet ortaya çıkmış.

59 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla