visitor analyticsvisitor analytics

ADAYLAR TANITILDI...

ADAYLAR TANITILDI...
22 Eylül 2015 Salı 00:48

AK Parti, milletvekili adaylarını tanıttı.

AK Parti, 1 Kasım seçimleri için seçim startını bugün Ankara Arena'daki “aday tanıtım toplantısı” ile verdi. Toplantıda Isparta ve Burdur’un Milletvekili adayları da yer aldı.


tebrikler

ayşe
23 Eylül 2015 Çarşamba 08:47

sorması ayıp olmasın ama ıspartalıdan saf yer yok galiba eski belediye bşk adayı ithal şimdi millet vekili adayı ithal hiç ıspartalı olupta doğru düzgün aday yokmuda ithalleri koyuyorsunuz birde hiç 3-4 olsun diye çalışmıyor ak parti galiba 2'ye kadar doğru adamlar 2den sonra işte öylesine

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın ISPARTALILAR, bunlar çin malı

kızmayın
22 Eylül 2015 Salı 17:21

Lara Lions klübünden olmayanlar içeri giremezler.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZEL vekil elendi

yerli ve de milli değilmiş demekki
22 Eylül 2015 Salı 17:19

Doğuyu peşkeş çeken AKP hükümeti Yolları yapan AKP değilmi? AKP nin yaptığı yolda neden PKK Kimlik kntrolü yapıyor? 7 Hazirandan sonra Neden Pkk Terör başlattı? NedenTayip 400 Millet vekili verseydiniz bunlar olmazdı dedi? AKPnin istediğide bu zaten insanlar Birbirini yesin iç savaş çıksın Darbeyi ben Yaparım! Kime darbe yapacak? Kendinemi? Başkanlık sistemi gelecek istedikleride bu zaten Türkiyeyi Anonim şirketine çevirmek istiyor Genel Müd. olarakta Kimleri atamak istiyor? Uyan Türkiye!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YamYam

Tunasu hengel
22 Eylül 2015 Salı 10:10

Bu yabani kadini nerden bulmuslar el dahi sikismiyor yil olmus 2015 kadin ,cahiliye devri kalmis

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAYLARIMIZ

ANKARADAKİ GÜLKENTLİ
22 Eylül 2015 Salı 09:54

sevgili Ispartalılar chp il başkanı sait YÜCE kim ISPARTALIMI Ben tanımıyorum demiş. peki ALİ HAYDAR ÖNER ÇANKIRILI İDİ VE DE VASATIN ALTINDA BİR VEKİLLİK YAPTI VALİYDİ TANIYORDU DİYEBİLİRLER. ÖNER ISPARTAYI 10 YILDIR TANIYORSA YÜCE MANEVİ BİR ISPARTALI OLUP BAĞI YARIM ASIRA DAYANMAKTADIR. HOŞ ÖNER VALİ İDİ TANIYORDU DESEK BİLE BİR DE TANIMASA ISPARTAYLA ILGAZIN YOLUNU KARIŞTIRIRDI HERHALDE BU KADAR AZ TANIYINCA I LARI KARIŞTIRABİLİRDİ TABİ.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA ADAYLARIN ÖZELLİKLERİ

MAHMUT AKSU
22 Eylül 2015 Salı 09:24

1 nci sıra adayını zaten biliyoruz.2 nci Sadi bey, Üsta dı Sayın Bediüzzaman Hazretleri’nin “Euzûbillahi mineşşeytani vessiyase” yani “Şeytandan ve siyasetten Allah’a sığınırım” diyerek siyasetten uzak durmasını ve talebelerini de siyasetten şiddetle men etmesine rağmen koltuk için kendine göre yorumlaması4 ncü sıra gülsün hnm ise kendisine kendi çandır köyü ile ilgili tüm pislikleri anlatan bir dosya verilmesine rağmen köyüne sahip çıkmaması sadece çandır köyü dağlarına bakmanız yeterli.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tanışalım

tanıyalıö
22 Eylül 2015 Salı 08:28

Ne işe yarayacaklarsa.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla