visitor analyticsvisitor analytics

ADAY ADAYLARI İLK KEZ BİR ARADA

ADAY ADAYLARI İLK KEZ BİR ARADA
22 Şubat 2015 Pazar 00:52

AK Parti’de aday adayları ile İl yönetimi ilk toplantısını yaptı. Aday adaylarına aday belirlemede izlenecek yol anlatıldı. Ayrıca her aday adayı ilçeleri tek başına ziyaret ederek kendini tanıtma fırsatı bulacak

Toplantıdan sonra Bomba 32’ye   değerlendirmede bulunan AK Parti İl Başkanı Osman Zabun “Bugün aday adaylarımızla ilk toplantımızı gerçekleştirdik. Aday belirleme süreci, adayda bulunması gereken kriterlere yönelik kendilerini bilgilendirdik. Ayrıca teşkilat ve ilçe başkanlarımızla da bu toplantıdan önce bir toplantı gerçekleştirdik. O toplantıda da program akışını kendilerine bildirdik.ilçeler bu süreçte aday adaylarımızı ağırlayacaklar.Tanışma fırsatı yakalayacaklar. Aday adaylarımızda kendilerini teşkilatlara anlatma, ifade etme fırsatını yakalayacaklar. Bütün bu süreç sonrası hafta sonu temayül yoklamasını gerçekleştireceğiz.  Ardından genel merkezin diğer çalışmaları devreye girecek. 7 Nisanda YSK’ya aday listelerinin verileceği güne kadar süreç böyle işleyecek.İlçe ziyaretlerinde aday adaylarımıza kendine has zaman dilimi hazırladık. Her ilçemizi tek başına ziyaret etme ve kendini anlatma fırsatı sunduk” dedi

ÖYLE OLCEK

HALK
25 Şubat 2015 Çarşamba 22:59

PINAR-SERKAN Ç-TAHİR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SERKAN Ç

SÜTÇÜLERLİ
25 Şubat 2015 Çarşamba 19:01

SÜTÇÜLERDEKİ BÜTÜN OYU SERKAN BEY ALMAZSA BEN SİYASET YAPMAM BİR DAHA...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLACAK...

DÖNERCİ
25 Şubat 2015 Çarşamba 18:55

HER İLÇEDE ÜST DÜZEY İLGİ GÖREN ADAY SERKAN ÇAKALLIOĞLUNU TEBRİK EDİYORUM.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
23 Şubat 2015 Pazartesi 09:17

İsmail UZ İşinde başarılı, saygı deger bir insandır. Ispartanın kazancı çok olacaktır.sonuna kadar destekliyorum.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

size kalmadı

Isbarta lı
23 Şubat 2015 Pazartesi 02:31

Biriniz bile seçilemeyecek.Anlayın vatan toprağı terk edilirken savaşmadan şehit veren yetkililer sizi suçlarına ortak etmez.Yaptığınız reklam ters teperse TÜRK milletine kızmayın.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk

haha
23 Şubat 2015 Pazartesi 00:03

halk yermi ora çıkmıs poz veriyorsunuz hepinizinderdi vekillik falan deyil kimi müdür olmaya kimi patron olmaya kimide işyerini müdürlüyünü korumaya gitti herkez biliyo bak işte bubizden deyip mevki yükseltircekler güya

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam işi biliyor!

süperrr gençlik
22 Şubat 2015 Pazar 22:58

gençlik kolarındaki konuşmalarından dolayı serkan çakallıoğlu beye teşekkür ederim.Allah yolunu açık etsin

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

serkannnn

ıspartalım
22 Şubat 2015 Pazar 22:53

duruşu mizacı ve etkili hitabı ve kişiliğiyle serkan çakkallıoğlu diyoruzzzz.kadın kolları

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hababam sınıfı

Rıfat Ilgaz
22 Şubat 2015 Pazar 18:27

Bu sahne bana hababam sınıfını hatırlattı. Komik hüzünlü. Bu listeden vekil çıkmayacak. Ağababalar keyf aleminde sizler oyunda oynaştasınız. Neymiş nasıl vekil olunur. Ben söyleyeyim. Böyle olunmaz.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vahşi

Amazon
22 Şubat 2015 Pazar 15:11

Leşe çöken akbabalar gibi herkes.Batan gemiden bi kesede ben gaftileyeyim derdinde.Aç gibi nasıl saldırıyorlar vekilliğe.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

uçmaktan yorulduk

memet acar
22 Şubat 2015 Pazar 14:33

uçmaktan kanadımız kırıldı.Gene kendi adamlarını seçerler.sadi bilgiç.Recep ÖZEL ve diğerlerini bilmem.Geçen dönem dr.ömer bey teyamülde 1 geldi seçmediniz.sizin adayınız belediye başkanı olmadı.başbkan sizi görevden derhal alması gerekirken almadı.hala uçurmayı düşünüyorsunuz.yazıklar olsun. kendi ilçesi bbp kazanmış sadi bilgiç utanmadan hala adaylık başvurusu yapıyor.yazık bunlar kendisini düşünen il bşk ve yandaşlarıdır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VİTRİN GÜZEL SÜSLER İÇİNDİR

BURHAN SEÇKİN
22 Şubat 2015 Pazar 14:21

BU KAREDE SİYASETEN EN TECRÜBELİ VE EN İYİ ADAY ADAYINIZ TEKİN BAYRAMI GÖREMEDİM. BU SEÇİMLERDE AKP ISPARTADAN ÇOK İYİ ADAYLAR ÇIKARAMADI , İYİ OLANLARIDA FOTOGRAF KARESİNE BİLE ALMADI. HAYIRLISI OLSUN HEP BİRLİKTE GÖRECEĞİZ.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

süper

süper
22 Şubat 2015 Pazar 14:04

yaptıkları! yapacaklarının teminatıdır!!!!!!!! ona göre......

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pınar ve rezan

vatandaş
22 Şubat 2015 Pazar 13:57

Pınar hanım ve Rezan hanım ilk iki de olmalı

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday adayları

esnaf ıspartalı
22 Şubat 2015 Pazar 11:53

bize farklılık oluşturacak aday adayı ben çok göremedim,keşke il yönetimdeki doktor bey aday olsaydı,insanlar samimiyete oy veriyor unutmayın!!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

memleket kurtulur

selnm
22 Şubat 2015 Pazar 10:25

13 yıldır Ispartayı uçurdularya şimdiki projeleri nedir ona bakacağız.nede olsa büyük adamlar canım

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak parti ve Ispartanın yarınları için

ONUR
22 Şubat 2015 Pazar 02:10

Ispartamıza sonsuz hizmet için aday olan Pınar Taner TOPSAKAL vekilimizle 7 nisanda aday olacagız çalısmalarımıza hızla devam edecegiz bu liste pınar hocamızsız olmaz ALLAH yar ve yardımcımız olsun Ispartanın gelecegi söz konusu sonuç olarak .

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla