visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:29

ADAY ADAYI OLUYOR!

ADAY ADAYI OLUYOR!
10 Şubat 2015 Salı 11:47

Dr. Elif Adanır AK Parti’den aday adayı olmak için istifa etti

Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nde Radyoloji Uzmanı olarak görev yapan Uz. Dr. Elif Adanır, AK Parti’den Milletvekilli aday adayı olmak için istifasını sundu.

Hastane yönetimine sabah saatlerinde istifasını sunan ElifAdanır, Isparta’dan milletvekili adayı olabilmek için istifa etti. Elif Adanır ayrıca, Isparta Devlet Hastanesi’nde uzun yıllar Nöroloji Uzmanı olarak görev yapan başarılı hekim Dr. Mustafa Adanır’ın da eşi.

 

ELİF ADANIR KİMDİR?

1971 senesinde Antalya’da doğdum.  İlkokulu, Antalya Merkez Göçerler Köyü İlkokulu’nda , orta okulu Erenköy ortaokulu , lise öğrenimimi ise Çağlayan Lisesi’nde tamamladım . Akdeniz üniversitesi Tıp Fakültesini 1994 yılında tamamladım.Aynı yıl Trabzon Merkez 5 no’ lu Sağlık Ocağı’nda mecburi hizmetim için atandım 1999 yılına dek Trabzon’da çalıştım. 1999 yılında TUS sınavında Süleyman Demirel Üniversitesi Radyodiagnostik bölümünü kazandım. 2003 yılında uzman oldum. 6 ay Afyon’da özel bir hastanede çalıştıktan sonra Burdur Sigorta Hastanesine atandım. 2005 yılına dek Burdur’ da çalıştım. 2005 yılından beri Isparta Kadın Doğum Hastanesi’nde çalışmaktayım. 15 yıldan beri eşim ve ben Isparta halkına hizmet vermekteyiz. Sağlık hizmetindeki çalışmalarım dışında Isparta’ya siyasi alanda da hizmet etmek istemekteyim. Isparta halkının sevgi ve güveni beni bu konuda cesaretlendirmiştir.

Seçimler

Sade Vatandaş
13 Şubat 2015 Cuma 09:16

Doktor hanıma başarılar.ama doktor hanım nolursun aklı dumura uğramışların dahi inanmadığı şu paralel mi dir ne dir,ne karın ağrısı olan deli saçması kervanına umarım sizde katılmazsınız.ALLAH aşkına bu şaçmalığa inanan bir tane aklı selim bir kişi varsa nasıl inandığını çıkıp açlasın da bizde in****ım.Yanlış anlamayın dostlar ben asla ve asla Paralel diye suçlanan cemaatin asla bir üyesi-mensubu değilim.Herkese selam

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merak

Antalyalı
12 Şubat 2015 Perşembe 12:22

Antalya da bir Ispartalı aday olabiliyor mu acaba?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok güzel olur

nick yok
11 Şubat 2015 Çarşamba 11:21

Umarım bizden biri olan elif hanım seçilir ve ankaraya kadar yükselebilir. Böyle dürüst iyi kalpli temiz bir insan ankaraya kadar gitmelidir bence

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kör memleket

melih sarıca
11 Şubat 2015 Çarşamba 01:24

memleketi antalya mıydı...antalyada seçim yokmu acabazaten sıralamaya bile giremezde başhekimlik garantili olur

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kolay ulaşılır .

gerçekci
10 Şubat 2015 Salı 23:41

Ispartalıya büyük şans Ankaraya yolu düşenin rahatlıkla kapısını çalabileceği samimi dürüst bir hanımefendi.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak ediyor.

gerçekci
10 Şubat 2015 Salı 23:35

Dinimle alay etmez çalmaz bölücülük yapmaz garibanın ve madurun yanında olur kısacası Ispartalı kazanır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

arkanizdayiz..

kasimpati
10 Şubat 2015 Salı 16:31

Hanimefendiligi, çalişjkanligi, mütevaziliği ve mesleki-sosyal donanimiyla farkli bi kişlik. Allah yardimcisi olsun. Doktorluk mesleğinde olduğu gibi bu platformda da farkindalik gosterecegine inaniyoruz. En kalbi duygularimizla yaninizdayiz.... Sizinle gurur duyuyoruz...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar

nazan kılıç
10 Şubat 2015 Salı 14:55

Canım kardeşim yolun açık herşey gönlünce olsun.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK ADAY VAR

NİCKİM YOK
10 Şubat 2015 Salı 13:42

Isparta çok fazla kadın aday var acaba hangisi aday olabilecek merak ediyoruz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı uğurlu olsun

Ramazan
10 Şubat 2015 Salı 12:23

Hekimlik mesleğinde göstermiş olduğun başarıların siyasi hayatında da devam edeceğine ve Isparta halkının sevgi ve güvenine layık olacağına yürekten inanmaktayız.hayırlı uğurlu olsun.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla