visitor analyticsvisitor analytics

AÇIĞA ALINMASAYDI O DAVAYA ...

AÇIĞA ALINMASAYDI O DAVAYA ...
17 Temmuz 2016 Pazar 16:40

AÇIĞA ALINMASAYDI O DAVAYA ....

Darbe girişiminin bastırılmasının ardından yargıya yönelik operasyonda açığa alınan 2. Ağır Ceza Mahkemesi heyeti üyesi Hakim Ayhan Kula’nın önümüzdeki ay başlayacak ISPARTA FETÖ/PDY davasında, davaya bakan hakimler arasında olacaktı.  

ISPARTA’DAKİ FETÖ/PYD davasına bakacak 2. Ağır Ceza Mahkemesi Heyetinden Hakim Ayhan Kula açığa alındı. Hakim Kula, eğer açığa alınmasaydı, Isparta FETÖ/PDY davasında, davaya bakan hakimler arasında olacaktı.  

hıyanet çetesi domuz fetö homosu

kellemiz koltukta gezeriz biz
19 Temmuz 2016 Salı 08:26

mehmet kurtoğlu musun her ne ****san siz fetöcülerin hışmına uğramış bir insan olarak söylüyrum vallahide billahide tallahide iki gözüm önüme aksın şeytansınız kan emiciler lan halan devlet hastanesinde olsun her yerde **** yerlere oturup kulis yapıyorsunuz yiyorsa meydana gelsenize yemez tabi sizler benim samimi bir arkdaşıma iftira attınız ağa babalarınıza şikayet ettiniz zamanında burnunuzdan ağzınızdan kan gelsin inşallah bütün fetöcülr toplu halde katliama uğrr sizdn korkan sizin gibi ols

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

soner kavanoz

soner kavanoz
18 Temmuz 2016 Pazartesi 20:51

Sdü nickli arkadaş oturduğun yerden sallamak ne kolay be yok sbmyo sekreteri Cumhurbaşkanına karşıymış yok şikayet edecekmiş etmezsen adam değilsin ortalığı puslu buldunuz düşman olduğunuza sallayın bakalım adımı soyadımıda yazdım hastanede çalışıyorum ****ün yerse klavye başında sallayacağına gel yüzüme söyle ama o kadar delikanlı olduğunu sanmıyorum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel

Atila Bayrak
18 Temmuz 2016 Pazartesi 16:48

PDY davasinda şüpheli sifatiyla SDÜ Rektorunun ve yardimcisinin defalarca ifadeye cagrildigini biliyoruz.Fakat umarim bir algidir şüphelilere savcinin takipsizlik verdigi söyleniyor.Böylesine hassas bir dönemde hakkinda bir cok şikayet ifadesi olan paralelci Rektor ve yardimcisi umarim gereken paralel sorusturmasina dahil edilir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hala Cemaat denen Terör örgütü

Hoca
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:23

Hala utanmadan kendi halkına, askerine, polisine ateş açan bu soysuzları savunabilecek karakterde olan yaratıklar var. Hala daha pensilvanya baş papazını Müslüman zanneden, onun gibi pişkin pişkin bizim alakamız yok diyen gav atlar var. Oğlum ne içirdi bu fetoş size de bu kadar kör-sağır oldunuz. En alakasız insanlar bile bu işi yapanları (özellikle görev arkadaşları) çok iyi biliyor.İnsan buraya yazmaya utanır (ama insan utanır tabiiki, bunlar hayvandan da aşağı "belhüm adal" zaten)

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın valim

sayın valim
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:22

sayın valim sizden bu mehmet kurtoğlunun yaptığı darbe destekçisi gibi fetöyü öven rahat tavırlı sahsiyet hakkın da soruşturmanızı sizden arz ediyorum.saygılarımla..

107 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

SN EMNİYET YETKİLİLERİ

SN EMNİYET YETKİLİLERİ
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:19

BU M.KURTOĞLU DENEN GAV..AT HALADA FETÖYÜ ÖVÜYOR.LÜTFEN TAKİKAT BAŞLARSA ÇOK MUTLU OLACAGIZ.

62 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KİM BU YA

KİM BU YA
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:17

MEHMET KURTOĞLU SEN VARYA CAMİ DUVARINA İŞ...DİN.SENİ EMNİYET GÖRENLİLERİNE HAVALE EDİYORUM.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞİKAYETÇİYİM

ŞİKAYETÇİYİM
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:14

BU MEHMET KURTOĞLU RUMUZLU SAHISTAN BEN ŞASEN ŞİKAYETÇİYİM.ÇÜNKÜ BU GÜZEL ÜLKEM CUMADAN BERİ MORALİ BOZUK TOPARLANMAYA ÇALIŞIRKEN BÖYLE FETÖCÜ ÇIKIYOR İNSANLARI TAHRİK EDİYOR.ŞU YORUMLARI OKUYORSUNUZ.HERKEZ TEPKİLİ.SN EMNİYET MÜDÜRÜMÜZE RİCA EDİYORUM.BU YORUMU YAPAN HAKKIN DA BİR ARAŞTIRMA YAPARSANIZ.İÇİMİZİ BİRAZ OLSON RAHATLATMIŞ OLACAKSINIZ.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ

TERÖRİST
18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:05

VALLAHİ YORUMLARI OKUDUKÇA SİNİRİM BOZULDU.BU NASIL BİR İNSAN YA..MEHMET KURTOĞLUN DAN BAHSEDİYORUM.FETÖ DENİLEN KAH..OR.FAH.DAN....VB. ÖRGÜT BU KADAR CAN ALMIŞ HALADA FETÖDEN ZARAR GELMEZ DİYOR.BEN SENİN VAR YA TAAA A... A... S...BU M.KURTOĞLU DENEN PE..Z VARYA KESİN TİCARET VE ESNAFLIK YAPAN BİRİSİ..ÇÜNKÜ BAKTIKİ MADDİ MENFAATLER KESİLDİ.FETÖ ELDEN GİDİYOR.SEN EVLİYSEN EŞİNİ BOŞA DEĞİLSEKİ FALDIR FULDUR FOŞŞŞŞ....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASAS

ASAS
18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:57

EYYY MEHMET KURTOĞLU DENE ŞAHSİYET....SİZ HERİF SIKIYSA YAPTIĞIN YORUMLARI HÜKÜMET MEYDANIN DA BAĞIRA BAĞIRA SÖYLESEN YERMİ.VALLAHİ BİLLAHİ YEMEZ.ÇÜNKÜ KAH......BE LİK VAR.O...VAR.ADİLİK VAR.FETÖYÜ BU KADAR ÇOK SEVİYORSAN BENDE DARBECİYİM DİYE İHBAR ET KENDİNİ.HIII HIIII HIII ...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AĞZINA SAĞLIK

AĞZINA SAĞLIK
18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:53

ŞU MEHMET KURTOĞLU DENEN GAV...TA YORUM YAPAN ARKAŞ...AĞZINA SAĞLIK.ŞEYİ ANLAMADIM.KÖPRÜ DERKEN 2 ŞERİT KÖPRÜ VAR.14 ŞERİTLİ SULTAN SELİM KÖPRÜSÜ VAR.HANGİSİ MEHMET KURTOĞLUNA SORMAK LAZIM.YÜZÜNE TÜKÜRMEK İSTERDİM AMA.KÖPRÜ KÖPRÜ...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KİM ACABA

KİM LEN BU
18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:35

KİM LEN BU.. MEHMET KURTOĞLU ..HANGİ PARALELCİ HAİN ESNAF TAN BİRİ ACABA...DARBE OLSAYDI A...NIN A... DİNLENCEKMİYDİ.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU AŞAĞIDA YORUM YAPAN MEHMET KURTOĞLU NA SORUYORUM.

BU AŞAĞIDA YORUM YAPAN MEHMET KURTOĞLU NA SORUYORU
18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:29

HAYIR DIR MEHMET KURTOĞLU FETÖYÜ PARALEL TERÖR ÖRGÜTÜNÜ SAVUNUR GİBİ YORUMLAR YAPMIŞSIN.BU ÜLKE İKİ GÜNDÜR DÜŞMANLARIN DAN GÖRMEDİĞİ HAİNLİĞİ KAH..BE FETÖ DEN GÖRDÜ. SANA SADECE BİR ŞEY SORACAĞIM.SENİN AVRA......DIN VARMI.ŞU AŞAĞIDA YAPTIĞIN YORUMLARI HER OKUYAN İNSAN SENİN ... SEN ANLADIN ONU.HANİ DERLERYA İSTANBULA KÖPRÜ OLUR.BU İSTANBULU DA GEÇTİ.ABD YE ULAŞTI.SENDE NASIL BİR MİĞDE VAR LAN.KÖPRÜLER KÖPRÜLER.

365 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Mehmet Kurtoglu
18 Temmuz 2016 Pazartesi 02:15

Yorumcu AKlarin dikkatine!Satis potansiyeli cok yuksek bir liderin arkasindan gidiyorsunuz, yillarca uzerinde tepindigi Filistin davasini 2 gunde satan biri sizleri bozuk para gibi harcar.Keza yillardir kankasi olan IHH yi sattigi gibi.Cemaate iftira atarken bana mi sordunuz derse obur tarafta(ki diyecek) apisip kalirsiniz benden soylemesi.Ilginc bir detay daha:Ahmet Takanin son yazisini okuyun.

6 Beğendim
185 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK Admin Korkma

mehmet kurtoglu
18 Temmuz 2016 Pazartesi 01:15

Korkmayin bu cemaatten zarar gelmez size bu dunyada.Obur dunya icin garanti yok ama. Orda savci hakim satin alamayacaksiniz. Adil-i Mutlak (cc)nin karsisinda hesap vereceksiniz/verecegiz.Ve ben hicbirine hakkimi helal etmiyorum komple bir toplulugu tohmet altinda birakanlara.

0 Beğendim
177 Beğenmedim
 
Yanıtla

adi,şerefsiz fetöcüler !!!

milli eğitime ve sağlığa sıra gelmedi mi???
18 Temmuz 2016 Pazartesi 01:04

ısparta fetöcülüğn merkezi,üretim merkezi olmuş.milli eğitimde ve sağlıkçılarda çok çok fetocu var.zekat,fitre,himmet toplayanlar çok fazla.adamlar hiç korkmuyorlar.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cemaat ve Darbe

Mehmet Kurtoglu
18 Temmuz 2016 Pazartesi 00:52

Ben darbeci olacam ve siyasiler tv tv dolasacak, kahramanlik taslayacak ha?Ben darbeci olacam ve CB ucagi ile benim tuttugum havaalanina inecek ve demec verecek ha? Ben darbeci olacam ve turksati, interneti ve haberlesmeyi kesmeyecem, herkes rahat rahat haberlesebilecek,ben darbeci olacam ve havuz k****lari tam zamanli yayin yapacak ama muhalifler kapanacak ha? Mal misinz olm siz? Gozunuzu acsaniza biraz.

1 Beğendim
177 Beğenmedim
 
Yanıtla

Darbe ve Mulaane

Mehmet Kurtoglu
18 Temmuz 2016 Pazartesi 00:47

Eger darbeye kalkisanlar arasinda cemaatci subaylar varsa Allah onlarin ve ben dahil tum cemaatin bin belasini versin. Eger dahli yoksa cemaate iftira atanlari Allah iki cihanda zelil eylesin. Gen Kur Bsk nin nerde oldugunu bile bilmiyordunuz darbeyi cemaat yapti dediginizde.Nasil bu kadar emindiniz?

1 Beğendim
166 Beğenmedim
 
Yanıtla

vah vah

mehmet kurtoglu
18 Temmuz 2016 Pazartesi 00:44

yureginiz varsa, 2 gram degil 1 gram delikanliysaniz, birakin uluslararasi sorusturma komitesini, mecliste darbe arastirilsin onergesine evet oyu verirsiniz Aktroller. Darbecilerin Allah bin belasini versin hem burda hem obur dunyada. Ama darbe darbe deyip hic alakasi olmayan insanlari lince ve cadi avina tabi tutanlarin da Allah belasini versin, hem burda hem ahrette. Eger cemaatin dahli yoksa ve bu 1-2 deil 10 sene sonra bile ortaya cikarsa ve hayatta olursaniz kaymakkapida aniracakmisiniz?

2 Beğendim
176 Beğenmedim
 
Yanıtla

.......

........
17 Temmuz 2016 Pazar 21:43

Devlete millete hainlik edenler inşallah tutuklanır ve cezasını çekerler ama şu anda tutuklu olanların arasında suçsuz olanlar var onlarda inşallah en yakın zamanda temize çıkarlar

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektor hoca

Sdu
17 Temmuz 2016 Pazar 21:41

Sdu saglik hizmetleri myo uzerinden yard.doc kadrosu ile hastanede gorevlendirme ile calisan tıp doktorlarinin ve diger fetocu tum personelin kadrolarini acilen iptal edin öyle evden bildiri yatinlamakla fötö ile mucadele edilmiyor.sayin rektor artik tavrini sert bir sekilde koyun yoksa ilgili birimlere ihbar edecegiz

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu paralel

nalan nalan
17 Temmuz 2016 Pazar 20:39

Bu paralel ve terör örgütü olan fetöcü esnafları bilen varsa ne olur allah rızası için yazın.ben ıspartalı olsan yazarım..

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sasa

asas
17 Temmuz 2016 Pazar 20:35

Lütfen bu fetöcü dükkanların ismini yazın.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

katılıyorum.

aynen
17 Temmuz 2016 Pazar 20:34

Bu fetö cü esnaflar kimler bilen varsa yazsın.Bende özen göstereceğim.bu birlik islamın ayakta kalması için çok önemli.sizde özen gösterin.ama bu hangi esnaflar hangi firma bilen yazsın.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Yönetimi görev alacakDocent Profesör bulamıyor.

Fetö SDÜ
17 Temmuz 2016 Pazar 19:50

SDÜ Yönetimi artık çalışacak Docent Profesör bulamıyor. Fetörcü cok. Seneto ve Yönetimini Okutman ve Ögretim Görevlilerinden oluşturuyor. Siz düsünün artık nasıl yürüyor isler. İste o okullar:Teknik Bilimler Meslek YüksekokuluŞarkikaraağaç Turizm Meslek YüksekokuluAtayalvaç Sağlık Hizmetleri MYOUluborlu Selahattin Karasoy Meslek YüksekokuluŞarkikaraağaç Meslek Yüksekokulu

2 Beğendim
0 Beğenmedim