visitor analyticsvisitor analytics

ACI HABER BÖYLE GELDİ BAYRAĞIMIZ ASILDI

ACI HABER BÖYLE GELDİ  BAYRAĞIMIZ ASILDI
11 Aralık 2016 Pazar 12:57

ACI HABER BÖYLE GELDİ BAYRAĞIMIZ ASILDI

İSTANBUL Beşiktaş'taki Vodafone Arena Stadı'nın hemen yanında dün gece teröristlerce düzenlenen bombalı saldırıda şehit olan polislerden 5 aylık polis memuru 21 yaşındaki Durmuş Öcal'ın acı haberi memleketi Isparta'ya ulaştı.

Dün Beşiktaş- Bursaspor maçının sona ermesinden sonra Vodafone Arena Stadyumu'nun hemen yanında meydana gelen bombalı terör saldırısında 30'u polis 38 kişi şehit oldu. Şehit polislerden birinin de Ispartalı Durmuş Öcal olduğu belirtildi.

Şehit polisin ailesine haber vermek için gelen yetkililer baba Şerafettin Öcal ile anne Keziban Öcal'ı evde bulamadı. Şehit polisin merkez Doğancı Mahallesi'nde oturan annesinin dün akşam, babasının ise bu sabah acı haberi alıp İstanbul'a gittiği kaydedildi.

Ailenin evinin bulunduğu binaya ve çevresindeki caddeye Isparta Belediyesi ekipleri tarafından Türk bayrakları asıldı. Ailenin yakınları ve komşuları da eve gelerek beklemeye başladı.

 

Vatan sana canım feda
12 Aralık 2016 Pazartesi 17:02

Keşke stadın dışında olduğunuz kadarı ile stadın içinde de olsa idiniz de maçtan önce maç esnasında polislere ve şehitlere gösterilen saygı yine görse idiniz o coşkulu tezahüratlarda şehitler ölmez vatan bölünmez vatan sana canım feda vb tezahüratlarda şahitlik etseydiniz maç esnasında her iki takım oyuncularının da attıkları gollerden sonra polisimize kosuslari görseydiniz hem ispartada değil türkiyenin dört bir yanında oldu bu olaylar lütfen

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartaya yakışmadı
11 Aralık 2016 Pazar 23:18

Bu kadar şehit varken Atatürk stadyumunda maç vardı aracımdan duydugum kadarıyla maç bayabi zevkliydiki o kadar çok tezaruhat geliyordu.Şehidim kusura bakma bi günü sana ayiramadilar senin ailen aglarken bunlar coştu koştu...

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Murat Erdem
11 Aralık 2016 Pazar 22:18

Rabbim rahmet eylesin. Şehadetini kabul etsin. Ailesinin ve tüm hemşehrilerimizin başı sağolsun.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zarife özel
11 Aralık 2016 Pazar 17:39

Şehidimize Allah tan rahmet ailesine sabır diliyorum mekanı cennet olsun inşallah

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu terör

çılgın
11 Aralık 2016 Pazar 14:48

şehitlerimizin mekanı cennet olsun kederli ailelerine baş sağlığı dilerim.bu teröre fırsat verenlerinde Allah belasını versin. işte çözüm süreci işte terörle pazarlık

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

taziye

EGE
11 Aralık 2016 Pazar 13:14

şehitimize allahdan rahmet kederli ailesine sabırlar dilerim.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla