visitor analyticsvisitor analytics

94 DERNEK KAPATILDI

94 DERNEK KAPATILDI
30 Aralık 2016 Cuma 17:17

94 DERNEK KAPATILDI

İçişleri Bakanlığı yaptığı yazılı açıklamayla OHAL Kanunu'na dayanarak 94 derneğin kapatıldığını açıkladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada şu ifadeleri kullandı:

“OHAL Kanunu’nun 11. maddesi kapsamında genel güvenlik, asayiş ve kamu düzenini korumak amacıyla 20 ilimizde milli güvenliğe tehdit oluşturduğu tespit edilen; FETÖ bağlantılı 42, PKK/KCK bağlantılı 26, DHKP-C bağlantılı 3, diğer aşırı sol örgütlerle bağlantılı 19 ve DEAŞ bağlantılı 4 olmak üzere 94 derneğin faaliyetleri valiliklerimizce durdurulmuştur.

Bunlara ilişkin inceleme, değerlendirme çalışmaları devam etmekte olup, terör örgütleri ile irtibatlı tüm yapı, grup, oluşum, kurum ve kuruluşlarla mücadelemiz kararlılıkla devam edecektir.

Daha önce, 23 Temmuz 2016 tarih ve 667 sayılı KHK ve 22 Kasım 2016 tarih ve 677 sayılı KHK’lar ile; FETÖ bağlantılı 1108, PKK/KCK bağlantılı 189, DHKP-C bağlantılı 20 ve DEAŞ bağlantılı 8 olmak üzere toplam 1325 dernek kapatılmıştır.”

YAHUDİ FETÖ

HASAN BASAN
31 Aralık 2016 Cumartesi 19:51

vatanadaş rumuzlu vatanadaş sizin hala aklınız başınıza gelmedimi hala şu yahudi bozması CAİ uşağı fetönün peşinden gidiyorsunuz.bu milletin %50 den fazlası kimin çalıp çırptığını kimin vatan hainliği yaptığını ****et iyi biliyor.senin hoca efendin islama hizmet etmek istiyorsa islamiyetin doğduğu yer mekke abd değil.sizi gidi yahudi hristiyan uşakları sizi.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandas
31 Aralık 2016 Cumartesi 12:12

Sıkıntım haksızlık ve hukuksuzluga karşı. Bir nebze olsun birileri yazılanlardan aklına başına toplar belki diye uğraşıyorum. Yahu olan biten ortada milleti dolandirip saraylarda yaşayanlar sucsuzlari icerilerde turanlar hala daha suçsuz insanlara iftira atmakla mesgul. Benim aklıni kiraya vermiş halkımdan olanlarsa bir paket makarna ile bir torba kömüre vatanını satma telaşında....

3 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdullah
31 Aralık 2016 Cumartesi 10:37

Bu vatandaş kimin vatandaşı? Kimin sözcülüğünü yapıyor? Bir sıkıntısı var gibi.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla