visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 21:30

81 VİLAYETTE YAPILACAK

81 VİLAYETTE YAPILACAK
04 Ağustos 2016 Perşembe 12:22

81 VİLAYETTE YAPILACAK

AK Parti Sözcüsü Yasin Aktay, 7 Ağustos Pazar günü 81 ildemiting düzenleneceğini söyledi

AK Parti Sözcüsü Yasin Aktay, gazetecilere yaptığı açıklamada, “7 Ağustos Pazar günü Cumhurbaşkanı’mız ve Başbakan’ımızın katılımıyla bir miting yapılacak.Bu mitingin sadece Yenikapı’da değil 81 ilde düzenlenmesi kararı alındı. Bunun organizasyonu üzerinde çalışmalar yapıldı.Sadece AK Partililerin katılımıyla gerçekleşmesini ummuyoruz. Bütün partilerden katılım bekliyoruz” dedi.

Başbakan Yıldırım’ın, MHP Lideri Bahçeli ve CHP Lideri Kılıçdaroğlu’nu telefonla aradığını belirten Aktay, “Başbakan’ımız iki lideride bugün (dün) tekrar mitinge davet etti ve heyetlerinin yanı sıra kendilerinide mitingde görmek istediklerini ifade etti. İki liderin de mitinge katılmasını bekliyoruz” diye konuştu.

birlik

sparta
04 Ağustos 2016 Perşembe 21:56

bazı dingiller hala birlik ve beraberlikten bi haber yaşamaya devam ede dursun vatana biz sahip çıkarız sizede yeteriz tüm dünyaya bedeliz...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Niye gidelim?

Vatandaş
04 Ağustos 2016 Perşembe 15:03

HDP'nin olduğu yere niye gidelim?Demokrasiye amanında tiren diyenlerin, fetöcüleri devletin içine özellikle yerleştirenlerin düzenlediği herhangi bir şeye niye gidelim?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla