visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 15:37

8 BİN KİŞİLİK TOKİ

8 bin kişilik TOKİ
04 Kasım 2015 Çarşamba 17:34

İmar değişikliği için bakanlığa başvuru yapıldı

Isparta Valisi Vahdettin Özkan ile AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç’in çabalarıyla ilimize kazandırılması planlanan 8 bin kişilik toplu konut için çalışmalar sürüyor. Emekliler ve esnaflar toplu konutun biran evvel yapılmasını beklerken, konutların yapılacağı 390 bin metre karelik arazi için imar değişikliği başvurusu yapıldı.

Sayin valim sayın milletvekilleri m

Murat Demirtaş
08 Kasım 2015 Pazar 17:47

Acaba dar gelirli ye toki yapılacak mi asgari ücret le geçini yorum lütfen dar gelirli vatandaş larda toki istiyoruz allah rızası için nolursunuz

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

INSEALLAH TARIMA ELVERISLI ALAN DEGILDIR!

ISPARTA
05 Kasım 2015 Perşembe 15:25

HALBUKI EKILIR ARAZILERE EV YAPMAK KITLIGI VE ACLIGI DOGURACAKTIR! CÜNKÜ BASBAKAN DUVUTOGLUNUN YAPTIRDIGI TANITIM SPOTUNDA TEK ÜRETILEMIYEN SEYIN BIR AVUC TOPRAK OLDUGUNU VE TARIM ARAZILERINE MILLETIMIZIN ÖZELLIKLE SAIP CIKMAMIZI VE YANLIS ARAZILERIN IMARINA KARSI CIKMAMIZI UYARAN GÜZEL BIR TANITIM SPOTUYDU!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAHKORUSUN !

VELI
05 Kasım 2015 Perşembe 15:21

AMAN DIKKAT EDIN TOKI ADINA KAYIT YAPTIKLARINI IDDA EDEN DOLANDIRICILAR FAKIR FUKARAYI DOLANDIRIYORLARMIS!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak edene verilsin

hak eden biri
05 Kasım 2015 Perşembe 11:03

umarım hak edenlere verilir bu konutlar cunku kayıt anında sahit olduk adamın 30 dairesi var oda yazılmıs 3 4 dairesi var oda yazılmıs bizim ise üzerimizde tek tapulu bişey olmayan ihtiyaç sahipleri tespit edilirse hak yerini bularak halk memnun olur diye umuyorum.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla