visitor analyticsvisitor analytics

7 MİLYON TL'LİK ÖDENEK

7 MİLYON TL'LİK ÖDENEK
17 Ağustos 2015 Pazartesi 11:05

Mali olarak sıkıntıları bulunan SDÜ'YE Maliye Bakanlığı 7 milyon lira gönderiyor. 7 milyon liralık ödeneğin çıkarılmasında Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ile Ispartalı hemşehrimiz İsa Coşkun'un büyük katkıları bulunuyor.

2015 yılı ödeneğinin önemli bir bölümünü yılın ilk 6 aylık dönemi dolmadan harcayan SDÜ'YE önemli ekonomik kaynak. Maliye Bakanlığı SDÜ'ye 7 milyon liralık ek kaynak gönderiyor. Bu hafta içinde hesaba geçecek para ile üniversite önemli oranda rahatlayacak. 7 milyon liranın özellikle cari harcamalarda kullanılacağı öğrenildi. 7 milyon liralık ödeneğin çıkarılmasında Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ile Ispartalı hemşehrimiz İsa Coşkun'un büyük katkıları bulunuyor. Edinilen bilgilere göre, Kasım ayı gibi SDÜ'YE yeni bir ek ödenek çıkacağı belirtiliyor.

Öte yandan, SDÜ yönetimi bugün Ankara'ya çıkarma yaptı.SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Çarıkçı, Rektör Yardımcıları, daire başkanları Maliye ve Kalkınma Bakanlığı'nda 2016 bütçesi ile ilgili görüşmeye gitti. SDÜ yönetimi 2106 bütçesindeki yatırım kalemini artırmaya çalışacaklar.

DAHA ÇOK PARA LAZIM...

EMEKLİ MEHMET ALİ...
21 Ağustos 2015 Cuma 20:29

Geçmiş yönetimlerden gelen mali ve idari bozuklukları vallahi bu Rektör değil,iki Rektör daha gelse yine de düzeltemez.Adamlar parayı çok düzensiz harcamışlar.Tıp Fakültesi Hastanesinin 30 - 35 Trilyon borcunun olduğu aşikar.Gelen 7 trilyon falan diş kürdanı kadar borç öder.Ama yinede iyi sayılır,ilgilenenlerden Allah razı olsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fesat

1453
19 Ağustos 2015 Çarşamba 00:06

asühg diye yazan çakma nickli arkadaş ibicinin batıramadıgı üniversiteyi kimse batırmaz rahat ol.....

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kesintı

esnaf
18 Ağustos 2015 Salı 22:42

emekli maaşinı ve esnaftan kesılenı ilac parası mayne kesıntı verdigın 50 kalan 700 nasıl gecınecek

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumcu

mehmet boyacı
18 Ağustos 2015 Salı 22:34

sayın yorumcu yakıştıramıyorum olumsuz kelimenizı ilker hoca batık gemı aldı ama ginede teprık ederim hocamı sdm alıy oldugu yere gelecek inşallah

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

para el

kasım gümbek
18 Ağustos 2015 Salı 19:28

paralel yapı ile mucadelenizi takdir ediyoruz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla