visitor analyticsvisitor analytics

7 FİRARİ ARASINDA ÜNLÜ İŞ ADAMI VAR

7 FİRARİ ARASINDA ÜNLÜ İŞ ADAMI VAR
13 Ekim 2016 Perşembe 10:39

7 FİRARİ ARASINDA ÜNLÜ İŞ ADAMI VAR

ISPARTA'DA bu sabah düzenlenen FETÖ/PDY operasyonu kapsamında çok sayıda ünlü iş adamları gözaltına alındı.

14 gözaltı bulunurken, 7 firarinin de bulunduğu öğrenildi.

Firari durumunda bulunan Isparta'nın yakından tanıdığı ünlü bir iş adamı var.

O iş adamının ise yakalanması an meselesi!

DETAYLAR BOMBA 32'DE OLACAK

 

Rabbim Devletimize Yardim et

Zaten Belliydi
13 Ekim 2016 Perşembe 23:17

Isparta vatandasi bu isimlerin cogunun fetöcu oldugunu biliyordu gec oldu ama guc olmadi icimiz birazda olsa bugun ferahladi fetoculer pkk itleri bitene kadar durmak yok insallah bunlarin hepsinin köķünu devletimiz bitirecek

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kl

Ç
13 Ekim 2016 Perşembe 22:29

ulan zeybek igiadcılar parasını veren herkes üye olur sizin fakir kedileri koruma derneği gibi çalışan derneğinşze kaç üyeniz varda adam beğenmiyorsunuz .baba parasıyla işadamı olunmaz anca kumda oynarsınız

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmini yazma cesareti gosteremeyen esnaf bozuntusuna

Kaan
13 Ekim 2016 Perşembe 22:14

Esnaf diye yazan arkadas acaba bu ikisi zamaninda mangal gibi yureklerini ortaya koyarak bu pararlel yapiya bas kaldirdigi icinmi surekli ayni agizla sakalli ve uzun dan bahsediyorsun ayni ip ile farkli isimlerde!!dun isiad tan istifa ettiklerinde cemaate ihanet ettiler diyenle bugun bunlara paralelci isnadini atmak isteyenlerin malesef ip leri ayni!!!acaba hani sen esnaf adi altinda meshur kripto fetoculardan olmayasin!!!

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

M

S
13 Ekim 2016 Perşembe 21:09

İgiadcılar fetö nün hasıdır kuranlara bakın o zamanki yönetimden kaç kişi içerde acaba unutulanlar vardır mutlaka zaten kifayetsiz sıradan bi dernek şuanda ki başkan ve yönetime lafımız yok öncesi iyice irdelenmelidir

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

A

A
13 Ekim 2016 Perşembe 21:03

İigiadcılar çirkeflik yapmayın hepinize sıra gelecek sırnaşıklar

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepiniz ordaydınız,bereber yürüdünüz bu yollarda

cambaza bak(bunların hakkından anca allah gelir)
13 Ekim 2016 Perşembe 19:12

https://www.youtube.com/watch?v=m5vjrADTFnU

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neredeler?

Esnaf
13 Ekim 2016 Perşembe 19:08

Sakallı uzun boylu, belediye meclis üyesi, mimar, hani şu Türkçe Olimpiyatlerı yürüyüşünde güneş gözlüğü ile Isparta'nın ağası havasında gezen rüzgar gülü neden alınmıyor, kimler, neden koruyor?Bir diğer sakallı, yaygaracı, bozguncu, çirkefin önde gideni belediye meclis üyesi, nerelerde, neden sesi soluğu kesildi son günlerde, 15 Temmuz'dan sonra elinde bayrak, geziyordu, ne oldu bayrağını evde mi unuttu?

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

camur atsın izi kalsın

ww
13 Ekim 2016 Perşembe 16:47

WW sen ulaşamadığın mı yoksa üye olamadığından mı böyle mesnetsiz seyler yazıyosun. Adamsan işadamıysan adını yaz belki seni de alırlar. Amelelere de laf atma sen amele bile değilsin ki..

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

w

ww
13 Ekim 2016 Perşembe 15:52

igiad vardı hatırlarmısınız alayı fetöcü, okullara falan gittiler hala ortalıkta geziyor işadamı kılıklı ameleler.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kriptolar

Gariban Vatandaş
13 Ekim 2016 Perşembe 12:45

Eğer, savcı, Alper Bayhan'ın başkanıyken tutuklandığı IGSİAD'ı mercek altına alsın, Isparta'nın tüm kripto FETO cuları deşifre olur. Yeni başkan, zaten,yılda 3-4 defa Pensilvanya'ya giden bir adam. Alper, gözaltına alınmadan önce mallarını devrettiği yönetim kurulu hemşehrisi kim?Iyaş'la çok ciddi ilişkileri bulunan ve Iyaş sayesinde oturduğu yerden, milletin arazisini işgal edip, haksız para kazananlar kimler?Beter olun, Allah hepinizi süründürsün.

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evet

Naci TATOĞLU
13 Ekim 2016 Perşembe 10:56

Kısa zamanda Isparta SDÜ de mübaya ikmal işleri yaptıranlara iş yapıp milyoner olanlar yokmu. onlar içerde arkadaşlar dışarda bir şey değil camide hoca namazı bitirse bil durmadan namaz kılanlar şimdi camiyede gitmiyorlar onları yakalayın onları.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla