visitor analyticsvisitor analytics

6 YILDIR YÜRÜTTÜĞÜ BAŞKANLIĞI BIRAKIYOR

6 YILDIR YÜRÜTTÜĞÜ BAŞKANLIĞI BIRAKIYOR
02 Şubat 2015 Pazartesi 19:52

AK Parti Kadın Kolları Başkanı Gülsüm Tunçbilek 6 yıldır yürüttüğü görevini bırakıyor.

AK Parti’nin Kadın Kolları Başkanı Gülsüm Tunçbilekgörevinden ayrılıyor. Önümüzdeki günlerde Kadın Kolları Başkanlığı görevinibırakacak olan Tunçbilek’in Milletvekili Aday Adayı olacağına kesin gözüylebakılıyor. 

Partisine acıyan insan.....

Akp vatandaş
15 Şubat 2015 Pazar 18:15

Yazıklar olsun başkan calışanları kayıt dışı bırakarak listeye almadınız yatanlarlar hora geciyorda acaba bu insanlardan nasıl adaylık oyu bekliyeceksiniz derim partiye yazık olacak kadın kollarında böyleyseniz millet vekilliğinde ne yaparsınız bilemem...cok düşünürüm.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dalga geçmeyin.

fert
11 Şubat 2015 Çarşamba 14:00

Aday gösterilirse ak parti 1 vekil anca çıkarır.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER ARTIK

AKPARTİLİ
11 Şubat 2015 Çarşamba 07:12

AKP vekil adaylarını teşkilatın içindeki kişilerden seçerse Isparta da seçimleri yine kaybeder,hala akıllanmamışlardır demek kİ. Halk bu vekilleri ve partidekileri sevmiyor ve istemiyor bu iki iki daha dört.Hem belediye başkanlığı hem de bundan önceki genel seçimlerde vatandaş AKP ye oy vermedi neden acaba?Isparta ya Altan Raşit Civan gibi değerli bir siyasetcinin aday gösterilmesi gerekir.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vefa dostlar

MEHMET KARACEYLAN
09 Şubat 2015 Pazartesi 15:11

vefa diyorum.çünkü yıllardır bu hanımefendi kardeşimiz hanım kollarında başı çekiyor.bunca hizmetini görmemezlikten gelmek ak partinin yapısınada uygun gelmez.dürüstlüğüne ve çalışkanlığına inandığım bu kardeşimiz inşaallah aday gösterilir vede seçilir.ALLAH yar ve yardımcısı olsun.selam ve dualarımla.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğruluğundan taviz vermeyen teşkilat kadını yakışır

ıspartalı aklı bayanlar
04 Şubat 2015 Çarşamba 12:51

Gülsüm hanım yönetimiyle 6 yıldır teşkilatta en çok çalışan birisi olarak görüyoruz... şahsı ve yandaşları için değil ısparta için çalıştığına inanıyoruz. teşkilattan birisi olarak İnşa.bu çalışmaların mükafatını alır. Teşkilattan

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğruluğundan taviz vermeyen teşkilat adamı

ıspartalı akla kadınlar
04 Şubat 2015 Çarşamba 12:49

Gülsüm hanım yönetimiyle 6 yıldır teşkilatta en çok çalışan birisi olarak görüyoruz... şahsı ve yandaşları için değil ısparta için çalıştığına inanıyoruz. teşkilattan birisi olarak İnşa.bu çalışmaların mükafatını alır. Teşkilattan

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Salla

Salla
03 Şubat 2015 Salı 21:25

Bu kadın mı tabandan geliyor. Güldürmeyin bizi. Daha bundan önceki belediye seçimlerinde MHP ye oy verdiler.. Bunu herkez bilir. Kadın kollarında ne başarmış. Tek başardığı fitne dir.

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seçim mi Kazanıldı?

Efeali
03 Şubat 2015 Salı 10:11

AKparti iki dönemdir yerel seçimleri, kısmen Genel seçimleri % 50 kaybetmedi mi? AKParti İl Teşkilatları başarısı tartışılmaz mı? Yine gözüken odur diye düşünüyorum...

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KEŞKE LİSTEYE GİRSE

AK PARTİLİ
03 Şubat 2015 Salı 09:13

Aslında süper olur. Ben başarılı olacağına canı gönülden inanıyorum. Ayrıca tabandan gelen bir kişi. Hiç olmazsa davasına sahip çıkarları vefa gösterir. Allah aşkına bir bakın. Son 1 yılda atanan kaç daire amiri dava adamı. Ha dava adamı derken, atanıncaya kadar siyasilerin etrafında dönen değil, hiç bir menfaat gözetmeksizin bu davaya sahip çıkanlardır. Ak Parti iktidardan gitsin onlarda anında dönerler. İş başkanımız onlardan değil ve onların kim olduğunu çok iyi bilir.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

mahmut aksu
03 Şubat 2015 Salı 08:46

Köyünün her tarafı ihanete uğramışken, korkunç bir doğa katliamı tüm kanunsuzluğu ile devam ederken, kendisine 10 larca mektup ve bütün pislikleri anlatan bir dilekçe verilmişken kendi köyüyle ilgilenmeyen bu hanım efendinin acaba memlekete ne faydası olur? Güzel ülkemin güzel insanları bir bu bayana ve eşrafına birde kendinize bakın onlar nerede hangi kurumlara yerleşmişler birde sizler kendinize bakın.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İKİ VEKİLDEN DAHA ETKİLİ VE KENDİNE GÜVENİ VAR

ıspartalı
03 Şubat 2015 Salı 05:56

ISPARTANIN TABANIN SESİNE BİR KULAK VERİN. BU İKİ VEKİL OLURSA ISPARTADAN 1 BİR VEKİL ÇIKARIR DENİLİYOR. BEN YANLI YAZMIŞ OLABİLİRİM. AEAŞTIRIN GÖRÜN DURUMU. GERÇEK AK PARTİLİLER BİLE OY VERMEYİZ DİYORLAR. ÇOK KÖTÜ BİR DURUM. BAŞKA AKTİF ÇALIŞKAN ISPARTAYA HİZMET VE İŞSİZİNE ÇÖZÜM GETİRECEK VEKİL ADAYLARINA İHTİYACIMIZ VAR. BİRDE TELEFONLARA CEVAP VERECEK. BAGIRIP ÇAGIRIP HAKARET ETMEYECEK OY VERDİGİMİZ VEKİL GÖRMEK İSTİYOR. SİYASETİN BEŞİGİ ISPARTA SİYASETCİ VEKİL GÖRMEK İSTİYOR ISPARTA.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil adayı mi???

Berrin
02 Şubat 2015 Pazartesi 23:57

ya bu Kadından vekil adayı mi olur ya kimlere kaldı ortalık...pesss

20 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
02 Şubat 2015 Pazartesi 22:13

Ayakkabı kutularını hazırlamış. şimdi sıra hırsız sevicileri yemleyip kutuları doldurma zamanı..

12 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANCA BÖYLE BAŞARI SAĞLANIR

ÖĞRETMEN
02 Şubat 2015 Pazartesi 21:00

Ak Parti Isparta'da başarı sağlarsa yeni yüzlerle ve dava adamlarıyla sağlar. Gülsüm hanım işte böyle biri. Adam derken de cinsiyet olarak değil mangal gibi yürkli insanlara denir. İnşallah listeye girer ve başarı sağlar. Allah yolu açık etsin.

9 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

il

gülay
02 Şubat 2015 Pazartesi 20:09

keşke il başkanımız olsaydı.

5 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla