visitor analyticsvisitor analytics

6 METRE DERİNLİĞİNDE OBRUK OLUŞTU

6 METRE DERİNLİĞİNDE OBRUK OLUŞTU
26 Kasım 2015 Perşembe 10:26

Şarkikaraağaç İlçesine bağlı Karayaka Köyünde 6 metre derinliğinde obruk oluştu

Şarkikaraağaç İlçesine bağlı Karayaka Köyünde 6 metre genişliğinde obruk oluştu. Karayaka Köyü Muhtarı Mustafa Yıldız’ın olayı Şarkikaraağaç İlçe Kaymakamlığı ile paylaşması sonucu obruk oluşan yerde inceleme başlatıldı.

 

Kızıldağ ile Karayaka Köyü arasında yol kenarında oluşanobruk köy sakinlerini tedirgin etti.

 

Çapı geniş olan ve derinliği 6 metreye ulaşan obruğun dibinde de su akıntısı var.

 

Karayaka Köyünden Kızıldağ Milli Parkına çıkan yolu kullanan vatandaşların obruğa düşmemesi için gerekli tedbir alındı ancak yeni obrukların oluşmasından korkuluyor.

Şarkikaraağaç Ekspres Gazetesi

ezikler

yezitler
26 Kasım 2015 Perşembe 15:02

Rusyaya git diyen. 80 den önce kominisler moskovaya diyen senin ataların vardı. 80 den sonra hepsi beyaz kadın tüccarı oldu onlardanmısın. Çukuruna gelince kemik uğruna yaladığın yüzüğünü büzüğünü bozduğunu anlayınca görürüm seni. Ecevite goy goy yapan. O bankaları soyanlar hala devleti ve seni soyanlar donsuz gecelerde ayaz görmüş bekçi çükünün önündesin. Arkana bak.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yezik

ezik
26 Kasım 2015 Perşembe 13:50

sen git rusyada yaşa putin senin çukurunu güzelce doldursun

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıfır

eziklereden üstün ırka
26 Kasım 2015 Perşembe 13:28

haşhaşı fazla kacırmıssın anlaşılan kuyruk acın geçmemiş secim biteli kaç gün oldu kendini üstün ırk gören beraber kader birliği yapan vatandaşları da ezik gören zihniyet batmaya mahkumdur anlaşılan yaş itibarıyla feto nun cennetle müjdelediği ecevit zamanını ürkeklere değil erkeklere oy verin diyen bahçeliyi 20 kusur bankaile devlet battıgında bu milletin yediği kazıgı ya bilmiyorsun yada kazık san zevk veriyor it ürür kervan yürür

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

Yezitler
26 Kasım 2015 Perşembe 11:20

Bu haber yanlış galiba. Saadettin Bilgiç ve Avaneleri andaval ve kemikçileri aldatarak seçim dönemini atlatmaları neticesinde hızlarını alamayarak 6 mt değil 06 Ankarada obruk değil Uçak düşünce oluşacak boyutta çukur oluştu. Şimdi kemikçilerin ve Haramilerin beyni tırt noktası gelince. Kemikçiler obruğun başında Haramiler siyasi çukurun başında. Uyruğu bilinmeyen Rus uçağının başındaki haramiler pilotlar olmayınca rus siyasilerin malafatlarını yalaması noktasındadır. Obrukmu ****ret.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla