visitor analyticsvisitor analytics

55 KİŞİ İFADE VERDİ

55 KİŞİ İFADE VERDİ
22 Aralık 2014 Pazartesi 21:54

ISPARTA'da eski Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan döneminde paralel yapı tarafından dinlenildiği iddiaları ile ilgili olarak 55 kişi tek tek Emniyet Müdürlüğü'ne çağırılarak ifade verdi.


ISPARTA'DA DÜĞMEYE BASILDI

ISPARTA'DA paralel yapı operasyonunda flaş gelişme yaşandı.Isparta'da 55 kişi tek tek ifade verdi.  Emniyet'e çağrılarak usulsüz dinleme yapıldığından dolayı 55 kişinin şikayetçi olup olmayacakları hakkında ifade verdiği ortaya çıktı.

Çağrılan şahısların hepsi usülsüz dinlenmiş....

AYRINTILAR SADECE BOMBA 32 DE.... BEKLEYİN

Çok Garip

mahmut öztürk
23 Aralık 2014 Salı 22:01

Yorumu yazan da hep parelelci,hemen savunmaya geçiyorlar,kel göründü.Yazıklar olsun milletin parasını himmet diye topladınız.Nereye gönderdiniz.

12 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

demedi demeyin

uğur
23 Aralık 2014 Salı 16:43

yarın beni çağırlar seni izinsiz dinlemişler derler ise lütfen şimdiden söylüyorum kimse bana inanmasın masumum ben melekler kadar tertemizim dediğime sadece bana şimdiden sorun hangi fındıkları kırarken dinlemiş olabilirler diye belki doğruyu söylerim. demedi demeyin.

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

şu 55 kişi

kazım
23 Aralık 2014 Salı 00:58

ben anlamam paralelden filan şu 55 kişiyi çok merak ediyorum ne halt yedilerde dinlenme gereği duyuldu.bu isimler açıklanır ise çok sevinirim.

37 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

dinlendiğini iddia edenler

rıza
23 Aralık 2014 Salı 00:28

kimse paraleldi meridyendi falandı filandı özeldi tüzeldi palavrası sıkmasın polisin askerin telefonları otomatik olarak yıllardır dinleniyor ama arsızlık yüzsüzlük edenler aralarından ayıklanıyor.tabiiki tabiiki bu işlere karışanlar hangi meslekten olursa olsun birden sütten çıkma akkaşık olup normal zamanda her türlü arsızlığı yapanlar bir anda derin mahreme bürünmeleri varya muhteşem.

33 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

sipariş gündem

osman
23 Aralık 2014 Salı 00:23

eğer bir yerde kirli işler dönüyor ve milletin gözünü o yöne çevirerek çaktırmadan işleri halledilmesi gerekiyor ise sipariş gündem hemen devreye sokulur. buda onlardan birisi. asıl gündemi oluşturan akp nin yalvaç rezilliğini bu sayede rahatlıkla halledeceği ve sağlıkta taban yapmış ıspartanın başarısız yöneticilerini tekrar sessiz sedasız atama işlemlerini başka türlü nasıl yapılır ki.

33 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla