visitor analyticsvisitor analytics

5 TONU GEÇEN YANDI

5 TONU GEÇEN YANDI
06 Ocak 2015 Salı 15:14

Belediye Meclisi’nde evsel katı atık tarifeleri belirlendi. Bundan böyle Çevre Temizlik Vergisi su faturalarına yansıtılacak. Çok su kullanan az vergi ödeyecek.



Belediye Meclisi Ocak ayı ilk oturumunda tüm Isparta’yı yakından ilgilendiren Çevre Temizlik Vergisi (ÇTV) konusunda önemli bir değişikliğe gidildi. Tarife Komisyonu Başkanı Musa Kaya, bundan böyle evsel katı atık yani ÇTV kapsamında abonelerin vergileri su faturasıyla birlikte ödeyeceklerini duyurdu. 

5 TON SU KULLANAN 95 KURUŞ, 10 TON SU KULLANAN 1,9 TL ÖDEYECEK
Kapsamın kişiler, okullar, kahvehaneler ve AVM’ler olarak bölümlere ayrıldığını bildiren Kaya, ‘’Üniversitede öğrenci sayısı, su abonelerinde ton başına olmak üzere dilimlere ayrılmıştır. Bunlar yeni dönemde evsel atık olarak su faturalarına yansıyacaktır. Bu artma fazla değildir. Örneğin 5 ton su kullanan bir aile 0,95 kuruş olarak ÇTV, 10 ton su kullanan bir aile 1,9 kuruş ÇTV ödeyecektir. Bu ÇTV’ler bizim belirlediğimiz 7,05’den düştükten sonra su abonelerine yansıtılıyor. Örneğin yine 5 ton su kullanan bir aile 6,1 TL, 10 ton kullanan bir aile 5,15 TL olarak ödeyecektir.
 
50 TON SU KULLANAN 9,5 TL VERGİ ÖDEYECEK
Su ton kullanımı arttıkça bu ödeme miktarı azalacaktır. Örneğin abone 50 ton su kullandı. O abone 9,5 TL olarak ödeyecektir’’ diye konuştu.

anadolu kartalı

kiniyorum
08 Ocak 2015 Perşembe 07:49

İsrafa davetiye çıkaran bi zihniyetle karşı karşıyayız. Rabbimiz akıl versinBelediye dediğin proje üretir. Bu ise israf yapmayı öneriyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediyenin yeni slogani; israf etmek senin de hakkin.!

anadolu kartali
08 Ocak 2015 Perşembe 06:12

Sahsen ben bu adami destekliyorum soyle ki iti an comagi hazirla Yaptiklarimiz yapacaklarimizin teminatidir diyorlar sacmalamaktan baska yaptiklari bir is yokBunu secenlerin kafasinda sorun var yoksa kim buna oy verir ki alzaymir hastasi olan bi belediye baskanimiz var bunu secenler bilmiyormuydu ki bunun akil yasi vadesini doldurdugunu Arastirmadan verilmis bi oy aman benim partim kazansin diyenlerden ne beklersin ki bunlarin ne vatana ne millete saygisi var cehalet ten kalan kitle

0 Beğendim
0 Beğenmedim