visitor analyticsvisitor analytics

4 MİLYON TL’LİK YOLSUZLUK İDDİASI

4 MİLYON TL’LİK YOLSUZLUK İDDİASI
19 Eylül 2014 Cuma 23:41

4 MİLYON TL’LİK YOLSUZLUK İDDİASI

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Döner Sermaye Birimi İşletme Müdürlüğü’nde  görev alan Maliye personeli bayan Y.P. kendi hesabına para aktardığı iddiasıyla tutuklandı.

SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü’nde görevli Y.P. şahsi hesabına 4 Milyon TL para aktardığı iddiasıyla tutuklandı. Gözaltına alınan Y.P. hem emniyette hem de çıkarıldığı mahkemede savunma yapmadı. Mahkeme Y.P’yi tutuklayarak cezaevine gönderdi. 

OLAYLA İLGİLİ AYRINTILAR GÜN İÇİNDE SADECE BOMBA 32 DE

sdü diş herkesin dikkatini cekmeli

fehmi
22 Eylül 2014 Pazartesi 20:12

Buranın rektörü zaten cok uzaklarda, Dekanı ondan habersiz asla bir şey yapmaz. Zaten sık sık yaptıgı amerika, brezilya ve güneyafrika ziyaretleride bu yüzden. Bunlarda masonlar gibi derece saibi imişler. Arkadaş ta oldukca ileri bir seviyede imiş. Rektör tekrar ataak istememiş ama ankara YÖK den parelel bir baglantının baskısıyla gecici olarak tekrar atamak zorunda kalmış. Valla bunu birde genel başkanımız Recep tayyip erdogan degerlendirmeli.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıkıntı

dr
22 Eylül 2014 Pazartesi 17:30

SDÜ diş? sorunlarmı dolu. Üniversitenin araştırma kurulları acilen burayı denetlemeli, Çünkü ilerde daha fazla sorunlarla karşılaşılabilir.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

CEMAAT OLDUKTAN SONRA KİMSEYE EKMEK YOK!!!!

ÖYLE BİRİSİ
22 Eylül 2014 Pazartesi 12:09

sdü tıp fakültesine iş başvurusunda bulundum fakat anne-kız aynı işyerinde çalıştırmıyoruz dediler.doğruluk payı olabilir evet yalnız ben bu başvuruyu yaptıktan sonra CEMAATTEN bir bayan oğlunu fakültenin eczanesine yerleştirdi.neden?çünkü CEMAATTEN o ekmek yiyebilir ama biz hayır.yine cemaatten birisi işe alkollü geldi GÜYA CEMAATTEN savunmalarıda herkez alkol alabilir cemaatteniz diye içemicekmiyiz.bukadar basit bi çok yetim,öksüz ekmek yiyecezken cemaat sefa sürüyor yazık çok yazık...

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konukevi müdürüne elden verilen paralar neydi?

SDÜ Öğr.Üyeleri
21 Eylül 2014 Pazar 21:57

SDÜ Yaşam Kafe ve Arş.Uyg.Hastane kantini yakın zamana kadar SDÜ Konukevi tarafından işletilmekteydi. Daha sonra bu tesislerin yönetimi Konukevinden alınıp Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (YBEM) Unlu Mamuller Arş.ve Uyg. Mrk'ne verildi. Ancak bu arada Süleyman Demirel Üniversitesi Konukevi müdürü Y.D. YBEM'den her ay elden para almaya başladı. Bu aldığı para nedir? Bu paranın elden veriliş nedenini ve alınan miktarın kamuoyuna açıklanmasını istiyoruz.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

olamaz

eko
21 Eylül 2014 Pazar 17:19

allah kimseyi iftiraya maruz bırakmasın

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

dizi film

personel
20 Eylül 2014 Cumartesi 13:11

Bu bayanın böyle bir şey yapacağına kimse inanmıyor.Allah şaşırtmasın.Asıl bilgi işlem,elektronik vs ile tıbbi cihaz onarımları na bakın siz.Eski anjıyo cihazının bakımına verilen paraları araştırın hele

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba

bojuware 201
20 Eylül 2014 Cumartesi 12:13

Bu kadının ****ürdüğü söylenen para kaç ayakkabı kutusuna sığar. Yada yatak odasına kaç çelik kasa alması lazım saymak için 1 sayma makinası yetermi. Bu paralardan halk bankası bandrolu taşıyan varmı. Yani paralel şu hükümet bu demek az bunlar kankaydı. alayı hırsız ve arsızdır. Maliyeci bayan tenzih olunur yargı ve savunma yoktur.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

size hizmet haram

Denizer
20 Eylül 2014 Cumartesi 11:34

Sayin belediye baskani gecesini gunduzune katiyor yollar yapiyor fabrikalar kuruyor vatandasa hizmet icin calisiyor sizde sunu haber diye yayinliyorsunuz.Millet gibi calmadi cirpmadi balaman zamaninda bir civi cakilmadi e tabi meyve veren agac taslanir isparta cehresi degisti hala yol kazikmis kaldirim bozukmus birakin siz bunlari gasteci olarak kendi isinize bakin

14 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay

vay vay
20 Eylül 2014 Cumartesi 11:09

rektör nasıl uyumuş bu paralar ****ürülene kadar, kendisine yüz kere söyledik faturalarımızın ödemelerini alamıyoruz 14 ayda zor para alıyoruz diye karşımıza geçip bunları savunuyordu yalanın kralını söylüyordu yok en fazla 6 ayda ödeme yapıyorlarmış da yok bilmem neymiş de, bence savcı firmalara ödemelerin neden sözleşme süreleri de geçirilip 14-15 ayı bulduğunu sormalı rektöründen saymanına kadar, rektör bir iktisatçı ama sdü hastanesi ve döner sermayesi yine iflas durumunda.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KESİN

BÖYLE DÜŞÜNMEMİŞTİM
20 Eylül 2014 Cumartesi 08:55

OLAYA HİÇ CEMAAT AÇISINDAN BAKMAMIŞTIM KESİN O BOYUTU ARAŞTIRILMALI

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kesin Haberleri Yoktur!

Koyu Yorum
20 Eylül 2014 Cumartesi 01:56

Şimdi bu olaydan Rektörün, Rektör Yardımcılarının, Hastane Başhekiminin, Dekanın, Döner Sermaye Müdürünün, Müdür Yardımcılarının ve çalışanların haberi yoktur. Kesin bu bayan 4 milyonu kimsenin ruhu bile duymadan cebe indirmiştir. Görün işte CEMAAT'in hüküm sürdüğü Üniversitede neler oluyor! Daha da neler olacak...

48 Beğendim
13 Beğenmedim