visitor analyticsvisitor analytics

4 KİŞİ HAKKINDA DAHA YAKALAMA KARARI ÇIKTI

4 KİŞİ HAKKINDA DAHA YAKALAMA KARARI ÇIKTI
23 Mart 2016 Çarşamba 10:20

ISPARTA Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Mehmet Numan Tamer ile birlikte M. M. D., O. Ö. ve Z. Y. hakkında yakalama kararı çıkarıldı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı’nın talimatı doğrultusunda 14 Mart’ta Isparta merkezli, İstanbul, Antalya, Trabzon, Uşak ve Afyon karahisar’da Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması(FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında 52 şüpheli gözaltına alındı. Aralarında Süleyman Demirel Üniversitesi eski rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu’nun da bulunduğu şüphelilerden 29′u tutuklandı.

Soruşturma kapsamında savcılık tarafından SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Mehmet Numan Tamer ile birlikte M. M. D., O. Ö. ve Z. Y. hakkında yakalama kararı çıkarıldı. 


FOTOĞRAFTAKİ İSİMLER 

SOLDAN SAĞA

SDÜ eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Süleyman Seydi

SDÜ eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Numan Tamer

SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu 

SDÜ eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hüseyin Akyıldız

İHALELER

SEBAHATTİN TURAN
26 Mart 2016 Cumartesi 13:48

İBİCİOĞLU ESKİ KALP MERKEZİNDEN DSÜ'YE ESKİ EMAR CİHAZINI 186.000 TL YE NAKLETTİRMİŞ.10.KM NAKLİYE BEDELİ BİR SERVET.VE YAPTIĞI TÜM İHALELERİN İNCELENMESİ GEREKİYOR.KİMLER ALMIŞ HANGİ GAZETELERDE İLAN EDİLMİŞ.KİMLERE PEŞKEŞ ÇEKİLMİŞ.İŞE ALDIĞI 276 KİŞİ KİMLER.HEPSİ İNCELENMELİDİR.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saltanat kayıgından

Ispartalı Rahmi
24 Mart 2016 Perşembe 10:30

Hüseyin Akyıldız canın çıksın.Herkezi azarlıyordun cahiti koruyordun. Içerden çıkama inşaAllah.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Go home!

Ozcans
23 Mart 2016 Çarşamba 18:03

Aynen oyle!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kalıplara yazık

Avni Fuat
23 Mart 2016 Çarşamba 14:39

Bunlar sdüye yabancı sinek bile almadılar,YÖK bu dönemin kadrolarını,hatta y.lisans,doktora ödev tez,yeterlilik,tik,jüri,sınav ne varsa incelesin neler çıkar neler,helal İsraile,bunları çok iyi kullandı,kurban derileri,himmet paraları,devleti tırtılayan iş adamları,sahte fatura, kara para,santaj ne ararsan bulunur bunlarda çünkü kılavuz karga,beyinleri satın aldılar güzelim gençleri israil uşağı yaptılar bu vebal yeter bunlara,ak partide hala olayı çözemeyenler var.Sorun azınlıklar ve dönmeler.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla