visitor analyticsvisitor analytics

32 OTOBÜS DAHA GELİYOR!

32 OTOBÜS DAHA GELİYOR!
03 Şubat 2016 Çarşamba 16:09

Isparta'ya Yeni Otobüsler Geliyor!

 Otobüslerin önemli bir kısmını yenileyen Halk Otobüsleri yönetimi Mart sonuna kadar 32 yeni otobüs daha alıyor. Isparta toplu taşımada kalitenin artırılması için adımlarını sürdürüyor. Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi yönetimi bugüne kadar çok sayıda otobüsü yenilemekle kalmadı, Mart ayı sonuna kadar 32 yeni otobüs daha alıyor. Edinilen bilgilere göre amaç Mart ayı sonuna kadar bütün otobüslerin yenilenmesi. Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi Başkanı Mehmet Yavuz, Isparta’da yaşayan vatandaşlara en iyi hizmeti vermek için çalıştıklarını belirterek şu bilgileri verdi:

“Geçen süre içinde önemli yenilikler yaptık ve otobüslerimizin önemli bir kısmını peyderpey yeniledik. 32 otobüsümüzü de yenileyeceğiz. İnşallah Mart ayı sonuna kadar otobüslerimiz gelecek. Klimalı ve yeni otobüslerle vatandaşlarımıza hizmet kalitesini daha da artırmayı hedefliyoruz” dedi. Vatandaşlar da otobüslerin yenilenmesinden son derece memnun olduklarını belirterek, yetkililere teşekkür ettiler.

ŞÖFÖRLERİN EĞİTİLMESİ

GENÇ SENİRKENTLİ
06 Şubat 2016 Cumartesi 10:03

ŞÖFÖRLERE HİZMET İÇİ EĞİTİM VERİN ÇOK KABA DAVRANIYORLAR.. KÖY OTOBÜSÜNE BİNİYORUZ SANKİ.. SÖZDE SİZİN DEĞİŞİMİNİZ..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şoför

yolcu
05 Şubat 2016 Cuma 15:50

otobüsteki bazı şoförlerde değişse daha güzel olucak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

47 numara

ali cebi
04 Şubat 2016 Perşembe 01:04

47 numaralı otobüsün güzergahı belli değil mi.Çocuklarımız özellikle akşam üniversiteden dönerken 47 numaralı otobüs vatan mahallesine girmiyorlar.şöföre göremi değişiyor yoksa güzergahta vatan mahallesi yok mu. Birde internet sitesini güncel tutarsanız seviniriz.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Telzsiz zırlaması.

Yolcu
04 Şubat 2016 Perşembe 00:47

Otobüslerdeki sonradan görme telsiz zırlamasına son verilmesi.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Ferit melli
03 Şubat 2016 Çarşamba 23:24

Vatandas yorumlarına bakılırsa yaşanabilir sehir sıralamasında Ispartanin birinci olmasi dikkat çekici. Vesselam

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ

ÜŞÜYORUZ
03 Şubat 2016 Çarşamba 23:10

Otobüslerin yenilenmesi hoş güzel ıspartaya yakışır başkan klimadan bahsetmiş ama neden o klimalar bir türlü çalışmıyor yazın yanıyoruz kışın donuyoruz yakıt fazla gidecek herhalde ve özellikle seferlerin geç kalma durumunda merkezde yolcuyu indirip hastane caddesine çıkmadan çarşı polis karakol önünden dönüş yapılıyor halkla ilişkiler arandığında çok güzel cevap alıyoruz geçmiştir görmemişinizdir durakta 4 salak var hepside görmüyor nedense

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

göz boyama

vatandaş
03 Şubat 2016 Çarşamba 20:31

Şimdiye kadar 11 Avrupa ülkesi, 30u aşkın da şehri gezdim. Ispartadaki gib berbat br istemi hçbir yerde görmedim. Biraz az yiyin de Avrupaya gidin görün naıl halka ulaşım hizmeti verilir. Sizin yüzünüzden param olunca araba alacağım size düye gel git 2,5 tl vereceğime arabayla benzile gider gelirim daha ekonomik. Hiç olmazsa klimasız araçta 100 kişi balık istifi gitmem.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reklam

Huseen
03 Şubat 2016 Çarşamba 19:53

Yeni otobüs alana dek mevcut otobüsleri kullanan şoförlere biraz şoförlük adabı vb eğitimi verilmeli bence. Bizim ulkede her şey şekilden ibaret özellikle Isparta'da. Durak anlayışı yok güzelce park etmek yok şerit kapalı. Daha neler neler. Otobüs durağına park edip giden öküzleri saymaya gerek bile yok. Sorsak herkesin bi mazereti var.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla