visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 21:30

3.KAT BALKONUNDAN AŞAĞI ATLADI!

3.Kat Balkonundan Aşağı Atladı!
03 Mart 2015 Salı 20:36

40 Yaşındaki Kadın 3.Kat Balkonundan Aşağı Atladı!

Isparta Davraz Mahallesi’nde psikolojik sorunları bulunduğu belirtilen 40 yaşındaki kadın, yaşadığı apartmanın 3.kat balkonundan aşağı atladı.

 

Isparta Davraz Mahallesi’nde psikolojik sorunları bulunduğu belirtilen 40 yaşındaki kadın, yaşadığı apartmanın 3. katındaki balkondan aşağı atladı. Sağlık ekiplerinin hazır bulunduğu yerde müdahalesi yapılan kadın,tedbir amaçlı olarak hastaneye kaldırıldı.

alınan ilk bilgiye göre, olay saat 18.45 sıralarında Davraz Mahallesi 142.Cadde üzerindeki bir apartmanda meydana geldi. İddiaya göre,psikolojik sorunları bulunduğu gerekçesiyle intihar girişiminde bulunacağı yönünde ihbar edilen Ü.A. (40) isimli kadın, sağlık ve polis ekiplerini gördükten sonra yaşadığı binanın 3.kat balkonundan aşağı atladı. Olay yerinde hazır bulunan sağlık ve polisin telkinlerine uymadan kendini boşluğa bırakan kadının sağlık ekipleri tarafından Isparta Devlet Hastanesi’ne sevk edildiği ve hayati tehlikesi bunmadığı öğrenildi.

 

Öte yandan, polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Takoz 32

Mazlum
04 Mart 2015 Çarşamba 21:13

Takoz 32 yorumları yalakalık için yazmayıp yalaka denilmekten zevkmi alırsın ki.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Yargıç
04 Mart 2015 Çarşamba 21:12

Buranın yorumları nedir acaba

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takoz 32

Bojuware 201
04 Mart 2015 Çarşamba 13:19

Konu yazılan yorumlar yine yalakalık düşüncene kurban gitmiş.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla