visitor analyticsvisitor analytics

3 KİLO ELMA BAŞINA DERT OLDU

3 KİLO ELMA BAŞINA DERT OLDU
23 Ocak 2015 Cuma 13:12

Hürriyet Gazetesi’nin bugünkü sayısının Akdeniz eki Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Hasan İbicioğlu’na yer verdi. Haberde çeşitli basın kuruluşu ve şirketlere Rektör'ün hediyeler gönderdiğinden bahsediliyor. Hediyelerin ise üniversite bütçesinden karşılandığı iddia edililyor.

Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi, Rektör Hasan İbicioğlu’na ait kartvizin bulunduğu hediye paketlerini tartışıyor. Petek bal ve bir kasa elmanın bulunduğu paketlerin, gönderi ücretlerinin de üniversite bütçesinden kaşılandığı iddia ediliyor. Rektörlük ise konuyla ilgili iddiaları yalanlıyor. 

İşte Hürriyet Gazetesi'nin haberi:


ateşteyim

çelik
25 Ocak 2015 Pazar 11:26

Çocukluğumuzda Çeliğin bi şarkısı vardı;gitsem gidedem kalsam kalamam sdü ilimle bilimle anılmalı,pazar meyveleriyle değil..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekonomik değeri yokmuşşş

hayiri
25 Ocak 2015 Pazar 08:51

30-35 tl miş ekonomik değeri yokmuş muş:) 1,5 kilo petek balı bul 30-35 e getir ben alacam, elması da size kalsın.kimi kandırıyor bunlar.çoğu zaman rektörün haberi de yokmuş muş bu gönderilerden, e haberi yoksa rektör nasıl veriyor parasını cepten???yada siz çaktırmadan rektörün maaşındanmı kesiyorsunuz??ve bundan da haberi olmuyordur kesin...yaw bi dürüst olun 1,5 değil 15 kilo bal yiyin ama önce bir dürüst olun şu yalan söyleme huyundan bir vaz geçin...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi bakalım kaybol

sdü
24 Ocak 2015 Cumartesi 14:51

millet vekiliğini düşünüyorya siyasilere göndemiştir.BAL TUTAN BARNANAĞINI YALAR.anca

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

Ali Topal
24 Ocak 2015 Cumartesi 12:49

Bu üniversitede iyi bir şey olmuyor mu acaba?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kesin

alettin
24 Ocak 2015 Cumartesi 10:56

hoca canlı yayında dediya yıp fakültesinin cirosu arttı diye birde diğer taraftan bakalım cirosu artan eczaneler varmı acaba....kesin vardır

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

13 Trilyon noldu?

Paralı-eL
24 Ocak 2015 Cumartesi 00:59

Hastane yolsuzluğunda iç edilen 13 trilyon noldu birader onu anlatın siz. Geçelim bu 3 kilo elma, 5 kilo bal masallarını. Saygılar.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

istifa

sanalcocuk
23 Ocak 2015 Cuma 23:47

Rektör istifaya davet ediyorum

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK TEŞKİLATLI

ISPARTALI
23 Ocak 2015 Cuma 13:31

YA NEDİR BU YA,SIKTI ARTIK. HER HAFTA yeni bir haber rektör hocayla ilgili. ULUSAL BASINA BİLE REZİL OLUYORUZ ARTIK.REKTÖR HOCAYA İSTER İYİ İSTER KÖTÜ DEYİN AMA ISPARTA İÇİN REKTÖRÜN DEĞİŞMESİ ARTIK ŞART.

21 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla