visitor analyticsvisitor analytics

28 ŞUBAT POST MODERN DARBENİN 18. YILDÖNÜMÜ

28 ŞUBAT POST MODERN DARBENİN 18. YILDÖNÜMÜ
28 Şubat 2015 Cumartesi 00:55

AK Parti Milletvekili Aday Adayı Celalettin Gültekin, demokrasi tarihimize kara leke düşüren post modern bir darbenin 18. Yılındayız. Toplumsal belleğimizdeki bilgileri güncellediğimizde, millete rağmen vesayet rejimi kurmak isteyen şer odaklarının hain planlarını yeniden hatırlıyoruz dedi.

Gültekin açıklamasında ise; 28 Şubat süreci, 28 Şubat 1997'de yapılan Milli Güvenlik Kurulu toplantısı sonucu açıklanan kararlarla başlayan ve sözde  irticaya karşı,seçilmişleri dışlayan ve seçimle iktidara gelmiş hükümeti, demokrasi kulvarından çıkmaya zorlayan, ordu ve bürokrasi merkezli anti demokratik bir süreçtir.

Türkiye siyasi tarihine geçen kararlar ve bu kararlarınuygulanması sırasında Türkiye'de siyasi, idari, hukuki ve toplumsal alanlardainsan hakları ihlalleri yaşanan ve gayri nizami değişimlere neden olan bir süreçtir. Yaşananlar, post-modern darbe olarak da adlandırılmıştır.

28 Şubatla birlikte şanlı milletimizin milli ve manevi değerlerine savaş açılmış, zorunlu ve kesintisiz eğitim yalanı ile dini eğitim veren Kur’an Kursları ve İmam Hatip Liseleri’nin orta kısımları kapatılmıştır.Bu süreçte sadece İmam Hatip liseliler değil, diğer meslek liselilerde katsayı mağduru edilmiştir.

Binlerce öğrencinin üniversiteli olma hayali, darbeciler ve şakşakçıları sayesinde kâbusa dönüşmüştür. Yüzbinlerce gencin istikbali ile oynanmıştır. Başörtü yasağı kamu kurumlarında, üniversitelerde ve orta dereceli okullarda vahşice uygulanmış, genç kızlarımız en tabi haklarından mahrum bırakılmıştır. Çalışanların ücretlerinde neredeyse %100 artış sağlayan,çalışanların haklarını koruyan, ekonomide başarılı bir hükümet psikolojik harp yöntemleriyle iktidardan uzaklaştırılmış, bu dönemde dış borçlanma ve faiz giderleri artmış, darbeciler milletin geleceğini, istikbalini ipotek altına almışlardır.

Koalisyon hükümetlerinin beceriksizliğinden canı yananhalkımız, 3 Kasım 2002 seçimlerinde Ak Parti’ye tek başına hükümet kurmagörevini verdi. İşte o tarihten itibaren Ak Parti iktidarı ile el ele verenmilletimiz; vesayet rejimlerine, hak ve halk düşmanlarına, demokrasidüşmanlarına meydan okudu ve okumaya devam ediyor. Yüce Rabbimiz milletimize vedevletimize bir daha o günleri yaşatmasın.

Eleştiri

Bojuware 201
01 Mart 2015 Pazar 19:59

28 şubat size göre demokrasiye kara leke ise varlığınız icraatlarınız hedefiniz bir millet ve vatana ihanetiniz neyin kara lekesidir acaba.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bay aday adayı

bay aday adayı
01 Mart 2015 Pazar 13:38

işsizlik, enflasyon, yükselen döviz,eğitim, pkk terörü... hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyiz.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Celalettin bey haklısın

rıza
28 Şubat 2015 Cumartesi 12:49

bana bu yazın ;Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır. Bugün yarına dünle beslenerek yol alır. Bertolt Brecht hatırlattı haklısın.Allah yolunu açık etsin.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıyı ****iz eder isek

realite
28 Şubat 2015 Cumartesi 12:36

Celalettin Gültekinin "Bir işi istikrarlı bir şekilde yapmanın gücünü kesinlikle hafife almayın. Elinden gelenin en iyisini yap ve yaptığın yolda dur. " yazısından ben bunu anladım.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Celalettin Gültekini değerlendirir isek

Ahmet YÜCEL
28 Şubat 2015 Cumartesi 12:29

Çaba göstermeden kazandığın birçok şey, diğer şeyleri kazanmak için gösterdiğin çabaların ürünüdür. Bugün çaba harcamadan kazandıklarımız, geçmişte çok çaba harcayıp da kazanamadıklarımızın geri dönüşüdür. Gösterip de karşılığını alamadığımız çaba, hiç beklemediğimiz başka şeyleri bize kazandırır. Sıkı çabanın her zaman birden çok ödülü vardır ve asıl beklediğini getirmezse, beklemediğiniz bir şey getirecektir.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

1998 cıa koordineli batı çalışma komitesi

Ahmet YÜCEL
28 Şubat 2015 Cumartesi 12:13

bu darbede de en ağır şekilde bedel ödeyenlerdenim. ülkemizin en az 30 geriye gitmesine neden olan tüm kamu kaynaklarının talan edildiği. tüm milli değerlerin ve halkın iradenisin ayaklar altına alındığı her şey amerikanın menfaati için ülkemize yapılan 1960 ve 1980 darbelerinin üçüncüsü olarak hafızamda yer alır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla