visitor analyticsvisitor analytics

261 BİN KAHRAMAN POLİSE İKRAMİYE İÇİN ÇALIŞMALAR TAMAMLANDI.

261 bin Kahraman Polise İkramiye için Çalışmalar Tamamlandı.
21 Ağustos 2016 Pazar 18:00

Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde görevli ihanetin içinde bulunmayan 81 ilin Emniyet müdürleri başta olmak üzere ,yüzbinlerce polise ödüllendirme müjdesi. FETÖ darbe girişiminin bastırılmasında kilit rol oynayan kahramanların ödüllendirilmesi için harekete geçildi...

İkramiyesi  15 Temmuz 2016 FETÖ/PDY'nin kanlı darbe girişiminin bastırılmasında büyük katkıları bulunan ve emniyet teşkilatı personeline ikramiye müjdesi.

261 bin polise 16 ile 24 maaş arasında taltif ödemesi yapılması konusunda çalışmalar yapıldı.  Emniyet Genel Müdrülüğü 15 Temmuz 2016 FETÖ'nün kanlı darbe girişimi sırasında 54'ü Özel Harekat Daire Başkanlığı'nda görevli özel harekat polisi ile birlikte 62 personelini vatan için şehit vermişti.

Emniyet Genel Müdürlüğü Taltif komisyonu, darbe girişiminin bastırılmasında büyük pay sahibi olan polislere verilecek ödüller hakkında çalışmaları tamamladı. 

İçişleri Bakanı Efkan Ala ve Emniyet Genel Müdürü Cemalettin Lekesiz müjdeyi 81 ile iletti.   Türkiye'de toplam 261 bin polis görev yapıyor.Polislere verilen taltif ikramiyeleri, çıplak maaşlar üzerinden hesap ediliyor. Bir maaş ödül, rütbelere göre 132 TL ile 392 TL arasında değişiklik gösteriyor. 

81 İLİN TAMAMINA VERİLECEK... İŞTE KİM NE KADAR ALACAK O LİSTE



Polislere verilen ikramiye

HÜSEYİN DİVARCI
08 Aralık 2016 Perşembe 14:09

izinli olan polisler telefonla darbe oluyor diye acil olarak çağrıldılar. hemen görevinin başına geçen vatan millet aşkıyla izinlerini daha sonra hatta yıllık izinlerini kullanamayan polislerin bazılarına ikramiye ödenmiyor siz o tarihte izinlisiniz diye bu haksızlıktır. bu nasıl bir yol izlenmelidir bu konuda bilgi paylaşalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziya
06 Aralık 2016 Salı 02:29

15 temmuz Aksam gecesi çalışan polislerimiz hakıydı taltif almak ama kime verdiler o gece görev almayan izinli olan kişilere verdiler bu adaletsizliktir taltif olayı düzeltilmeli polisleri birbirine düşürülmeye çalışıyorlar hak hukuk adalet var polislerin hakkı aranacaktır ve birde çalışma sistemleri 12.12 çalışan polislerimiz hiç bir mesai kavramı içerisinde tutulmuyor 15 temmuzdan buyana 12.12 çalışan bu insanları görmuyormusunuz polisimize sahip çıkalım çalışanı eşitliği sağlayalım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

taltif adaletsizliği

ümit kasap
04 Aralık 2016 Pazar 11:28

15 temmuz akşamı herşey den habersiz görev alıp çalışan ancak bu taltif onuruna layık görülmeyen birçok meslektaşımız bulunmaktadır.Bizler belki çalışmış olduğumuz ortam ve yerden kaynaklı olarak demokrasi şehitlerimiz ve gazilerimiz gibi tankların önüne yatmamış yada kurşunların önünde kalmamış olabiliriz. Ançak viçdanen,ahlaken görevimizi layıkıyla ve hakkıyla yaptık.Adaletsizliğin asıl kaynağı ve en büyük kusur ve kabahat çalışmış olduğumuz yerdeki birim amirleri yada personel şb.Md dir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziya
03 Aralık 2016 Cumartesi 23:09

Polis arkadaşlara 15 temmuz gecesi çalışan polislerimiz hakkıydı görüyorummki bir kaç belirlenmiş kişilere verilmiş seçilerek verilmiş çalışan kişilerin tamamı deil burda bi hukuksuzluk var bu madur edilen polislerin sesini duyurmak için birçok çalışma başlatılması madur polisler ve yetkili cumhur başkanı başbakana bu olan biten görüşulecektir yanlış türkiye sormak bunların hesabını ayrım yapanlarda görecekler nolur sunuz artık bu gibi olaylara yer vermeyecektir yetkililer ayaklansın bu haklar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziya
03 Aralık 2016 Cumartesi 23:08

Polis arkadaşlara 15 temmuz gecesi çalışan polislerimiz hakkıydı görüyorummki bir kaç belirlenmiş kişilere verilmiş seçilerek verilmiş çalışan kişilerin tamamı deil burda bi hukuksuzluk var bu madur edilen polislerin sesini duyurmak için birçok çalışma başlatılması madur polisler ve yetkili cumhur başkanı başbakana bu olan biten görüşulecektir yanlış türkiye sormak bunların hesabını ayrım yapanlarda görecekler nolur sunuz artık bu gibi olaylara yer vermeyecektir yetkililer ayaklansın bu haklar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalana karnımız tok

mert
21 Eylül 2016 Çarşamba 23:27

darbede biz teşkilat olarak birşey beklemedik.ama kendileri aklımıza soktu taltif maaş taltifi falan,polise hiç birşey verilmediği gibi 3600 göstergemizde vermiyorlar.diyorum ki polis nasılsa görevini yapar biz bunlara birşey vermemize gerek yok dediler bende artık bu yalan dolana karnımız tok diyorum

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aldık.. Ama 3 un 1 ini

Fatih e
19 Eylül 2016 Pazartesi 16:01

Aylar önce haber yapıldı... Ama hiç bir şey verilmedi.. Verileceğine dair de bir duyum yok. Yani verilmeyecek. Ama lafa geldimi hepimiz alpaslaniz hep piliz selahattin eyyubiyiz

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASPARAGAS GAZETECİLİK

yseba
19 Eylül 2016 Pazartesi 15:17

kaynağı olmayan haber egm nin haberi bile yok neredeyse tüm teşkilat bu haberlere inanarak yola çıktı yok öyle bir şey Kızılderililerle türkler kardeş değildir.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

He he

F t
18 Eylül 2016 Pazar 14:23

Aylar geçti ama esamesi bile okunmaz.. Okunmuyor

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözü olan varsa alsın kendisi kullansın

kemal
07 Eylül 2016 Çarşamba 14:42

son 60 gündür günde 12 saat çalışıyoruz. hafta tatili yok. senelik izin yok, bayram izni yok. bize yok çoluk çocuğa da yok. onlara da evde bağımlı kaldı. ayda 360 saat çalışıyoruz. eve gidecek, ailemizle ilgilenecek durumumuz artık yok. taltifte istemiyorum diğer memurlar gibi insanca yaşayalım. insanca muamele görelim yeter.

31 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

taltif

şeref
31 Ağustos 2016 Çarşamba 23:13

arkadaşlar böyle bir çalışma olmadığını genel müdürlük söylüyor verceklerinide sanmıyorum ancak verirlersede sevinirim ama bu rakam abartılı olmaz

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taltif

Cemoli
31 Ağustos 2016 Çarşamba 16:58

Arkadaşlar EGM böyle bir çalışmamız yok diyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Polise taltif

Esra
30 Ağustos 2016 Salı 15:12

Taltif komple kaldirilip calisma mesai ucreti konusunda calisma yapilmali polis 657sayili kanundan cikarilip yeni kanun yapilmali polise memur deniliyor ama memur gibi calismiyor bu konularda duzenleme yapilmali

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Polis

Kerim can
27 Ağustos 2016 Cumartesi 19:49

Köprü köprüdür geçene kadar aslan polis can polis ya sonra ..?

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gebze polisi

Polis
25 Ağustos 2016 Perşembe 23:09

Gebze polisi kadar ezilen başka polis yoktur Türkiye'de en çok çalışan polis memurları Gebze'de dir en çok Gebze polisi hak etmektedir,

4 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

taltiff

ankara
23 Ağustos 2016 Salı 21:00

ankara almadi daha ispartanin alip almayacagini nereden duydunuz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

beklemek lazım

haber
23 Ağustos 2016 Salı 10:30

Bu haber dogrumu,, eğer doğru ise diğer haberler de neden yok,, kesin bir şey yok,,

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne zaman ödenir

ali akın
22 Ağustos 2016 Pazartesi 20:51

güvendik kurbana girdik bayramdan önce ödenecek mi .

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taltif

Fehmi
22 Ağustos 2016 Pazartesi 20:33

Butun polislerimiz ve halk elele bu kanli darbe girisimide ALLAHin yardimiyla milletin dualariyla onlendi degilmi ki soz konusu vatansa gerisi teferruattir

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

B

FATH
22 Ağustos 2016 Pazartesi 15:54

Evet sayın vali beye verilmeli bence o önledi

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Feto

Tarık
22 Ağustos 2016 Pazartesi 14:28

Polislerimizle birlikte bu sürecede katkida bulunan valilerede verilmeli.81 ilin arasında en çok hakedende bizim valimizdir.Isparta feto ile mucadelede 1 numara.Sayın valimizi kutluyor,başarılar diliyorum.Allah yar ve yardımcısı olsun.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne verilse azdır

B
22 Ağustos 2016 Pazartesi 10:18

Polisimizi tebrik ediyorum,onlar para için çalışmıyor,asıl mükafat rabbimden inşallah canla başla çalışan emniyet teşkilatımız ın hepsi gazi hükmündedir Allah mübarek etsin. Ahirette neler var bu dünya mükafaatları az kalır,ne verirse versin hak ettiler helali hoş olsun hepsine.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA'YA YOKSA BÜYÜK HAKSIZLIK

Polis Çocuğu
22 Ağustos 2016 Pazartesi 00:36

Isparta'nın polislerine taltif verilmeyeceğini duydum. Bence çok yanlış bir davranış yargılamak bize düşmez ama babam gece gündüz gelemedi eve gecenin bir yarısı çıktı ertesi gün geldi. 36 saat uykusuz kaldı. Evinin yolunu unuttu. Vatan için elbette olması gereken bir hareket. Gerekirse bende vatan için canımı bile veririm. Ama Isparta'nın polislerine de taltif verilmezse çok büyük bir haksızlık olacağını düşünüyorum. Isparta Polisi Eğirdir'in Askeriyesi Önünde Vatanı İçin Can Vermeye Hazırdı.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adliye personeline neden yok

İsimsiz
21 Ağustos 2016 Pazar 23:13

Adliye personelini adamdan sayan yok herhalde.

3 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden

Ayhan
21 Ağustos 2016 Pazar 21:48

Yorumlardan öğrendiğime göre emeği geçen tüm emniyet görevlilerimizin hakkıdır bence.

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla