visitor analyticsvisitor analytics

24 NİSAN TATİL Mİ?

24 Nisan tatil mi?
09 Nisan 2015 Perşembe 13:32

24 Nisan tatil mi?

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın ertesi günü olan 24 Nisan'da okulların tatil olmadığı açıklandı. 23 Nisan'da tatil yapacak okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liseler öğrencileri 24 Nisan'da eğitime devam edecek

 

23 Nisan resmi tatil olduğu için ülke genelinde tüm okullarda ve kamu dairelerinde işbaşı yapılmayacak.

24 Nisan günleri okul öncesi, ilk okul ve orta okullar şimdiye kadar tatil edilmişti. Gerekçesi ise 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı törenlerine katılan öğrencilerin, 23 Nisan'ın ertesi günü dinlenmesi olarak gösteriliyordu. Ancak yönetmelik değişikliğiyle 24 Nisan tatil olmaktançıkarıldı.

 

23 Nisan zaten milli bayram olduğu için her sene olduğu gibibu sene de 23 Nisan'da öğretmenin ek dersi kesilmeyecek.

24 nisan tatil mi ?

öğrenci
23 Nisan 2015 Perşembe 10:21

peki ulusal egemenlik bayramında yabancı ülkelerden çoçuk alanlar nasıl yapacak okulamı getirecekler lüften cevap verilmesine arz ediyorum .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

24 nisan tatil olsun

vatandaş
12 Nisan 2015 Pazar 16:52

geçen sene 24 nisan tatildi bu senede yapılmasını gerek duyarız çocuklarımız 23 nisan günü yoruluyor saatlerce ayakta bekliyor 24 nisanda da okula gelcekler çok kötü birşey bence tatil olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMAN YAT AT UYU , UYU UYU BÜYÜ!

vatandas
10 Nisan 2015 Cuma 00:14

MÜSLÜMAN ALEMI ISLAMIN GÖZÜYLE KENDINE BAKSA, ESIRMI OLURDU MESCIDI AKSA! BU KADAR KANMI AKARDI! EVET HEP TATILE COK MERAKLIYIZ HEP YATMAYA! EVET ELIN ALMANI VE BATILISI UYURKEN GÜNES DOGMAZ ÜZERINE; HEM OKUR HEM TEKNOLOJI BILIME CALISIR AYNI ANDA CIFTCILIKTE ZEVKLE YAPAR ! CIFTLIKTE IHTIYAC OLAN TEKNOLOJIYI GENE KENDI ÜRETIR! CIFTCI OLMASI BILIM ADAMI OLMASINI ENGELLEMEDIGI GIBI BASARIYA ULASTIRIR! BIZ HEP IZINDEYIZ BIRILERININ YADA TATILDE! GELSIN MAKARNA KÖMÜR BÖYLE GECER ÖMÜR! DEMEYE DEVAM..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatil

Umut
09 Nisan 2015 Perşembe 23:21

Sorun tatil olup olmaması değil,milli Duyguların Kaldırılması neden o eski çocuk bayramları yok ,bir daha çocuk mu olacaklar çok üzülüyorum gerçekten yazık ,kendi çocukluğumdaki bayramları anlatınca çocuğuma o gözlerindeki hüznü görüyorum biz niye sizler gibi eğlenmiyoruz anne .....o şaşa o heyecan o mutluluk artık eskisi gibi değil gerçekten çok acı .......

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

24 Nisan okullar neden okullar tatil değil

ziyaretçi
09 Nisan 2015 Perşembe 17:48

Millet Mevkilim acaba size bir soru sorabilirmiyim ? 1. Soru ,Acaba neden okullar tatil olmuyor ? 2. Soru ,Siz küçükken 23 Nisan'ı yaşadınız hem de ilk okuldayken veya orta okuldayken siz bol bol yaşadınız bari engelliler ve küçükler ,orta okullar yaşasın bu bir haksızlık lütfen izin verin 23 Nisan'ı doya doya yaşasın

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORTAYA

EVET MÜSLÜMAN
09 Nisan 2015 Perşembe 16:38

OSMANLI MÜSLÜMAN OLARAK HEM DÜNYAYA HÜKMETTİ HEM ADALETİ GETİRDİ ŞİMDİKİ BAZI ÜLKELERDEKİ MÜSLÜMANLAR BİZİ İLGİLENDİRMEZ BİZ KENDİMİZE BAKMALIYIZ BİZ O ZAMANKİ İMAN A SAHİP OLSAK DÜNYAYI DİZE GETİRİRİZ AMA MALESEF İMAN ZAAFLARIMIZ BAŞLADI RABBİM HEPİMİZE GÜÇLÜ İMAN NASİP ETSİN.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

müslümanmı

arablar
09 Nisan 2015 Perşembe 15:04

bomba 32 ye diye yorum yazan şahıs bu nasıl bir zihniyettir ağzınız açıldı mı Müslüman falan filan başka bir şey bilmez misiniz. Müslüman tatil yapmazmış duba i de Arap 2 saat çalışıyor onlar ne o zaman. Bu Türk insanı Müslüman olmasaydı zaten dünyaya hükmederdi Müslüman Müslüman diye diye kandırdınız bu milleti yıllarca dayatma dininizle

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOMBA 32´YE

OKR
09 Nisan 2015 Perşembe 14:01

SAYIN GAZETE YETKILILERI LÜTFEN DAHA DUYARLI ; TOPLUMA GÜZEL MESAJLAR VEREN BASLIKLAR HAZIRLIYALIM ! TATIL : BOSLUK= TEMBELLIK DEMEKTIRKI; HALBUKI MÜSLÜMANIN TATILI OLMAZ! EGITIME DEVAM EDILMESINIDE " KÖTÜ HABER" BASLIGIYLA SUNMAK ; SANKI EGITIM YAPMAK , HERBIR DAKIKAYI DEGERLENDIRMEMIZ GEREKTIRMEDIGI MESAJINI VERIR VE TOPLUMU TEMBELLIGI GÜZEL GÖSTERMEK OLUR! KASITLI OLDUGUNUZU DÜSÜNMÜYORUM , GÖZÜNÜZDEN KACMIS OLABILIR!

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla