visitor analyticsvisitor analytics

237 KİŞİLİK İŞÇİ ALIMI İPTAL EDİLDİ

237 KİŞİLİK İŞÇİ ALIMI İPTAL EDİLDİ
30 Eylül 2016 Cuma 14:01

237 KİŞİLİK İŞÇİ ALIMI İPTAL EDİLDİ

ISPARTA’da İş-Kur İl Müdürü Hüseyin Ergin, Toplum Yararına Çalışma Programı kapsamında Isparta’daki okullarda istihdam edilecek 237 kişilik kontenjan için son başvurusu sayısının 5 Bin 399 ulaştığını belirterek,çok fazla başvuru olduğu için mülakat çok mümkün olmayacak. Bu yüzden iptal ederek, daha sonra alımları kura yöntemi ile yapacağız dedi.  

Isparta

İşzizlik
02 Ekim 2016 Pazar 09:20

Gerçek ten işi olmayanı alın gecen dönemdeki gibi olmasın evi var altında arabası var elinde sıgarası oturmuş okulun bahçesine keyif yapıyor eşi çalışıyorsa almayın gerçek ten işe ihtiyacı olanlarvar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE BU

YURTTAŞ
01 Ekim 2016 Cumartesi 11:41

ÜLKEMİZİN 2016 YILINDAKİ GERÇEK YÜZÜ.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işsiz

Ahmet Arısoy
01 Ekim 2016 Cumartesi 10:50

5399 kişi 237 kişilik kadro için başvuruyor.Hesap:5399/237=23 başvuru ihtiyacın 23 katı.Memlekette işsizlik %kaç?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tekrarmi

Ayşe
01 Ekim 2016 Cumartesi 06:43

Başvuranlar tekrarmi başvuracak

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU YÖNETİM KİME ÇALIŞTIGI BELLİ DEGİL

uyuma ıspartalı
01 Ekim 2016 Cumartesi 06:18

ISPARTALIYA GELİNCE İŞ İPTAL ZATEN BU ALINACAK ÇOGU BELKİ KİMLER TARFINDAN ALINACAK BELLİ DEGİL.KESİN AKPARTİLİ OLMADIGINIZ BELLİDE.ISPARTANIN İŞSİZLİGİ YAKIN İLLERE BAKINCA ENFAZLA İŞSİZLİK BURADA . YAKINDA SEÇİM VAR AK PARTİ ÇOK AKILLI OLMASI LAZIM. YÖNETİMİ HEPSİNİ ADAY GÖSTERECEK TABİİİ. ÇALIŞTIKLARININ KARŞILIGINI HEM VEKİLLİKTE HEMDE BELEDİYE BAŞKANLIGINDA NETİCESİ SÜPER OLACAK

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alay

Gülbuj
01 Ekim 2016 Cumartesi 05:02

Insanlarılarla alay ediyorlar. İhtiyaç varsa alım da olacak mutlaka

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak irade

Ali
30 Eylül 2016 Cuma 22:24

Demekki ilimizde işsizlik diye bir şey yok sayın kardeşlerim!!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Torpilliler

Gülkent
30 Eylül 2016 Cuma 21:56

Özellikle küçük yerlerde ne kadar gereksiz zaten devletin kadrolu hademeleri var ****ette yeterli hee boş boş otururlarsa işi bitiremezler tabi yazık yazık alınan paralar hakedilmeli

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Torpilliler

Gülkent
30 Eylül 2016 Cuma 21:53

Şimdi partinin konuşma zamanı nerede başkan yakınları torpilli durumları da ****et iyiler varsa gelsin şans sizden yana boş boş oturan kadınlar okulda öğretmen havası atan kadınlar görücez 1 yıl daha demekki senirde

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip

Cecen
30 Eylül 2016 Cuma 20:41

237 kisi ya hatiri sayilir durumu iyi olan.yada ilce baskanlarin istedikleri olur.garip guraba fakir fukara yetim yine issizdir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kura

Vatandaş
30 Eylül 2016 Cuma 20:39

Allah için kura çekin kimse kimseye darılmasın

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isyan

Vatandaş
30 Eylül 2016 Cuma 19:47

Yazık bu millete uluborlu da ilede yakın olanlar gemisini yuzduruyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüsran

Cesars
30 Eylül 2016 Cuma 17:27

Ya her işiniz böyle kepazelik böyle olacağı en başından belliydi . Fetöcüler pkk lılar memur olunca aç vatandaş ne yapsın 9 ay karnım doysun dedi ama devlet onuda yüzüne gözüne bulaştırdı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla