visitor analyticsvisitor analytics

2017’DE TOKİ HEDEFİ BELLİ OLDU

2017’de TOKİ hedefi belli oldu
28 Kasım 2016 Pazartesi 09:36

2017’de TOKİ hedefi belli oldu

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç’in önderliğinde Isparta’da emekliler başta olmak üzere dar gelirli aileleri ev sahibi yapmak amacıyla başlatılan TOKİ konutları çalışmasında gözler 2017’ye çevrildi. Hazineden TOKİ Başkanlığı’na devredilen Aliköy mevkiindeki arsa üzerinde 3000 sosyal konut üretilmesi hedefleniyor. Ancak aynı bölgede yine Hazineden TOKİ’ye devredilecek arsa ile birlikte üretilecek sosyal konut sayısı 4500’e çıkacak. TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı, Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, TOKİ’ye devredilen ilk arsa üzerinde 3000-3500 konut inşa edileceğini söyledi.

TOKİ’nin Isparta sosyal konut projesini 2017 yılı iş programında hayata geçireceğini belirten Bilgiç, “Şimdi 1500 konutluk daha bir arsa bulduk. Bu arsanın TOKİ’ye devredilmesi işlemlerinden sonra burada da 1500 konut inşa edebileceğiz. Toplamda 4500 konutu Ispartalı hemşehrilerimizin hizmetine sunmuş olacağız” diye konuştu.

Garibana yardım edin,zengin zaten zenginledi..

Sulo
29 Kasım 2016 Salı 08:26

Toki konutları için vekilimizden Allah razı olsun.Ispartada kiralar aldı başını gidiyor.Ispartada garibana ev almak zaten hayal oldu.İyice sorun soruşturun,araştırın ki eve müracaat eden karı kocanın evi varsa onlara tokiden yararlandırmayın.Yoksa öteki dünyada yatacak yeriniz olmaz..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet
28 Kasım 2016 Pazartesi 22:17

Vekilimize teşekkür etmek lazım tabi ama sürekli beklemekten de artik birçok kişinin umudu kalmadı ne yazık ki. Sağlam bir adım atılmalı bir an önce. Çünkü bilhassa dernek tarafından başlatılan ve hızlandırılan süreç çok önceden başladı.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mesala

atabey
28 Kasım 2016 Pazartesi 21:19

ısparta ile atabey arasına yapılsa kuleönü isl****öy bayat senirce atabey ıspartanın mahallesi olsa mesala

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğirdir' li
28 Kasım 2016 Pazartesi 10:52

Sözde 2008 de Eğirdir e yapılacak diye bizlere kağıt doldurttular. Hala bi haber yok. Emlak fiyatları aldı başını gidiyor. Bu gidişlere dar gelirliye ev almak haram olacak. Barı Eğirdir e yapın da biz de faydal****ım.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kontrol

Ali Dinç
28 Kasım 2016 Pazartesi 10:51

Sayın vekilim hizmetleriniz için sonsuz teşekkür ederiz, yalnız sizlerden istirhamımız toki ye başvuran birinin veya birinci derece akrabasının evi varsa kontrol edilsin, ikinciyi üçüncüyü dördüncüyü bu projeden almasınlar. hiç evi olmayanın ev sahibi olacağı bir proje olsun inşallah.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayşegül Derici
28 Kasım 2016 Pazartesi 10:02

İnşallah egirdire de bigun TOKİ gelir de bizler de ev sahibi olabiliriz

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huklş
28 Kasım 2016 Pazartesi 09:53

Ispartada kaç tane emeklinin buna ıhtıyacı var allasen? Hepsının zaten kendı evı yada evlerı var! Isparta gıbı trıyonların bankada yattığı bı ilde toki fln yatırım aracından başka bişiy olmaz! Bu sayede bırılerının cebı dolar belkı. Inşaatsız olmuyo dımı? İlla ki boş bı yer kalmamalı, heryer beton olmalı!

5 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla