visitor analyticsvisitor analytics

2 KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ

2 KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
05 Ocak 2015 Pazartesi 21:06

Isparta Antalya yolu kargı tüneli mevkiinde yolcu otobüsü ve tırın çarpışması sonucunda 12 yaralıdan 2'sinin hastaneye kaldırılırken ambulansta hayatını kaybettiği belirtildi.

Edinilen bilgilere göre göre 12 yaralılardan 2'sinin hastaneye kaldırılırken ambulansta hayatını kaybettiği belirtildi.

Kazanın ardından yaralılardan birinin Isparta Şifa Hastanesine kaldırılırken, diğer 9 yaralı Antalya ve Burdur'daki hastanelere kaldırıldığı öğrenildi.

tek cezalı il ısparta

mehmet hoca
26 Ocak 2015 Pazartesi 14:34

izmirden çık hakkariye kadar git sadece bölünmemiş yol eğirdir konya arası geçtim istanbuldan çık antalyaya git tek bölünmemiş yol Isparta Antalya arası 12 yıllık akp iktidarına yakışmıyor bu ceza ne zaman bitecek?

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

duble yol

ıspartalı vatandaş
15 Ocak 2015 Perşembe 17:19

doğuda bile yollarduble oldu. turizm cennetinin arka kapısındakı yol hala duble olacak. nerede bu akp nin vekilleri. boşuna mı oy veriyoruz. bizim hakkımız değil mi duble yollar. neden hakkımızı savunup sözünüzü geçiremiyorsunuz. oy ıstemeyın o zaman arkadaş. bize laf yapacak değil iş yapacak vekiller lazım

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ey yetkililer

ali
06 Ocak 2015 Salı 14:01

Duple yol yaptık diyorlar. Burdur'a herşeyini kaptıran ıspartalı vekilller biz ne zaman duble yoldan geçeceğiz. Burası Cennet Antalya'ya açılan bir kapı. kapısı olmayan delikten girip çıkıyoruz. tabiki kazalar olacak bunların vebalı sizlersiniz.

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vebal

fatih
06 Ocak 2015 Salı 01:00

Memeleketin her yerine bölünmüş yol yapılırken neden ISPARTA-ANTALYA yolu yapılmadı?Ölümlü yaralı kazaların vebali yolun bölünmüş yol yapılması için çabalamayan yetkililerdir.

34 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAMYON TERÖRÜ!!!!!!!

cengiz yavuz !!!!/0537 719 42 33
05 Ocak 2015 Pazartesi 22:42

1.1.2015 GÜNÜ OGLUM MEHMET YAVUZ ARABASI İLE ANTALYA GİDERKEN KARGI TÜNELİNİ GEÇİNCE GENİŞ VİRAJDA KAMYON KAMYONU SOLLAMASI SONUCU KARŞISINA GELMİŞ ARABA BARİYERE ÇARPMA SONUCU KAZA YAPTI ARABADA BÜYÜK MADDİ HASAR OLUŞTU LÜTFEN BİRİLERİ BU KAMYON TERÖRÜNÜ DUR DESİN.!!!!!!!!!!!!!!!!

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla